Fredag og heeeelg

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja!
Frihelg :-)
Herlig!!!
Sove en dupp når jeg kommer hjem, så blir det kanskje kaffe mer ei venninne :)
I morgen får vi besøk eller skal møte ei venninne og gutten på 10 måneder, og få dem på besøk på kvelden når ungene har lagt seg..!

Morn!
Herlig med unnagjort nattevakt og frihelg med besøk i vente.:)

Jenny våkna 06.50 etter ei litt urolig natt. Jeg fikk sove fire timer og er rimelig kake i dag.. Nå skal det drikkes kaffe og vaskes klær etter ferien, mens vesla styrer fra seg før frokost. Tørketrommel ♡ sier jeg bare..

Morn!
Herlig med unnagjort nattevakt og frihelg med besøk i vente.:)

Jenny våkna 06.50 etter ei litt urolig natt. Jeg fikk sove fire timer og er rimelig kake i dag.. Nå skal det drikkes kaffe og vaskes klær etter ferien, mens vesla styrer fra seg før frokost. Tørketrommel ♡ sier jeg bare..
Tørketrommelen er gull verdt!
Vi har utnyttet finværet og nesten ikke brukt den de siste ukene, men med så mange vakter på rad gikk tiden fra meg (og mannen med to unger hjemme :-p), og det er flott med en kjapp tørkeløsning når man må få unna litt :)

Du må forresten gjerne legge ut et par bilder fra onsdag om du fikk til noe bra :-D

Tørketrommelen er gull verdt!
Vi har utnyttet finværet og nesten ikke brukt den de siste ukene, men med så mange vakter på rad gikk tiden fra meg (og mannen med to unger hjemme :-p), og det er flott med en kjapp tørkeløsning når man må få unna litt :)

Du må forresten gjerne legge ut et par bilder fra onsdag om du fikk til noe bra :-D
Skulle til å si det samme!!;) Skal se om det blei noen fine bilder.. Jenny snudde seg som regel bort, og Eskil var plutselig ikke der når jeg knipsa. Hehe..:)
Kom på at alle bildene vi tok ble tatt med Jonathan sin mobil, så jeg sitter ikke med noen bilder nå..:/

Skulle til å si det samme!!;) Skal se om det blei noen fine bilder.. Jenny snudde seg som regel bort, og Eskil var plutselig ikke der når jeg knipsa. Hehe..:)
Kom på at alle bildene vi tok ble tatt med Jonathan sin mobil, så jeg sitter ikke med noen bilder nå..:/

De var ikke så samkjørte nei :-p
Jeg legger ut et par inne på lukket jeg ;)

God fredag:D
Idag skal jeg ha med meg Emmeth og Mathea til ei venninna og sønnen hennes på 3 år:) Blir kaffe og skravling:D Ha en fiiiin dag alle sammen:)

God fredag:D
Idag skal jeg ha med meg Emmeth og Mathea til ei venninna og sønnen hennes på 3 år:) Blir kaffe og skravling:D Ha en fiiiin dag alle sammen:)
Gleder meg til vi skal skravle jeg :)
Du vil ikke slenge deg med til Oslo på søndag da??? :) :)

I dag skal eldste til faren og blir borte 1 uke men har vært så godt og ha han hjemme alene denne uka som har vært :) for pleier kun og ha lillegutt hjemme men han er på frie og kommer ikke før i morra, så nå ventes det 1 dag med barnefri :) Ha en toppers fredag :)

I dag skal eldste til faren og blir borte 1 uke men har vært så godt og ha han hjemme alene denne uka som har vært :) for pleier kun og ha lillegutt hjemme men han er på frie og kommer ikke før i morra, så nå ventes det 1 dag med barnefri :) Ha en toppers fredag :)
Kos deg masse!!!

