Fredag og festivalhelg

Olive76

Forumet er livet
I alle fall her. Har ingen specielle festivalplaner dog, bortsett fra at jeg skal opptrede imorgen. Koret skal sammen med storband oppføre Duke Ellingtons Sacred Concert imorgen. Det blir bra håper vi.- Mannen og de to store skal se litt på barneaktivitetene mens vi har prøve. Så tar de Felix med hjem innen koncerten.
Idag er det graut-fest i barnehagen. Det gleder alle seg til. Malte har snakket meget om det!
 
Så kjekt med festival, og lykke til på konserten:)

Her har det vært en travel fredag: først barn i bhg og meg på jobb, så hente barna i bhg og ha Erle Marie til tannlegen, så begge barna til legen, levere de i bhg igjen og så kjøre tilbake på jobb....;) Det tok meg ca 2,5 timer, da jeg jobber midt i Stvanger og de er i bhg på Sola som er ca 25 min og kjøre til, men deilig å få alt unna på en dag!

Erle Marie har klaget veldig mye på vondt i bena og ryggen når hun våkner de siste mnd, derfor turen til legen for å få bekreftet at det er voksesmerter. Legen bekreftet dette, men det er ikke kjekt når hun har så mye vondt og så ofte. Er det flere som har barn med voksesmerter og har dere noen tips? Legen sa jeg kunne gi paracet, men kan jo ikke gjør det flere ganger i uken.

Ellers har hun tendens til et lite hull i en tann, og jeg har skikkelig dårlig samvittighet for det, for selv om hun vil pusse selv er det virkelig vi voksnes ansvar at tennene blir pusset skikkelig! Så nå blir det skikkelig pussing av meg eller min mann to ganger til dagen, så får hun heller pusse selv etterpå!

God helg alle sammen:)
 
Her nytes de første timene av min etterlengtede sommerferieemoticon . Barna har hatt en god dag på SFO og barnehage - og det er godt å se at storesøster er blitt så mye lettere til sinns.

Amalie har vært i bursdag og kost seg skikkelig - det er noen herlige jenter hun går ilag med. Jeg skal nyte en rolig fredagskveld og muligens noe godt i glassetemoticon
 
Back
Topp