Fredag og helge kos:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Endelig fredag og helg :) :)
Nå har eg og dem to eldste satt pizza deigen til heving så blir det taco pizza når idol begynner, wohoo :)
I morgen har vi ingen planer, tenkte å bake om været blir surt. Og i morgen kveld skal vi ha et vennepar på besøk og da skal vi ha fiskesuppe, og spille miljonær spillet :D Nomnom:)

Ha en fortreffelig helg alle flotte mammaer :D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Fredag!!! :D og herlig er det. I kveld tar vi det som det kommer. Bare meg og gullgutten min :) i morgen ska vi en tur til byn å se på DM i blomsterdekorering. Sikkert ikke så spennende for gutten min, men han ska til mormor og morfar å bli skjemt bort til søndagen, så han lider ingen nød ;)
God helg alle sammen :)

Her blir det avslapping og kos i kveld med tapas og noe gøy på tv.
I morgen skal jeg treffe noe av jentene her inne :) Gleder meg kjempe mye :)
Må vel handle litt garn til neste prosjekt også.
Så skal vi hente gullet som skal sove over her i morgen til søndag :)
Blir en rolig helg med bare gøy :)

Her blir d kinamat i kveld når idol begynner:) I morgenen skal meg og vesla i 3års dag til noen i barnehagen, ellers ingen planer.. prøve å slappe av før arbeidsuken begynner igjen:)

Ååå. litt misunnelig her jeg sitter uten noe som helst godt å spise. Ikke så lenge siden jeg var ferdig på jobb, og må på jobb en tur i morgen også. Men i morgen skal jeg definitivt sørge for å ha noe å snop i hus til kvelden!

Har vært ute og spist med gode kollegaer i kveld. Nydelig mat, og hyggelig og morsomt selskap! I morgen venter en liten IKEAtur for å kjøpe litt ny innmat til skap for å tilrettelegge for rakkar i magen,og ellers slappe masse av i helga :-)

GOD HELG!

Back
Topp