God morgen!
Siste vakt av sommerjobben nå, før 14 dager ferie og så studiegjenoppstart! :D *dansendebanan*
I helga skal vi på tur sammen med et vennepar som har en gutt på 14 måneder, og jeg og Hermine skal besøke en kollega av meg som har en gutt på 15 måneder :) på tide å sosialisere denne babyen vår mer så hun blir vant til andre barn :p
Nå jobber vi med frokost! Stekt egg, brødskive, tomat og iskaffe...snuppa sutra og ville ha av iskaffen min :eek: så da vanna jeg ut en fruktmos så den ble til juice og ga henne egen kopp med sugerør, STOR stas!
ImageUploadedByBV Forum1375425470.279460.jpgImageUploadedByBV Forum1375425492.414896.jpg

Haha, høres ut som mange fine bilder av to stillesittende unger :p ;)

God morgen!
Siste vakt av sommerjobben nå, før 14 dager ferie og så studiegjenoppstart! :D *dansendebanan*
I helga skal vi på tur sammen med et vennepar som har en gutt på 14 måneder, og jeg og Hermine skal besøke en kollega av meg som har en gutt på 15 måneder :) på tide å sosialisere denne babyen vår mer så hun blir vant til andre barn :p
Nå jobber vi med frokost! Stekt egg, brødskive, tomat og iskaffe...snuppa sutra og ville ha av iskaffen min :eek: så da vanna jeg ut en fruktmos så den ble til juice og ga henne egen kopp med sugerør, STOR stas!
Vis vedlegget 24480Vis vedlegget 24481

Så koselige bilder :)

God Morgen jenteee :D

Då va det endele fredag og eg får nøkkel tell leiligheta i dag :D woohoo!! *gledesdans*
Men først har eg masse eg ska jr! Må heng opp kleia, rydd, vask litt, innom nav og komunen...

Fie e no lagt seg tell si første kvila :) Si vi sto opp klokka 06.30 i dag, det syns Fie va ei fin tid, eg va ikje heeelt enig, men må man så må man :P

Seinar i kveill, så ska mamma pass Fie mens eg å lillebror fær å hent sofaen min, å ska sett den inn i leiligheta :)

Ellers sååå e det strååålende soool i dag :D va egentle meldt regn, men ser ikje sånn ut at det bi :D

Har slått tåen min skikkelig...
Ligger rett ut på sofaen. Verker og brenner...

Noen som vet om det er lurt å oppsøke lege? Eller bare satse på at det ikke er forstuet eller brukket??
Uff,lurer på hvordan dagen blir.

Vi bestilte billetter igår. Kommer onsdag kveld :)

Sent from my GT-I9300

Har slått tåen min skikkelig...
Ligger rett ut på sofaen. Verker og brenner...

Noen som vet om det er lurt å oppsøke lege? Eller bare satse på at det ikke er forstuet eller brukket??
Uff,lurer på hvordan dagen blir.

Vi bestilte billetter igår. Kommer onsdag kveld :)

Sent from my GT-I9300
Når slo du tåa?
Forslått tå er vondt og kan værke ei stund før det gir seg. La den hvile, evt.kjøl ned med is eller lignende, og se det an. Om du ikke kan gå på den om et par dager ville jeg oppsøkt lege for rtg.;)

Hvor lenge blir dere i Norge denne gangen?

Nå har Jenny snart sovet i 1.5time ute i vogna, og jeg koser meg med chick-serie og kaffe. ♡

Når slo du tåa?
Forslått tå er vondt og kan værke ei stund før det gir seg. La den hvile, evt.kjøl ned med is eller lignende, og se det an. Om du ikke kan gå på den om et par dager ville jeg oppsøkt lege for rtg.;)

Hvor lenge blir dere i Norge denne gangen?
Slo den for en drøy time siden.
Syntes det føles bedre nå. Hele tåa bøyde seg tilbake.... :confused: går nok over...

Sent from my GT-I9300

Good morning :)
Idag har ems sin andre dag i bhg, og første dagen mamman måtte dra derfra. Litt skummelt for mamsen men veldig stas for snuppis som stooorkoser seg der :)
Får da hvertfall gjort unna litt praktisk shopping imens... åååh tia går så sakte... skal hente henne halv 12 :)

♥ Mamsen og Emsen ♥

God Morgen jenteee :D

Då va det endele fredag og eg får nøkkel tell leiligheta i dag :D woohoo!! *gledesdans*
Men først har eg masse eg ska jr! Må heng opp kleia, rydd, vask litt, innom nav og komunen...

Fie e no lagt seg tell si første kvila :) Si vi sto opp klokka 06.30 i dag, det syns Fie va ei fin tid, eg va ikje heeelt enig, men må man så må man :p

Seinar i kveill, så ska mamma pass Fie mens eg å lillebror fær å hent sofaen min, å ska sett den inn i leiligheta :)

Ellers sååå e det strååålende soool i dag :D va egentle meldt regn, men ser ikje sånn ut at det bi :D
Masse lykke til med overtakelse! :D

Back
Topp