Fredag og helg!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her er både jeg og Mina forkjøla[&:], men Mina er i form så hun er i barnehagen. Jeg skal straks til legen for å ta en halsprøve. Hangla i over 2 uker nå og er dritt lei. Håper inderlig jeg får Cosylan. Sover dårlig om nettene.. Hoster endel og det klør så mye i halsen[:'(]

Mina gledet seg sånn til overrekke en tegning til en gutt på avd hennes. Hun snakker så mye om denne gutten og sier han er søt[8D][:)] Gøy å se ansiktuttrykket hans når Mina kom med tegning til han. Han hadde store øyer og ble kjempe glad[:)] Da ble jo Mina enda gladere[:D][:D] Mina er veldig glad i guttene og leker heller med de enn jentene[;)] Kjøre tog og leke med biler er toppen[:)]

Ellers kommer bestemor på middag idag!![:)]

God dag! Skjønne MIna som har laget tegning til kameraten sin...herlig!! Maja leker også med guttene...men det var jo ingen bombe kanskje?[:D]

Jeg har en fin dag på jobb foran meg før det er helga. Gleder meg til litt avslapping og til å sove lenge den ene dagen. Er så trøtt om dagen. Vårslapp kanskje? I allefall ingen våryrhet å spore hos meg enn så lenge[8D].

På søndag skal Maja synge i kirken, så da skal jeg på gudstjeneste for første gang på en god stund. Det blir sikkert spennende. Koret til Maja skal opptre med noen sanger, så det blir nok stas!

Ønsker dere en flott fredag, damer!

Våryr? Jo, jeg blir det når jeg kan sette meg ut på trappa i bare genser, drikke kaffe, og kjenne sola varme - da blir jeg lykkelig!!

Her er ungene levert i barnehagen - i dag våkna ikke August før ÅTTE!!!! Jeg måtte liste meg inn og sjekke om han pusta altså, for dette er helt unormalt. Han har hatt noen netter hvor han har våkna flere ganger så han har nok vært sliten. Han var våken i natt også, men ikke før fem, og han sovna igjen.

Nå har jeg vært i butikken og kjøpt kaffefilter så jeg får kaffen min, jeg har satt igang en maskin med klær, og jeg har tenkt å skifte på senga. Etterpå lurer jeg veldig på om jeg skal dra på Jysk og handle gardinstenger til nyehuset, for det må vi jo ha. Ettersom vi ikke får malt rommene til ungene før vi flytter så skal jeg se om jeg kan finne lilla gardiner og lilla diverse til henne så hun får et lilla rom allikevel, hun ønsker seg jo det så veldig

Ellers ingen planer - G skal ut og jobbe på huset en liten stund etter jobb i dag, så spiser vi sen middag han og jeg når ungene er lagt.

Her har det kommet snø i natt, så det er hvitt på bakken og greier .. Det liker jeg ikke! Har jo vært så flott vær og bart på veiene i det siste [:)] Håper solen kommer i morgen, og smelter bort det som har kommet [:)] Jeg er hjemme med barna i dag .. og har selvfølgelig dressene i barnehagen, så vet ikke helt hva vi skal finne på i dag. Skal i allefall vaske litt og ommøblere stua, kanskje endre litt på ting på kjøkkenet også [:)]

Ha en flott dag alle sammen [:)]

Her er huset nyvasket! Deilig![:D]

Rasmus har sovet en god dupp, og vi er klare for å få besøk av ei venninne og hennes to sønner, de er snart 3 år og 5 mnd.. Han minste har vi ikke hilst på engang..[8|]

Bertine og T har "pappa og Bertine-dag", og koser seg på badeland![:)]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

God fredag jenter.
Chr er levert i barnehagen og jeg prøver å jobbe litt men fortsatt en rygg/bekken som ikke er enig.
Må vel snart ligge føre regnskap[:'(]
Ellers så er plannen å ta det med ro i dag.
Noen som har blitt lurt i dag?

Back
Topp