Fredag og helg!

lenemor

Forumet er livet
God formiddag, damer... jeg har allerede vært på farten jeg, men det er ingen som har steppet inn og startet dagens skravletråd ser jeg. Er bare kjapt innom, for jeg skal nemlig ut og legge meg i solen med en kopp kaffe og en bok. Om en times tid skal jeg til frisøren, så dette blir en deilig dag. Har allerede tatt helgehandelen og vært og bestilt time til dekkskifte...

I kveld er det bursdag på jobb for en av ungdommene, jeg fikk invitasjon i går - jeg tar en tur når ungene er lagt, og blir en times tid... koselig med fest, og særlig når det er noen andre som har bakt (det er nemlig stort sett meg som baker der oppe). Etter festen blir det sen middag og tv her hjemme med G

hva gjør dere i dag da?
 
Hei hei!!!
I dag har jeg vært å spinnet! Deilig å starte dagen men en liten økt!
Utover i dag skal jeg nok bare sitte å lese!

Lykke til hos frisøren, Lenemor. Det blir nok deilig!! =))))))))
 
God fredag jenter
Har fått sove lenge i dag, deilig
Ellers så går det i jobbing og chr er barnehagen.
I dag skal vi en tur på jessheim storsenter med svigermor.
Så blir det kansje pizza ute.

deilig å klippe seg lenemor , må prøve å få til en time før sommerferien jeg også.
Så flink du er chaba


Noen som har gode forslag til dåps gave til en jente
Skal være fadder til dattra til vennina mi noe som er kjempe stas.
 
Dåpsgave til jente? Jeg tenker smykke jeg, men den gaven jeg har satt størst pris på til mine barn er kunst - både Johanna og August har fått et maleri av Dang VanTy til dåpen sin, og jeg elsker dem!

Tilbake fra frisøren ja... og nok en gang har frisøren klippet helt anderledes enn det jeg har bedtom, men jeg ble godt fornøyd altså.

Nå sitter jeg med mine nye tortursko på føttene og håper på å få gått dem til litt... skal straks opp i barnehagen og hente unger, men først skal skoene av og jeg skal ut i hagen og plukke rabarbra - jeg har planer om rabarbrasuppe og vaniljeis til dessert i dag
 
Frisør ja.. Jeg var til frisør på onsdag.. Og det blei ikke bra.. Når ho holdt på så sa frisøren "Oi, jeg tok visst litt av.." :-O Det blei for kort for min del.. Men man venner seg vel til alt.. :-P
 
Jeg var på jobb tidligere i dag.. ikke helt i toppform men kjekt likevel!!!emoticon

Vi har spist pizza til middag i dag. Ungene har laget sin egen. Greit når man vil ha forskjellige ting på!

Nå tenkte jeg meg en tur i butikken... kjøpe litt digg!
 
Dåpsgave til jente er vel ikke så vanskelig. Syns det er mye verre til gutt jeg... Hadde jeg hatt en jente som skulle døpe seg nå hadde jeg satt pris på barnesølje. Utrolig kjekt. Eller sølvteskje, eller smykkeskrin. Blir så mye smykker. Nathalie fikk jo sju barnesmykker til dåpen:-S

Jeg har vært innom her de andre dagene, men jeg får ikke svart på tråder, så da prøver jeg igjen i dag. Irriterende!!!

Jeg har hatt fri i dag. Men har vært trøtt og uopplagt. Sikkert fordi det var et lavtrykk på vei. Jeg blir så påvirket av været at det er helt sykt! Ikke noe kjekt. Er mye preget av det ellers i året også, og her på vestlandet er det jo generelt dårlig vær... Merker bare de dagene det er sol og litt varme, så er jeg som et nytt menneske.

Neste uke drar gubben på hv øvelse,så da er jeg og ungene for oss selv den uka. Heldivis er det et par bursdager å gå i, så vi kommer oss hvertfall ut å treffer folk:-P
 
Frisøren ja..... Det er en stor drøm for tida....
Skulle klippa meg for lenge siden, men frisøren vår er sykemeldt emoticon
Det har foreløpig endt med at mannen ble tatt med maskin en dag, og Linnea
har fått hestehale igjen....
Men jeg får bare bite i det sure eple og gå til noen andre. Liker ikke det!!!

Ellers har jeg vært på jobb til halv 5 idag, så hjemmetida har gått fort...
Har spist Chilensk form til sein middag, og sett opptak på TV emoticon  En helt grei fredagskveld.

Imårra skal mannen jobbe, så jeg og Linnea skal på Stoff & Stil og handle inn ting og tang til en sommerpose til tantes lille Pelle emoticon
Søss og familien skal til Danmark rett rundt hjørnet nå, og da trenger lillemann en sommerpose, så da får tante trø til da vettu emoticon
Og så blir det en liten tur innom IKEA tror jeg. Linnea har mast så om det i det siste, så får ta det når vi er aleine.

Men nå tror jeg at jeg vil legge meg.
Natta mine damer emoticon
 
Back
Topp