Fredag og helg

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Våknet av et det regner ute, sto opp og gikk på badet, kommer ut i stua og setter meg i sofaen så braker det løs oppi himmelen.

Jeg gruer meg te å dra te jobb, liker ikke sånt vær, men det går nok bra*trøstermegselv*

Etter jobb skal vi ned på avlastninga og levere Marcus, han skal i bursdag te "lissom storesøster" og ligge over te i morgen.

Vi skal bare kose oss og slappe av i kveld.

God morgen!!

Det regner MASSE her også for å si det sånn, så jeg på ha på fult regntøy[:'(] når vi skal til bhg etterpå.
Det er så deilig å slippe å toge med Mina ved samvær[:D] Mina skal til pappaen sin i helga og han heter i bhg. LUKSUS[8D][;)]

Idag skal jeg treffe en venninne i 14 tiden. Vi skal skravle og spise litt i byen. Jeg må kjøpe bryllupsgave også + hente kjolen min som er hos skredder. For jeg skal jo i bryllup i morgen[:)] Talen min er nesten ferdig også, så skall gjøre siste finish på den ikveld.

Ha en fin dag[:)]

Koselig med bryllup oslojente - tøft av deg å holde tale da - er du forlover eller?

Her er det grått i dag, men det regner ikke. Jeg fikk sove til ti OVER seks!! Jippi! Nå har mann og datter reist av gårde, August sover i vogna, så jeg skal ta meg en kaffekopp og sminke meg - jeg må jo se noenlunde anstendig ut når jeg skal opp i barnehagen med knerten etterpå. Hjelpes, dagen er her altså, han blir barnehagegutt!!

Men først; tapping... jepp, mitt seneste forsøk på å slutte med overspising, trøstespising og søtsaker. Jeg er spent på om det virker

God morgen![:)]

Bertine og jeg koser oss i sofaen med barnetv og pc.. Så blir det frokost etter Pippi Langstrømpe, tenker jeg..[:D]

Vi skal nok ut og kose oss i regnværet etterpå, vi liker det like godt begge to..[8D] Å hoppe i vanndammer er jo så tilfredstillende![:D]

Ikveld er det StramOpp, det passer meg nok litt bedre enn den spinning-timen jeg prøvde på mandag.. Kondisen min gikk det fint med, men jeg satt med konstante kynnere på sykkelen..[:-]

Ha en strålende dag alle sammen![:)]

ORIGINAL: lenemor

Koselig med bryllup oslojente - tøft av deg å holde tale da - er du forlover eller?

Her er det grått i dag, men det regner ikke. Jeg fikk sove til ti OVER seks!! Jippi! Nå har mann og datter reist av gårde, August sover i vogna, så jeg skal ta meg en kaffekopp og sminke meg - jeg må jo se noenlunde anstendig ut når jeg skal opp i barnehagen med knerten etterpå. Hjelpes, dagen er her altså, han blir barnehagegutt!!

Men først; tapping... jepp, mitt seneste forsøk på å slutte med overspising, trøstespising og søtsaker. Jeg er spent på om det virker

Jeg er ikke forlover, men hun er en veldig god venninne. Forloveren hennes er søsteren sin[:)] Kjent henne siden ungdomsskolen

ORIGINAL: lenemor

Masse lykke til med August idag[:)] Tenker han kommer til å kose seg!!

Lykke til med barnehagestart August - og lenemor[:)] Tenker han kommer til å storkose seg!

Her er det øspøsregnvær på min siste feriedag. Karoline er hjemme mens eldstemann er på ferieklubb og Amalie i barnehagen - gikk heldigvis smertefritt å si hadet idag[:)] Rart hva det kan gjøre med ei lita jente når hun får bruke "parafly" og ha med seg bok i barnehagen[:D] Hun satt forresten å snakka i bilen om at hun ville til Engeland (England) - der faren er på helgetur - så kunne flyet komme å lande på huset vårt og dra til Engeland[8D][:D]

Jeg har null planer som vanlig - blir vel bittelitt husarbeid innimellom[:)]

Her har vi vært masse våkne i natt så jeg går i en døs.......

Nathalie ser på Dora og spiller ds, og minsten tar seg en liten hvil. Planen i dag er å komme seg på politistasjonen å få pass til ungene. Vi ska jo til syden i høstferien så godt å få det gjort!

Ellers er det jo fredag å da må vi ha pizza til middag[8D][:D], så etter politiet får jeg sette i gang med det.

Ha en fin fredag og helg alle sammen!!

Og lykke til med talen oslojente[;)]

Back
Topp