Fredag no igjen???

Synes også at ukene flyr fort nå, synes jeg bytter uke hele tiden. Foreløpig kan ukene bare suse forbi for min del, i alle fall frem til ordinær ultralyd.

av og til synst ej det går fort og av og til veeeeeeeldig sakte :p
er nok fordi ej er så spent å synst det er så lenge te ej skal på ul :-)
tru tia etter ul kjem te å flyge :-) er 16 veker i morga,skifta veke samtidig vi da (lørdag)

Ja ukene fyker av gårde, synes ukene forsvinne så fort:S men er kjekt da og, for da er me et steg nærmere termin:) hehe jeg er på min siste dag i uke 16, tippe over i uke 17 i mårra:D så skifte uke samme da vi og:D

Ja ukene fyker av gårde, synes ukene forsvinne så fort:S men er kjekt da og, for da er me et steg nærmere termin:) hehe jeg er på min siste dag i uke 16, tippe over i uke 17 i mårra:D så skifte uke samme da vi og:D

hehe! ja jeg tenkte på det her i sta. er straks 16 uker! da er det jo faktisk bare 4 uker til halvveis :S

Jeg skifter også over til uke 16 i morgen! :) 
4 uker til vi er halveis!!! 

Åh, jeg sa til mamma i går at slapp av vi ar god tid..

Nå skjønner jeg at dette går jo fort!

Ja, tiden går veldig fort :) Syntes ukene sneglet seg avgårde sist gang jeg var gravid, men denne gangen rekker jeg jo nesten ikke å henge meg ;) Og nå er det bare en uke igjen til ordinær UL for min del!

Både og, av og til går det fort og av og til sakte. Jeg vil være 20 uker og på ultralyd nå, men skal kose meg i helga for da kommer bestevenninna mi på besøk og det blir koslig :)

God helg damer :)

Back
Topp