fredag og 41uker....

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Javel,da var d fredag igjen.. D vil si 41 uker... Merker d er ikke like stas å skrive jippi,runnet 41uker slik d var å runde 38,39,40 liksom... Jeg vet jeg bare skal være takknemlig for at jeg å tulla mi har d bra å har hatt d fint i 41uker sammen... Men jeg vil veldig gjærne hilse på tulla nå altså.... Jaja,ny kontroll i dag.. Får se hva legen sier hva vi skal finne på[:)]

Vet ikke hva jeg skal si jeg! [:)] Men for hver dag som går, så er du UANSETT en dag nærmere! [:D] Det er litt slik som med fødselen; for hver ri er du 1 hakk nærmere...[:D]

Skjønner at du begynner å vente fælr nå. Krysser fingrene for deg og håper at det skjer noe snart.

Lykke til hos legen i dag, og lykke til framover!

Jeg er ikke 41 uker før på søndag, men jeg har nok samme tankegangen som deg fordi altså!!! Så var jeg på s.huset med rier i går, og det hjalp ikke akkk på.... [:'(] Så da får vi bare vente vi da....
Masse lykke til, og god helg... [:)] Klem

Søte dere[:)] Jeg har satt meg et lite mål at jeg har flyttet termin til søndag jeg.. Son helt av meg selv.. hehe.... Så hvis jeg går over d får jeg ta d som d kommer... Men skal stille meg inn på å se frem til søndag[:)] (så håper å krysser at hun kommer i helgen)

Back
Topp