Fredag morgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror og jeg tok morgen kl 6 i dag :p
Jeg la meg jo tidlig, så det føltes greit.
Mannen rakk en liten kaffekopp med meg før han dro på jobb. Lillebror var visst ikke så interessert i frokost i dag. Får prøve igjen når T står opp :D
Håper alle får en finfin dag!
Vi skal ta det med ro her hjemme, kanskje leke litt utenfor =)
(men jeg har glemt å henge opp lapp til katteeierne om å TØMME Sandkassa for kattemøkk :o)

Kl 6 er altfor tidlig for min del:p
Har natten vært bra da?:) sliten etter reisen igår? Ha en fin dag du også;) <3

Jeg og sambo sto opp halv 7 sammen med jentene, og nå er han på jobb og dem i bhg;) så da skal jeg se om minsten vil la meg sove litt;)
Idag går vel de fleste planer til å stelle i heimen..må få skiftet på sengene og vasket her.. noe som ikke frister så mye:P

God fredag dere!;):)

☆★hilsen meg★☆

God morgen! :)
En rolig morgen her i dag. Asle leker på gulvet og jeg sitter her som en zombie :P Våknet til et migreneanfall i 3-tiden i natt, så er litt sliten i dag. Godt jeg la meg tidlig i går! ;)

Du får ta med deg en håndfull pepper og strø i sandkassen innimellom, Fru H ;) katter liker ikke det. Håper du får en rolig dag i dag :)

Håper du får hvilt deg litt før alt du har på tapetet, Anita87. Du kan godt få komme hit og leke super-husmor også ;) nok å gjøre her også :p

Ha en deilig dag! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen!
Må si det er en fornuftig gjeng her som legger seg tidlig. Flinkinger!:D
→Er ikke sandkassa tildekt, FruH? Vanskelig å unngå kattebæsj hvis ikke.m:confused:
→Hvordan er formen nå da, Volven? (Bortsett fra zombietilstanden..) :p God bedring til deg iallfall!♡
→Håper du får hvilt deg litt mer, Anita87. Deilig å kunne drøye'n litt om morgenen.:)

Vi er heldigvis tilbake til vanlige netter, hvor Jenny sover frem til 04.30 ca, får smokk og blir snudd på, for så å sove videre til litt over 06. Jeg la meg ikke tidlig og er derfor steintrøtt i dag.. Dm har vært her og henta med seg J, så nå heller vi innpå kaffe rett fra trakter'n her.;) Pga syk foreleser fikk vi beskjed om at vi fikk "fri" i dag, slik at vi kunne jobbe med de oppgavene som skal inn før praksisstart på mandag, noe ALLE satte pris på. Men så kommer det en anna lærer og setter opp dét sinnssyke gruppearbeidet i dag da. Skikkelig nedtur! Syns ikke så mye om kontrabeskjeder akkurat i dag..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)
Hermine var nok helt utkjørt etter treffet vårt og reisen i går, for hun sov uten en lyd til kl 05 :D så fikk hun ei flaske mme kl 05.30, men siden da har vi til gjengjeld vært våken :eek: Fikk halt ut tida litt til kl 07, men da var det dags å stå opp mente frøkena! Gikk greit da siden jeg tok kveld kl 22! :)
Nå er frokosten fortært og jeg er på kaffekopp nr to, mens Hermine koker luftsuppe!
Tror jeg brukte opp stemmen min i går for er helt hes og har nesten ikke noe stemme idag :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Eskil sov godt :)
Ute i snøen nå :-p
ImageUploadedByTapatalk1383898388.493577.jpg

Sandkassen er ikke tildekt og jeg vet hvilken katt som fyller den. Og da vi hadde katt plukket jeg selvsagt opp det vi så og merket! Det er da eiernes oppgave når de til og med ser sandkassen fra døra si!
Kjenner jeg blir så irritert, for sist vi var der så var det rett og slett fult av bæsj! De har ikke barn selv da... Men går forbi og kan umulig ikke se det!

