Fredag og hælj

God dag! Ser her er 17 innlegg, men ser bare den første..jaja...appen liker oss ikke ;-p

Snuppa sto opp kl 08.30 i dag. Veldig uvant, men fant ut at hun fikk bare sove. Nå sovna hun, så da blir det bare en dubb i dag. Sambo var litt skuffa for de bruker å leke å drikke melk før han drar på jobb, men i dag fikk han ikke se hun engang.

Vi har vært ute i hagen og "kosa" oss. Hehe..Simone liker IKKE gress, så hun hadde en del merkelige ansiktsuttrykk ;) her er et bilde:

Vis vedlegget 26473

Nå skal jeg kose meg med en latte mens hun sover, og etterpå blir det å leke litt og lage fiskegrateng.

Dere får ha en fin dag alle sammen! Håper appen oppfører seg skikkelig igjen snart ;)

Jeg fikk en oppdatering på appen igår eller noe..kansje det hjelper å avinstallere den og installere den på nytt?

Så søt hun et altså!:rolleyes::D
Gress er ikke noe populært her heller:P

Fiskegrateng er godt:D kos deg;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Rakk jammen å bli ferdig med det jeg ville før Liana våkna :D hører hun skravler på rommet :P så får hente hun og skifte litt bleie og kansje klær :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Lillebror har blitt skikkelig forkjølet stakar!
Her blir det rolig dag hjemme med gutta før jeg må levere de hos søs slik at hun kan passe dem til mannen er ferdig i begravelse. Jeg begynner på skolen kl 15, men må reise tidligere for å ordne studentkort og diverse.
T sover enda, Lillebror og jeg ser litt barne-tv :)

Stakkars liten, håper han blir raskt bedre:-)

God dag til alle sammen!

Og god bedring til både de med forkjølelse og matintolleranse.:)

Selv er jeg sensitiv på et eller anna, og tror det er laktose. Har bytta til laktosefri melk, og så langt går det greit. Ved cøliaki sliter man ofte med diaré, magevondt, man er mye slapp og tom for energi, og er som regel tynn i kroppen siden tarmtottene i tynntarmen ikkr får tatt opp næringen som normalt. Lykke til med evt utredning!

Vi har vært på fysio i dag, og Jenny koser seg når hun er der. Det går sakte, men sikkert frammover, og vi jobber fortsatt med å få henne til å sette seg opp selv. Hun klarer ikke å plassere bekkenet sitt rett på egenhånd, og i dag ga hun pekefingeren til fysioterapeuten og sa "neineineinei" da hun blei sliten. Hehe.:)
Vesla sover sin andre dubb, og dagmamma og hennes datter kommer snart på en liten visitt. Jeg koser meg med kaffe og.mummitrollet i mens.;)

Hehe, hun vet hva hun vil og gir beskjed :-) søta

Slik ser forresten babyer ut når de er litt eldre og får beskjed om å ikke stikke fingrene inn i blu-ray-spilleren! :p
A8B9F0D6-9D1D-4EBE-A465-9B066251A48B-3632-0000031C3902370D_zpscb0ee052.jpg
Hahaha, så bra! Hermine lager samme grimasen, vi kaller den for "trynet" :p

Back
Topp