Fredag og helg!

Actrine

Forumet er livet
I dag forsov mannen seg. Han våknet av at Solveig kom inn rundt 6.30! Og vet dere hva???? Vi kan si for første gang at Aslak sov hele tiden fra han sovnet i går kveld til han våknet i morges!!! Det er helt utrolig.. For første gang altså!! Håper det varer! For da er det bare leggingen som gjenstår![:D]

Vi skal handle litt i dag ellers har vi ikke planer! Herligt med slike dager også![:D] 

Det skal nok bli godt med helg for store og små! For min del blir det ikke så stor forandring, kanskje få sove litt lenger en morgen. Men for ungene er det fantastisk å ha far hjemme i to dager. Det er tydelig at de savner han!

Jeg leverte barna mine hos pappaen sin i går kveld, allikevel er jeg lys våken klokka åtte [8D][:)] Om ikke altfor lenge skal jeg dra å hente tantebarnet mitt og ta med meg han til byen, han skal få plukke bursdagsgave til seg selv[;)] Ellers blir det nok en tur til Harryland med kjæresten min og sønnen hans - også skal jeg til ei venninne i kveld [:D]

Actrine ; Så flott!! Krysser fingrene for at Aslak har startet ny trend [:D] Ha en flott flott dag!

Jippi, det er jammen fantastisk!! Å få en god natts søvn er virkelig undervurdert altså, håper dere får mange, mange gode netter fremover.

Her fikk jeg sove til halv sju i morges, og så lå vi på senga og kosa begge to, etter hvert alle tre (meg og ungene).

Nå er det straks barnehagen... August begynner å bli trøtt igjen, så vi slår to fluer i ett smekk og leverer samtidig med trilletur.

I kveld skal G på hyttetur med en kollega, så jeg skal kose meg alene hjemme med ungene. Fare for rush av tråder her inne med andre ord [;)]

God morgen[:D]

Mina våknet først kl 0500 igjen, men nå sovnet hun IGJEN og sov til 0800. Fantastisk[:D][:D] Det var utrolig deilig, for jeg er trøtt om dagen. Legger meg tidelig, men liker å ha kveldene for meg selv. Siden det går i ett på dagen.

Idag skal vi møte et par venninner og små babyer. Gleder meg masse[:)] Siden hun venninna bor egentlig i Stavanger, men flytter tilbake til Oslo nå til høsten[:D][:D]

I ettermiddag skal vi i bursdag til bestemor/oldemor som fyller 86 år. Feires hos min tante og onkel med familie. Blir veldig koselig. Lenge siden alle har sett Mina, så tenker det blir koselig[:)]

Etter det må jeg få tatt en soltime, så mamma ser til Mina. Ikke lenge til brylluppet nå og jeg må ha litt farge[;)]

God morgen damer! Her for sambo på jobb kl 6, mens jeg kunne snu rompa til og sove litt til.. Våkna kl 7 og fant ingen Sindre i senga si (som var tørr forøvrig!), så da for jeg ned i stua, og der lå han og halvsov på sofaen og så på barne tv.. [8|] Så nå har han plutselig begynt å gå ned UTEN å komme innom til oss først.. Men så lenge han bare ser på barne tv, så er det ingen fare da.. Men man vet jo aldri..
Fikk levert ungene i barnehagen, og nå har jeg spist frokost, og skal liksom rydde og vaske huset.. Men for å si som Solan Gundersen: "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!"
Skal bare surfe bittelitt, SÅÅÅ skal jeg starte.. [8D][:D]

Da vi sto opp i dag sto tv på i stua her også. Johanna sier at det ikke er henne, G sier at han slo av alt da han la seg i går kveld, så svaret er da at G eller jeg har vært og skrudd på i søvne [8D]. 

Back
Topp