Fredag og HELG!!!

SuperBerta

Glad i forumet
Endelig er helgen her..[:)] Eller, vi har jo nesten helg hele uka for tida vi da, hvis vi vil.. Permisjon er deilig!

Bertine tar fri idag, så vi skal kose oss med husvask.. Hun ville så gjerne hjelpe til, go`ingen min.. Det hender hun får litt lønn til å putte i sparegrisen sin, så kan jo være det som er motivasjonen..[;)]
Vi skal også lage litt julepynt, for det kom en sånn ferdig hobbypakke i kalenderen idag..

Jeg har planer om å dra å svømme sammen med henne idag, det er et varmtvannsbasseng i Moss som er åpent fra kl 14 idag.. Rasmus har nemlig begynt å ta flaske, så da kan han og T være hjemme alene.. litt kvalitetstid for gutta og jentene på samme tid![:D]

Idag blir det vel taco til middag! NAM!

Hva skal dere idag da, damer?[:D]

jeg sitter her og ser på alt rotet som flyter...

er kjempetrøtt etter at Lukas har hatt omgangssyken, og fortsatt ikke er frisk[:o]. Har gitt han saft for å få i han litt næring, og han reagerer sånn på sukker, blir helt spinnvill og kjempeurolig om natten. Det visste vi egentlig, men måtte bare få i han noe som han kunne holde på[X(].. så da har vi hatt våkennetter, lite soving på dagtid og grining  og bare vil han bæres...

Nå sover han men jeg er så lite motivert for å ta huset[&o]... Håper det snur snart, og at ingen andre er smittet!!

god helg[:)]

Håper du har bæretøy lille*frø - det hjelper en del!

Her avsluttet vi kvelden i går (eller nærmere bestemt i natt) med vill og trøstesløs skriking fra lillebror - han har en tann som skal igjennom og jeg mistenker det er den som plager - han var helt fra seg stakar. Sov helt til seks i morges, da var det litt sutring, men så var det jammen meg stille til halv åtte igjen!!

G måtte jo dra på jobb, så ungene og jeg kosa oss med nissegraut til frokost, levende lys, og et nytt kapittel i Pulverheksa og julenissen. Nå skal jeg straks opp på stadion - vi har julebord i kveld, og jeg og en av gutta skal være kokker, så vi skal møtes der snart og gjøre de foreberedelsene som kan gjøres.... blir vel litt skravling, litt skrelling (grønnsaker ja), litt fnising og litt rydding tenker jeg. Må dekorere lokalene også (det var der jeg hadde bryllupet mitt)

God dag, damer!!

Da er det jobben igjen. Deilig at det er fredag merker jeg! Tror det blir en hyggelig helg. Skal på julebord i kveld, og i morgen kveld skal vi spille spill med noen naboer. På søndag kommer broren og kona på middag. Det blir koselig. De tar turen innover fra Tønsberg!

i går fikk jeg bakt krumkaker og begynte å lage sånne julekuler med håndavtrykk som det ble lagt ut link om her. De blir kjempefine når man tegner på snømenn!! jeg brukte litt store glasskuler, og da fikk jeg jentene til å trykke hånda si på hver sin side! Stilig!!

Ønsker dere en herlig fredag! jeg gleder meg til å kle meg opp i finstasen, og så dra ut!!

Her ble snuppa sendt i barnehagen med skiene i dag, det har snødd masse i natt[:D]
Og jeg fikk sove litt ekstra da de var kommet seg avgårde, veldig etterlengtet!

Vi hadde også planer om å lage slike julekuler, men så fant jeg ingen som passet så det ble gryteunderlag av lillemor istedet (var lillesøster som skulle lage det, snuppa lager noe annet, hun maler nisser nemlig[:D]) - hvite fliser som hun maler med porselensmaling på, ble veldig fine[:)] Og da vi kom i bhg for å hente i går kunne lillemor fortelle at hun hadde malt, mens assistenten mente at det kanskje var en overdrivelse for hun hadde nekta, de skulle nemlig lage slike julekuler med snømann på og hun hadde blitt hysterisk av tanken på å få maling på fingrene[8D] så de måtte finne på noe annet med henne, hehe spent på hva vi får til jul da[;)] men greit de fant det ut i bhg da så slapp jeg å sitte med masse julekuler hun nekta å pynte[:D]

Mannen skal på julebord i kveld, så da skal jeg og ungene kose oss hjemme og jeg skal fortsette på husvasken, er mye enklere å få det gjort når ingen går i veien for meg og roter mens jeg rydder..

