Fredag! nå er det helg:)

jcecilie

Gift med forumet
hva slags planer har dere for helgen? [:)]

Her så skal vi ut å ta ukes handelsen idag og rydde litt til siden jeg ikke ble ferdig igår[:)] Også må jeg finne ut hva middagen skal bestå av idag[:)]

I morgen lørdag skal vi på familiestevne, grille, glo og skravle. det blir gøy[:)]

Søndag skal vi på marked på en bondegård[:)] Også går vel søndagskvelden til å stryke og merke klær pluss masse andre ting til barnehage start mandag[:)] lille snuppa begynner bhg. til mandag[&:]

I dag skal vi å handle noen nye klær til meg og sambo. Om vi finner noe da. Så skal vi kjøre Aksel ut til mine foreldre. Hjem å rydde og vaske. Så kommer det en liten gjeng, og så skal vi på konsert i kveld [:D]

Slappe av resten av helgen satser vi på.

Lykke til med barnehagestart på Mandag.

I dag blir det å spise middag hos min kjære, før turen går videre til ikea for å se litt å kansje shoppe :P Så hjem å skru opp hyller på veggen å få på plass pynte ting :D :D  I morgen har BF samvær, å så skal jeg ta ett glass vin med en veninne på kvelden tror jeg. Å søndag er det å slappe av å til mamma å hente noen ting jeg skal få :D

God herlig fredag [:)]

Først skal jeg vaske litt mens lillegutt sover(burde vel startet istedet for å sitte her).. Og så ut å trille en lang tur. Grått deilig trillevær i dag.
I kveld starter jeg med pussing av trapp og håper å få tatt første strøk i dag :) Endelig skal jeg få hvit trapp.

Storpia vår skal til dyreparken i krsand sammen med svigers og gleder seg fælt til det. Og vi skal nyte roen ved å bare ha et barn i hus [;)]
God helg

Her har jeg planer om å gjøre minst mulig på mest mulig tid.. [:)]
Skal rydde og vaske ferdig det jeg ikke rakk i går, så skal jeg og barna bare kose oss i helga.. Sambo skal jobbe som vanlig så..

God helg alle sammen! [:)]

God fredag [:)]

Her blir det en rolig helg sammen med sambo og Oliver. Ser an været litt om vi finner på noe.
I dag får vi besøk av min far og tanta mi, skal kose oss med hjemmelaget lasagne [:D]...og på søndag får vi kanskje besøk av søstra mi, tipper vi rusler bort til min far og holder han litt med selskap [:)]

Idag har jeg ikke gjort mye annet enn å levere snuppa i bh, og hentet henne, vært på butikken, og bakt bløtekake..

Meeen, i morgen blir en fin dag.. Da har jeg bursdag, så skal ha selskap og sambo kommer hjem en kort tur fra reise jobben bare for å være her i morgen [:D] Gleder meg masse.. På søndag blir det vel rydding og vasking som vanlig [:'(]

ORIGINAL: Bambling

God fredag!

I dag har Leander hatt sin første lange dag i barnehagen, han var der fra 08.30 til 16.30. Men det gikk veldig fint, og nå har jeg fri både lørdag og søndag! Luksus! [:D]

I morgen drar jeg og svigerinna mi til Oslo for shopping, bryllupsmesse og jentekveld på byn. Det blir bra!
Dersom noen andre BV-damer skal ut i hovedstaden i morgen må de gi meg en lyd
! [:D]

Lykke til med barnehagestart på mandag, jcecilie! [:)]

[:)]

Back
Topp