Fredag og helg!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Teodor har maskerade i barnehagen i dag og gledet seg helt vilt!
De skal spise taco - livretten hans!
I ettermiddag skal vi i Vinterparken på Hunderfossen, det blir koselig!
Eldste søstra mi, datra hennes og en onkel med kone og barn skal også bli med, så det blir nok full fres =)
I morgen skal mannen på guttefest, så da blir det lørdagskos på T og meg alene =) 
Håper alle får en fin helg!!

Det blir sikkert morsomt for han. De må jo bli mye mer deltakende ved å være med å lage ting til festen, istedenfor et vanlig karneval :)

Amelia skulle feire bursdagen til søskenbarnet i barnehagen idag, så hun var ikke lei og levere :)

Så koselig med vinterpark da :) vi var på Hunderfossen i sommer, og Amelia spør hele tiden om vi ikke kan dra dit snart igjen. Vi skal til Sjusjøen 8-11 mars, men sjekket sidene deres og det var visst ikke åpent da....

Imorgen er det bursdagsfeiring for det søskenbarnet :)

God helg :)

Nei desverre er det bare åpent neste helg, så er det ikke mer før til sommeren. 
Vi har ikke vært i vinterparken før, en var mye i parken i sommer. 
Teodor lurte på om han kunne kjøre båt og biler i dag, så håper ikke han blir skuffet når det ikke er noen slike aktiviteter der nå på vinteren.

Hørtes ut som både Teodor og Amelia får en super dag! 

Her har vi og hatt en fin dag hittil, med muffins til frokost og bursdagssang. Etter at Alma og pappaen hadde dratt, gikk jeg og Luna en trilletur inn i skogen, en tur på 10 km, så nå er det ikke så farlig om jeg spiser litt ekstra kake. Utrolig fint vær i dag! Nå er jeg trøtt, men gleder meg til Alma og pappaen er hjemme igjen og det er helg. 

Høres ut som en fiiin tur!
Jeg hadde så dårlig samvittighet da jeg satt inne i finværet i hele dag!
Men så kom vi oss i Vinterparken i ettermiddag/ kveld, med aking, kakao, hest og slede og fyrverkeri som avslutning. 
Kjempedag =) 

Åhhhh :) hørtes koselig ut Fru H! Nå fikk jeg enda mer lyst til å dra dit da :)

Ta en tur neste helg da vel

Fru H skrev:
Ta en tur neste helg da vel

Skulle gjerne gjort det, men tror ikke mannen har kjempelyst til å kjøre 3, 5 time hver vei for det. Når vi skal opp helga etter liksom                       emoticon

Hæ? Gidder han ikke det? :-p

Det hørtes veldig fint ut Fru H, men vi gidder heller ikke kjøre så langt i helgen. Derimot så har vi bestemt oss for å kjøre 5-6 timer for å feire st hans på Lillehammer, siden dere har så mye bedre feiring enn oss. :) Kanskje det er gøy med hunderfossen på sommeren også.

Hunderfossen er kjempefint på sommeren, og vi har sesongkort, så vi kommer til å være der mye i år også!
Håper vi kommer oss på Maihaugen på st.hans =) 

Phu! Nå har Teodor og jeg gått tur i lysløypa på skistadion her! Tror den er ca 3 km lang, vi brukte to timer pluss tiden det tok til og fra bilen :-)

Hørtes deilig ut :)

Gikk han så langt på ski selv? Da er han jo flink da :)

Er spent på Amelias langrennsferdigheter i år (har ikke vært nok snø her i år til å prøve). Hun var ganske tålmodig og flink i fjor. Vi får prøve på fjellet :)

Ja dette var vår første langtur! Han var veldig flink og klagde nesten ikke i det hele tatt. Fikk litt drahjelp i de bratteste oppoverbakkene og suste nedover på egenhånd :-) Målet er å komme oss på hytta før snøen forsvinner, da må vi gå et stykke på ski for å komme inn...

Back
Topp