Fredag og Hælj;-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Dagen starta litt før 7 og hagen var full sv kuer*knis* De hadde trampa ned noe av gjerdet:p Så for 10 min sia hadde vi fått alle sammen ut av hagen igjen;) flere søte små kalver som så helt livskremte ut, stakkars:oops: Og nå skal Mathea straks i bhgen og jeg skal sette igang med kaker til bursdagsfeiringa i morra:D Endelig er det hææælj:D:D:Dha en fin dag, jenter:rolleyes:

Dagen starta litt før 7 og hagen var full sv kuer*knis* De hadde trampa ned noe av gjerdet:p Så for 10 min sia hadde vi fått alle sammen ut av hagen igjen;) flere søte små kalver som så helt livskremte ut, stakkars:oops: Og nå skal Mathea straks i bhgen og jeg skal sette igang med kaker til bursdagsfeiringa i morra:D Endelig er det hææælj:D:D:Dha en fin dag, jenter:rolleyes:

Hahaha! Komisk ;) ser det for meg! Artig start på dagen for ungene, men kjedelig med gjerdet da.

Vi sto opp klokka 7. Har spist frokost og leika litt. Nå skal jeg ordne og sminke meg, og så blir det ut i fineværet. Hadde 30 grader igår, så håper på litt lavere temp i dag! Siste dagen med finevær, og det er helt ok, for jeg er solbrent ;)

Ha en finfin dag! :)

Hahaha! Komisk ;) ser det for meg! Artig start på dagen for ungene, men kjedelig med gjerdet da.

Vi sto opp klokka 7. Har spist frokost og leika litt. Nå skal jeg ordne og sminke meg, og så blir det ut i fineværet. Hadde 30 grader igår, så håper på litt lavere temp i dag! Siste dagen med finevær, og det er helt ok, for jeg er solbrent ;)

Ha en finfin dag! :)

Det går så fint så, så lenge det ikke skjedde noe med kuene, så retter vi opp gjerdet igjen og setter opp nye stolper;) Ungene synes det var kjempemoro:D Men de fikk kun stå i døra og titte i tilfelle kuene blei sinte/skremte!:O
Auch, vondt og være solbrent:( Smør med Aloe Vera eller yogurt naturell, det lindrer og fjerner rødheten:)
Herlig og være ute i fiiinværet, men ja, kan fort bli ganske så varmt;) Var 28 grader her i skyggen igrå.. Og tordna, lyna og regna utpå kveldinga;) Fått i oss melk og frokost her også og nå er det drilek og kos på gulvet:D Ha ei fin dag du også, søta:)

Hunderfossen på T og meg i dag :)
God helg!!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

God helg!!

Det hørtes veldig koselig ut:D
Storebror blir nok storfornøyd:D<3 Håper dere får en flott tur og en fin dag:)

Her skal godværet nytes til fulle, snart kommer regnet igjen:-)

God Morgen :)

Fie søv tell klokka 08 i dag :D woohoo!!!
Ellers så e det stråååålanes ver her, så det bi nokk ut i sola i dag og.
Også ska eg begynn å pakk, eg ska på en litn "festival" om kan kan kall det det, e nokk heller litt mer likt en platting :)

Mamma ska pass Fie fra Lørdag tell Søndag, så no ska ho mor ut å kos seg ;)
Gled meg tell litt kvalitetstid med vennine og kompisa :)

Men eg e spent på ke det bi å gå med Fie å mamma, men trur det bi å gå kjæmpe godt, Fie e no så gla i bæstæ si atte :)

hahah kuer å da! ikke akkurat de minste dyra man kan få inn i hagen :P
Lykke til med kakebaking, og kos deg med det :D åssen kaker skal du lage?

God helg!!

Så morsomt for dere å ha en mamma/T-dag :D kos dere masse! ;)

God Morgen :)

Fie søv tell klokka 08 i dag :D woohoo!!!
Ellers så e det stråååålanes ver her, så det bi nokk ut i sola i dag og.
Også ska eg begynn å pakk, eg ska på en litn "festival" om kan kan kall det det, e nokk heller litt mer likt en platting :)

Mamma ska pass Fie fra Lørdag tell Søndag, så no ska ho mor ut å kos seg ;)
Gled meg tell litt kvalitetstid med vennine og kompisa :)

Men eg e spent på ke det bi å gå med Fie å mamma, men trur det bi å gå kjæmpe godt, Fie e no så gla i bæstæ si atte :)

Høres deilig ut for deg å få litt barnefri på kvelden også da :D Kos deg masse! ;)
Går nok så fint med dem ja.. man er ofte litt mer bekymret enn man trenger :P heheh..

