Fredag og helg

Fru+2

Forumet er livet
Ingen fredagstråd enda.
Må lagen en da.
I dag har jeg vært å koset med i Lillestrøm med vennina mi og den nydelige jenta hennes som er 7 uker i dag.
Sukk fines ikke noe vakkere en babyer.
Nå koser chr seg med ny Puserfilm.Så da jobber jeg litt.
Planen i kveld er å slappe helt av har en rygg og bekken som har takke for seg siden tirsdag da jeg nesten datt på isen igjen . Så å sitte er et mareritt om dagen.[&:]

Ha dere noen planer for helgen?

Her blir det en tur til Lillehammer for å se etter hytta.

uffda silje - håper bekkenet og ryggen kommer seg!

Her har det vært en lat dag - litt vasking og rydding, sen levering og tidlig henting av unger, og nå er det tid for  barne-tv. I kveld blir det tv, vin og mat på oss voksne

Har ingen som helst planer for helga, men vi MÅ vel en tur ut i huset

nå er det sofatid etter en dag i bhg... siste dagen i dag.. og det er egentlig litt godt nå.. for ryggen min er helt ødelagt etter at jeg datt på isen tidlig i februar.. [>:]

men på mandag skal jeg begynne i en fakturaavdeling... er bare et vikariat det og... men kjekt å teste iut litt.[:)] også er det rett borti veien her.. så jeg har kort vei til jobb... det er herlig![:)]

helgen i dag blir det full fart i.. skal på jentekveld i morgen.. det blir stas... og sove der.. så da blir det vin også gitt..[:D][:D][:D][:D]

ha en herlig fredagskveld.. nå lukter det bæsj her..[>:]

Høres spennende ut å prøve forskjellige jobber Trillemor!!! [:D]

Jeg var tøff og bestillte time hos frisøren! så ikke frem til det, men det var nødvendig! [8D] Heldigvis så er frisøren min forståelsesfull og lot meg ta de pausene jeg trengte! Ikke praktisk å skylle håret i vasken med prolaps i nakken! hehe

Solveig valgte middag i dag. Det ble spagetti!!!! [:D]

Vi var på Ahus og leverte melk idag, og en tur innom mamma på jobben hennes.. I ettermiddag kom svigermor på besøk, det var populært hos de små ihvertfall..[;)]

Nå sover begge godungene, og vi slapper av i sofaen..[:)]

ORIGINAL: Actrine

Høres spennende ut å prøve forskjellige jobber Trillemor!!! [:D]

Jeg var tøff og bestillte time hos frisøren! så ikke frem til det, men det var nødvendig! [8D] Heldigvis så er frisøren min forståelsesfull og lot meg ta de pausene jeg trengte! Ikke praktisk å skylle håret i vasken med prolaps i nakken! hehe

Solveig valgte middag i dag. Det ble spagetti!!!! [:D]

ja, dette e rlitt prosjekt-trillemor-gjør-ting-hun-ikke-kan, og trillemor-prøver-å-finne-seg-selv.. det er ganske intr[8D]

Back
Topp