Fredag og det er helg!!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!!

Vi har stått opp og Mina ser på film om Lotta. Jeg leste innlegget om at fler av deres små likte henne, så jeg kjøpte filmen. Mina er så fasinert over henne og sitter å ser lenge om gangen. Litt gøy at noe fenger henne sånn[:)]

Jeg har lagd meg en tekopp og vi skal gå til barnehagen etterhvert!!

Mina skal til pappaen sin i helga, siden vi har byttet så blir det 2 helger på rad før vi er i "normale" gjenge igjen..

I dag skal jeg treffe en god venninne og hennes nydelige Melvin i byen. Mina trenger klær og hun fikk gavekort fra H&M til bursdagen sin, så jeg skal handle litt på det til henne[:D]

Hva skal dere idag da??

Ha en fin dag!!

Veldig spent på om SuperBerta har født???[;)] Eller om det er like før??[:)]

Jeg lurer også på om SuperBerta har født! Er det trillemor som sladrer?

Nå er Solveig reist til Tromsø sammen med mormor! De lander nok snart i Oslo for en times venting! Så vi var oppe 5.15 i dag! Vi har funnet ut at Aslak legger seg i en brødrister for når han våkner så reiser han seg opp lenge før han har åpnet øynene[8D] Han syns det var stas å se mormor da han våknet. Hun har sovet her hos oss siden vi bor nærmere flyplassen. Meeen det var ikke så gøy da han fant ut at han ikke skulle få bli med[8D] Solveig var vertfall kjempeklar!

Jeg begynner sent i dag, men skal til røntgen med Aslak før jeg begynner! Kiropraktoren har henvist siden han er skjeiv i bekken/hoftepartiet.

Lurer på hva jeg skal finne på i helga..?

Jeg har ikke født nei! [;)]

Egentlig veldig lite aktivitet i natt i forhold til vanlig.. kanskje det er et tegn?[8D]  Jeg tar alt som et tegn for tida.. men det hjelper lite gitt![8|]

Bertine skal snart i bhg, og jeg skal... hmm.. sove? Spise? Strikke? Ja, ikke store planer ihvertfall..[:)]

Endelig helg her, dvs jeg har mye som må fikses før det blir storinnrykk til barnebursdag her i morgen. Har fått unna masse rot og skrot da så nå er det faktisk plass til å rydde da. Og så må det bakes litt..

Nå starter jakten på kopper og fat til bursdagen. Hadde egentlig tenkt å bruke ikea tingene våre (de plast koppene og fatene i forskjellige farger), men det er mye lettere med oppryddingen når jeg bare kan kaste alt[8|] Uansett må jeg ut å kjøpe sånne godisposer.. Jeg er egentlig motstander av å ha egne godterposer til ungene i bursdag, men det er eneste ønsket hun har for feiringen sin så jeg har gått med på det i år igjen.. [:o][;)]

Satser på at lillebror snart finner veien ut Superberta! [:)]

God formiddag [:)]

Det var litt deilig å ha en full nattssøvn igjen .. Selvom det er veldig, veldig tomt her hjemme uten barna [&o] I morgen skulle de har bursdagsfeiring hos pappa'n så er ett par barn som gledet seg noe voldsomt da de dro til han i går.
Jeg har vært innom barnehagen som Leah og William har fått plass i her i byen, og deres kjære fetter går også i den barnehagen, og Leah kommer mest sannsynlig på hans avdeling for de er nøyaktig like gamle. Og der er avdelingene delt opp i hvilket år de er født! Så det blir spennende - bare levere svar på barnehageplassen etterpå, så får jeg mail om når de kan begynne [:)][:)]

Back
Topp