Fredag og det er helg!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Da var det fredag og det er snaaaart helg[;)]. Mina var våken i 0600 tiden, men jeg fikk ligge litt til mens hun lekte litt. Så stod vi opp og nå spiser vi frokost.
Jeg skal på skolen idag fra 09-15 skal ha RLE.

I morgen kommer mamma på besøk og det blir koselig[:D]

Hva skal dere gjøre idag da??[;)]

I dag skal jeg være sykepleier hjemme for 3 syke folk..! Maren begynte jo plutselig å spy IGJEN, og så begynte Sindre i 2 tida i natt, og nå er det sambo som også er med i gjengen.. Skulle vært på samtale med studenten i dag, men det er ikke før 13.30, så kan hende jeg klarer det om sambo er bedre, men så er det det med å dra med seg smitte rundt om da..

Dette er altså 3.gangen de har det i vinter..!! Mamma har hatt det to ganger.. Ho sier at de får unger levert i bhg som ikke er friske.. De har ikke ungene hjemme i 48 timer etter oppkast, og lyver om at de har kasta opp osv.. [8|] Da blir jo og nødvendigvis andre unger smitta igjen og igjen.. Så i dag skulle de ha oppvaskmøte i bhg.. Men klart.. Noen vil det vel alltid være som ikke klarer å overholde regler.. [:'(]

Ellers så går vel hele helga igjen med på syke barn da.. [&o] Alltid når jeg har frihelg, så er det noen av de som er syke.. Denne helga er det faktisk begge to.. Pluss sambo..
So much for fri helg.. *sukk*

Ellers så håper jeg at dere andre får helger fulle av FRISKE barn og menn.. [:D]

Her har det vært en lang natt - Johanna har hostet seg gjennom hele natta, og August har spist litt oftere enn vanlig.... så vi er hjemme alle tre i dag. G vasset gjennom mengder med nysnø ut i bilen for å komme seg på jobb, men han skulle prøve å komme hjem litt tidligere

Så, her går det i disney og amming... håper knerten kan sovne litt igjen så jeg kan få meg litt frokost og litt storesøster-tid..

God bedring til alle syke!!

Ja, så var helgen her og enda mer nysnø. Jeg skal ut å labbe meg en tur i snøen snart. Jeg håper det er greit føre. Ellers blir det nok mest avslapning frem til i ettermiddag. da blir det vel familietid før roen senker seg på nytt.

God helg alle sammen, og god bedring til alle syke.

Oslojente: Jeg synes det er så fornøyelig at du bruker millitærtid om kl seks om morgenen, men ikke ellers.[:)]

I dag er det siste dag på jobb....jeg er helt utslitt, kvalm og vil bare hjem og sove....1 uke igjen til termin, og jeg vil både føde, samtidig som jeg kniper litt igjen...skulle gjerne hvilt meg litt før det braker riktig løs!

Nå er det helg da, får se hva den bringer![8D]

God dag.

Lurer på hva som har skjedd med Marcus, han legger seg te normal tid og starter dagen føre 6 igjen. Litt lei av å stå opp så tidlig, men håper det bare er en fase han går igjennom nå.

Marcus i bhg, sambo er hos mamma og henter ved, drikker kaffe og koser seg med vofsen min.

Jeg har vært flink husmor i dag, støvsuget, vasket over gulvene, tørket støv, brettet tøy, lagt på plass tøy.

Gleder meg te besøk av beste venninna mi og guttene hennes i helga. Lenge siden jeg har sett ho nå.

ORIGINAL: anjuk

I dag er det siste dag på jobb....jeg er helt utslitt, kvalm og vil bare hjem og sove....1 uke igjen til termin, og jeg vil både føde, samtidig som jeg kniper litt igjen...skulle gjerne hvilt meg litt før det braker riktig løs!

Nå er det helg da, får se hva den bringer![8D]

jeg er imponert over at du har jobbet så lenge anjuk - nå håper jeg du i det minste får noen dager å hente deg inn og finne energi på, og så kan det skje noe!!

Back
Topp