Fredag, och helg! :D

Carolineisabelle

Forelsket i forumet
Ville bara önska alla en härlig helg! Vad är planerna för er? Vi drar på hytta i sverige efter jobbet, ska handla god mat och bara slappa:)

God helg til deg også :) Har egentlig ikke lagt noe som helst slags planer, men noe må vi jo gjøre for å aktivisere guttungen :)

God helg :) Skal på første bassengtrening i dag, ellers ingen konkrete planer. Men vurderer å ta en tur i Holmekollen og få med verdenscup i langrenn en av dagene ;)

Her blir det mye "arbeidshelg". Mannen skal jobbe mye og jenta vår er nettopp dratt til besteforeldrene for helgen. Jeg skal lese så mye jeg klarer i helgen, siden jeg de siste tre ukene har fått lest minimalt, og min første eksamen er i april, så jeg har en del å gjøre fremover...Likevel skal vi nok få kost oss litt også innmellom :)

God helg til dere også :-)

Har noen timer igjen på jobb. Etterpå skal vi handle litt, før vi tar helg. I morgen skal vi på en liten bursdagskaffe, men ellers har jeg ikke så mange planer :-)

God helg :)

Vi har ingen spesielle planer, storebror skal i selskap til en venn i dag, i morgen blir det nok ut å brenne bål/hogge ved på nye tomta vår, ellers blir det vel bare å være sammen :) Deilig med en rolig helg, neste helg + litt uti uka blir det fullt opp av familie på alle kanter :)

God Helg! :)

Foreløpig har vi ingen planer for helgen enda, men noe må vi jo finne på.

Kos deg masse på hytta ;)

Her blir det jobb, til kl 6 idag og kl 2 imorgen :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Starter helgen med å ligge i senga. Lå på badegulvet i en evighet i går. Spydde og var drit dårlig. Har klart å få i le en liten yoghurt, så skal straks prøve å forflytte meg fra soverom til stue. Vi skal egentlig i bursdag til svigermor, men jeg er veldig usikker på om jeg klarer det. I såfall reiser mann og barn så jeg får slappe av. Begynner bli litt lei av å være så invalid :(

God helg til alle sammen. Håper den blir super :)

God helg!! :) Her blir det vel snømåking hvertfall, etter et stort snøfall idag på sørlandet... Uff, jeg som trodde våren var på vei :P Så feil kan man ta :(

Slappa av tenker jeg :-)
Mest mulig :-) Finne noe mat man kan spise uten og bli kvalm :-p

Back
Topp