Fredag og helg

Fru+2

Forumet er livet
Heisann jenter solen skinne og det er fredag :-)
Har dere noen store planer for helga?
I dag skal vi prøve oss på en tur til Arvika og titte på vogn.
De har den enne vogna jeg har lyst på inn men har ikke alt tilbehører så litt usikker på jeg heller velger enn annen farge Så jeg får fottrekk og stelleveske i samme farge.
Ellers så går helga med til å bli ferdig med huset vi bor i skal legges ut på salg i okt.Synnes litt synd på k om dagen siden jeg ikke orker å hjelpe han med noe.

ønsker alle en super helg

puh, her er det travel-fredag - jeg har holdt på i absolutt hele dag med å bake til bursdagsselskap i morgen. Nå har jeg blåst opp femti ballonger, og så skal jeg hurtigvaske gulv her før jeg drar og henter ungene i barnehagen. Så må jeg finne på noe smart for dem å spise før vi skal i møte i Volda alle sammen klokka fem - for i morgen skal de nemlig gå manekengoppvisning for den ene barnebutikken her i forbindelse med Volda-dagene.... og deretter er det barneselskap.

Skjønner at du har litt dårlig samvittighet fru, men han forstår det etter hvert, og du er jo der for han selv om du ikke klarer å gjøre så masse... tenk, om under et halvt år er han jo storebror!!

hektisk her også i helgen. Barnebursdag i morgen og familien åp søndag... mye å gjøre og bekkenet krangler :-/ Jeg har dekket bordet i kveld, klart til i morgen, men er spent på om det får stå i fred for den lille klåfinger gutten min...

Back
Topp