Hallo på snuppene! :D

Igår fikk jeg ikke vært innom (for da blir jeg sittende her) :P hehe.. hadde en male-dag igår mens jentene var hos mora mi ;) Fikk malet ferdig stua, og fikk tatt grunning i gangen.. og vi som trudde vi kom til å bli ferdig med resten av stua OG gangen:eek: og at vi kansje hadde begynt på rommet som Liana skal få! meeen tok sin tid med denne panelveggen ja:eek: så detaljert med masse kriker og kroker :P
Nå har samboer begynt å male det vi ikke fikk tatt igår ;):) For dette tok knekken på bekkenet mitt :(

Jeg skal snart til legen for en lenger sykmelding..også handle litt etter det :)
Ellers får vi se hvordan dagen blir:) får ikke gjort så mye når man nesten ikke klarer å gå:P

Ønsker dere alle en super fin fredag og helg :D:D:D

Høres deilig ut for deg å få litt barnefri på kvelden også da :D Kos deg masse! ;)
Går nok så fint med dem ja.. man er ofte litt mer bekymret enn man trenger :P heheh..

Ja, eg e jo ikje vant me å lån bort Fie, men ho har ingen fare :-)
Eg ska stor kos meg :-)

Ellers så ha tainna tell Fie komme igjønnom :-D så eg håp at ho slæpp å plages på ei stund :-)

<3 Fie Elise <3

Igår fikk jeg ikke vært innom (for da blir jeg sittende her) :P hehe.. hadde en male-dag igår mens jentene var hos mora mi ;) Fikk malet ferdig stua, og fikk tatt grunning i gangen.. og vi som trudde vi kom til å bli ferdig med resten av stua OG gangen:eek: og at vi kansje hadde begynt på rommet som Liana skal få! meeen tok sin tid med denne panelveggen ja:eek: så detaljert med masse kriker og kroker :P
Nå har samboer begynt å male det vi ikke fikk tatt igår ;):) For dette tok knekken på bekkenet mitt :(

Jeg skal snart til legen for en lenger sykmelding..også handle litt etter det :)
Ellers får vi se hvordan dagen blir:) får ikke gjort så mye når man nesten ikke klarer å gå:P

Så bra at dåkk snart bi færdig med malinga :-D
Huff! E du plaga me bekkenløsning :(
Eg va åg kjæmpe plaga di siste månan i svangerskapet, så eg veit ke du snakk om! Kom meg så vidt inn å ut a biln :p
Du får bre prøv å at dt me ro, og slapp av når du treng dt :) go beiring :D

<3 Fie Elise <3

God formiddag!
Fikk sove helt til 09.30 idag, herlig! :D
14,6 grader her, og stigende så ser ut til å bli en fin dag :) håper ikke det blir så veldig varmt, for da kommer det så mye klegg her på hytta :confused:
Tror vi skal gå på tur idag og se om vi finner noe multebær :)

Hahaha, så morro! Er jo sååå koooos med kyr :D

:computer012 Helluu!
Sitter på jobben og ser ut på strålende solskinn og blå himmel! Jeg trakk vist det kortseste strået idag, så alle de andre lederne gikk hjem, mens jeg må sitte å passe på at vi ikke får inn noe fravær eller nye pasienter før helgen.

I morgen skal vi på foldvik, det blir koselig :) SØndag er satt av til bursdagselskap for ettåringen til veninna mi! Gleeeder emg til 15:30!!

God formiddag!
Fikk sove helt til 09.30 idag, herlig! :D
14,6 grader her, og stigende så ser ut til å bli en fin dag :) håper ikke det blir så veldig varmt, for da kommer det så mye klegg her på hytta :confused:
Tror vi skal gå på tur idag og se om vi finner noe multebær :)

Åh! Gud så godt dt hørtes ut :-) ska kje klag eg heller, eg å fie sto opp kl 08.
E di snuppa våken på natta?
Dt dt e fie endå! Men ho fækk mme i 01.30 også søv ho helt tell kl 06 :D
Dt e ny record trur eg :D

<3 Fie Elise <3

Igår fikk jeg ikke vært innom (for da blir jeg sittende her) :p hehe.. hadde en male-dag igår mens jentene var hos mora mi ;) Fikk malet ferdig stua, og fikk tatt grunning i gangen.. og vi som trudde vi kom til å bli ferdig med resten av stua OG gangen:eek: og at vi kansje hadde begynt på rommet som Liana skal få! meeen tok sin tid med denne panelveggen ja:eek: så detaljert med masse kriker og kroker :p

Ellers får vi se hvordan dagen blir:) får ikke gjort så mye når man nesten ikke klarer å gå:p

Huff, jeg begynner å huske hvordan det var på slutten.
Må du i møte med nav på grunn av sykmeldinga? Kjenner jeg gruer meg til det styre der, måtte egentlig det sist, men slapp på grunn av at jeg gikk ut i permisjon samme uka:-)

FRUSTRERT!!!!

Fie nækt å spis luch!!!!
Ha fått i ho 4 brødskivbiter, restn kasta ho i golve :eek:
Også prøvd eg å gje ho smoothie, men neiiida! Så prøvd eg grøt! Nope, spøtta dt ut igjen!!!

Så fækk ho vannmelon, og dn klæmt ho i småbita å kasta di i golve :confused:
Då sa eg ifra at man kast ikje matn i golve! Vart fornærma og no furt ho bære :eek:
Jaja, kan jo kje tveng i ho mat heller!
E nokk tanna å varmen så plag ho :(

Sats på at dt går beire me middagen då ;)

<3 Fie Elise <3

Back
Topp