Jeg hadde store planer om å se en skikkelig jentefilm i kveld, men jeg finner ikke den jeg vil se[:(] så da kan jeg like godt gjøre noe fornuftig...

Ja, nå sitter vi og ser på "Rasmus på loffen".. Måtte jo ta opp en film om en gutt med så fint navn..[:)]

Gulvene er støvsugd og vasket, og vi har laget litt julepynt. Snuppa klarer å sy! Hun ble like stolt som meg tror jeg..[:D]

Fredag.. og min tur til å være syk! Har datet doen mesteparten av dagen! Akkurat fått i meg litt mat og krysser fingrene for at det funker! Rett og slett DRITKJIPT!!! Vil MYE heller gå på jobb enn å ligge slakk hjemme med magevondt og verk i kroppen! Usj!!

(puh.. godt å få klaget litt)

SÅÅÅÅÅ i dag er det ikke noen andre planer enn å komme seg på beina igjen! [8D]

Åh, god bedring Actrine - sånt er (bokstavelig talt) noe dritt! Jeg klarte ikke å spise på over ett døgn jeg da jeg var dårlig sist, og det neste døgnet gikk det ikke ned så masse da heller... God bedring, håper du snart føler deg bedre!

Jeg er hjemme på "permisjon" fra julebordforberedelser - vi har fått lagt i vann pinnekjøttet, skrelt poteter og halvkokt dem, laget ferdig (nesten) rabbestappa (må spes med fløte og sjy, og smakes til), og plassert bord. Skal møtes igjen i fem-tida for dekorasjoner og siste forberedelser (håper jeg kan få slippe å møte før halv seks-seks, så jeg får vært litt sammen med ungene før jeg må gå... det første som må gjøres er jo bare å få satt på pinnekjøttet, og det må kollegaen min klare selv, selv om han er mann [;)]

Gleder meg veldig til i kveld - han kollegaen jeg kokkelerer med har drevet og styrt med et prosjekt hele uka - han har laget film som skal vises i kveld, og jeg aner ikke hva det dreier seg om, men han har intervjuet ungdommene våre (om oss personalet tenker jeg) + masse annet. Dette er jo også første gang jeg er sosial med gjengen utenom arbeidstid, og det er alltid gøy å bli kjent med folk på en ny arena.

Endelig fredag, og barna har kommet [:)][:)]
I morgen er planen å dra ut i skogen å skaffe litt ved - skog som huseier'n eier [:)] Er det pent vær og ikke altfor mye minus så blir det nok pølse steking på bål også [:)] 

God bedring til Lukas - Lille Frø!

God bedring til alle som er syke!!
Jeg har vert på jobb og siden på butikken og kjøpt ymse.. Lys og knotter itl et møbel jeg skal legge ut bilde av seinere.. OG så fikk jeg vite noe i dag som gjorde meg GLAAAD!!! Skulle inn på privaten og skrive det, men jeg husker ikke adressa.. Får ta det når jeg får min egen pc igjen.. Hehe.. [8D]
Nå har vi spist, og så får vi ta å ordne resten her hjemme.. I morgen får vi besøk av svigers, og de ville hjelpe oss å få gjort ferdig det siste rommet oppe, det som blir Maren sitt.. Så det blir DEILIG!

God bedring til dere som er syke og dere som skal ut i kveld kos dere masse.

I dag så har vi ryddet og vasket.Har besøk av tantebarna mine nå.
Så her er det full fart. Blir spennede å se om det blir noe soving med 3 styker på samme rom i natt.

ORIGINAL: Almyrida81

God bedring til alle som er syke!!
Jeg har vert på jobb og siden på butikken og kjøpt ymse.. Lys og knotter itl et møbel jeg skal legge ut bilde av seinere.. OG så fikk jeg vite noe i dag som gjorde meg GLAAAD!!! Skulle inn på privaten og skrive det, men jeg husker ikke adressa.. Får ta det når jeg får min egen pc igjen.. Hehe.. [8D]
Nå har vi spist, og så får vi ta å ordne resten her hjemme.. I morgen får vi besøk av svigers, og de ville hjelpe oss å få gjort ferdig det siste rommet oppe, det som blir Maren sitt.. Så det blir DEILIG!

Du kan ikke slenge ut av deg sånne ting uten å fortelle!!!

www.vettafan.diskusjoner.com

Værsågod og fortell!!![:D]

Er ikke SÅ spennende, men har skrevet det på privaten nå.. [:D]

Back
Topp