Hahaha, så morsomtDa er det offisielt jeg er HELT fullstendig hekta på mentos....så ille hadde jeg ikke lyst på noe i forrige runde, snedige saker og veldig dumt. Det er jo ikke sunt i det hele tatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, så morsomtDa er det offisielt jeg er HELT fullstendig hekta på mentos....så ille hadde jeg ikke lyst på noe i forrige runde, snedige saker og veldig dumt. Det er jo ikke sunt i det hele tatt.
Høres veeeldig ut som 4.barnesykdom altså! Hermine hadde også det mens vi hadde hetebølgeRegner med det går kjapt over. Han har jo ingen som helst andre symptomer på sykdom annet enn feberen!
Ja, bortsett fra at han egentlig er stuptrøtt.Hehehe, han ser strååålende fornøyd ut!!!omtrent som Hermine da hun fikk stå opp igjen da vi var på ferie
bedre det enn at begge parter blir frustrert på soverommet mens ungen er lyyyys våken!
![]()
Kan høres slik ut!Søstra mi som trodde hun hadde en sa her i juli er gravid ennå likevel![]()
![]()
Hun blødde og hadde smerter så var sikker på at det var sa. Men etter ul og to hcg-prøver med stigning i verdi så er det sikkert at frøet ennå leverså da blir jeg tante igjen i mars
Kanskje hun mistet en tvilling eller noe![]()
Nei er klart, når det er så varmt på rommet ville ikke jeg heller fått soveJa, bortsett fra at han egentlig er stuptrøtt.
Fikk lurt i han litt cheerios og to skjeer grøt og så fikk han raset fra seg litt. Ikke helt lett å legge fortsatt...
Ja de er såklart overlykkelige! Og litt forvirraKan høres slik ut!
Men så bra![]()
![]()
Høres ut som trassalder, viljesterkhet og kanskje litt søskensjalusi kombinertDere har skravlet fælt idag... kom nettopp hjem fra cafe... deilig is og 30 g. Er så varmt.. møtte noen nordmenn,de gledet seg til å reise i morgen
Mannen skal til Libya i morgen. Kanskje storebror blir med. Han er utrolig krevende og energifull for tiden. Terrible two??? :-(
Håper det går over snart. Han er slem mot alle barn,dytter,slår osv. Tar ikke tilsnakk. Hjelper ikke å forsøke å snakke rolig til han og forklare. Prøvd 100 ganger. Hjelper ikke å snakke strengt heller... hu mor er oppgitt. Noen forslag?
Sent from my GT-I9300
Søstra mi som trodde hun hadde en sa her i juli er gravid ennå likevel![]()
![]()
![]()
Hun blødde og hadde smerter så var sikker på at det var sa. Men etter ul og to hcg-prøver med stigning i verdi så er det sikkert at frøet ennå leverså da blir jeg tante igjen i mars
![]()
Dere har skravlet fælt idag... kom nettopp hjem fra cafe... deilig is og 30 g. Er så varmt.. møtte noen nordmenn,de gledet seg til å reise i morgen
Mannen skal til Libya i morgen. Kanskje storebror blir med. Han er utrolig krevende og energifull for tiden. Terrible two??? :-(
Håper det går over snart. Han er slem mot alle barn,dytter,slår osv. Tar ikke tilsnakk. Hjelper ikke å forsøke å snakke rolig til han og forklare. Prøvd 100 ganger. Hjelper ikke å snakke strengt heller... hu mor er oppgitt. Noen forslag?
Sent from my GT-I9300
Mannen her hadde fått hetta om vi fikk to på en gangJa de er såklart overlykkelige! Og litt forvirramen hun syntes selv at det var like greit at det ble så hun i såfall "slapp" to
![]()
![]()
Mannen her hadde fått hetta om vi fikk to på en gang![]()
Så bra!!!Søstra mi som trodde hun hadde en sa her i juli er gravid ennå likevel![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, DET skjønner jeg!!!Hadde jeg åhvertfall denne gangen
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja det håper virkelig jeg også! De har ei jente på snart fire som ønsker sååå å bli storesøsterSå bra!!!Koselig å bli tante da! Håper resten av svangerskapet hennes blir uten komplikasjoner!
Ja de er overlykkeligeSå bra at frøet sitter endade må jo være kjempe glade
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Husker Teodor begynte å etterspørre småsøsken da vi var i prøvefasen før Lillebror endelig var på vei!Ja det håper virkelig jeg også! De har ei jente på snart fire som ønsker sååå å bli storesøster
*Surfer mobilt*
Haha, DET skjønner jeg!!!
*Surfer mobilt*