God morgen!
→Er ikke sandkassa tildekt, FruH? Vanskelig å unngå kattebæsj hvis ikke.m:confused:
→Hvordan er formen nå da, Volven? (Bortsett fra zombietilstanden..) :p God bedring til deg iallfall!♡
→Håper du får hvilt deg litt mer, Anita87. Deilig å kunne drøye'n litt om morgenen.:)

Vi er heldigvis tilbake til vanlige netter, hvor Jenny sover frem til 04.30 ca, får smokk og blir snudd på, for så å sove videre til litt over 06. Jeg la meg ikke tidlig og er derfor steintrøtt i dag.. Dm har vært her og henta med seg J, så nå heller vi innpå kaffe rett fra trakter'n her.;) Pga syk foreleser fikk vi beskjed om at vi fikk "fri" i dag, slik at vi kunne jobbe med de oppgavene som skal inn før praksisstart på mandag, noe ALLE satte pris på. Men så kommer det en anna lærer og setter opp dét sinnssyke gruppearbeidet i dag da. Skikkelig nedtur! Syns ikke så mye om kontrabeskjeder akkurat i dag..:p

Ånei så kjedelig når man kan få åpnet tid til å gjøre andre ting :(

En rolig morgen her i dag. Asle leker på gulvet og jeg sitter her som en zombie :P Våknet til et migreneanfall i 3-tiden i natt, så er litt sliten i dag. Godt jeg la meg tidlig i går! ;)

Du får ta med deg en håndfull pepper og strø i sandkassen innimellom, Fru H ;) katter liker ikke det. Håper du får en rolig dag i dag :)

Håper du får hvilt deg litt før alt du har på tapetet, Anita87. Du kan godt få komme hit og leke super-husmor også ;) nok å gjøre her også :p

Så kjedelig med migrene :(
Har ikke så lyst til at ungene skal leke i en sandkasse full av pepper men :-p eddik vet jeg funker også!

Kl 6 er altfor tidlig for min del:p
Har natten vært bra da?:) sliten etter reisen igår? Ha en fin dag du også;) <3

Jeg og sambo sto opp halv 7 sammen med jentene, og nå er han på jobb og dem i bhg;) så da skal jeg se om minsten vil la meg sove litt;)
Idag går vel de fleste planer til å stelle i heimen..må få skiftet på sengene og vasket her.. noe som ikke frister så mye:P

God fredag dere!;):)

☆★hilsen meg★☆
Han var våken og spiste ca kl 3, ellers rolig :)
Mye som bør gjøres her og gitt. Men snart kommer søs på kaffe :)

God morgen!

Formen er stigende, bare litt murrehode nå. :)
Så kjedelig med lærer som ødelegger "fridagen" o_O:eek: det var jo en strek i regningen.. du får trakte sterkere kaffe ;):p

Oj da! Migrene er nok ikke godt:oops::( har det gitt seg nå eller?

For et supert tips ang katter og sandkasse :) har tenkt å få ordnet sannkasse i hagen til mora mi, og de har to katter:P

Hahah tror det holder med å leke super-husmor her jeg :P (vansklig nok) hehe..
Fikk sovet nesten 2 timer :)

☆★hilsen meg★☆

God morgen!

Hehe skulle gjerne latt vær å stå opp kl halv 7, men må lissom hjelpe litt til å :P

Så bra at jenny har kommet inn i rutinene igjen:D da er vist resten opp til deg? (Legge seg tidligere):P hahah..

☆★hilsen meg★☆

Han var våken og spiste ca kl 3, ellers rolig :)
Mye som bør gjøres her og gitt. Men snart kommer søs på kaffe :)

Så godt han bare hadde én oppvåkning :)
Kos deg med besøk;)

☆★hilsen meg★☆

Heisann

Her er det iskaldt ute fremdeles, jeg ble liggende å lese i stedet for å hvile, den boka var bare alt for spennende og vips var klokka 11.00.
Skal en tur ned til byen før jeg henter nasse i barnehagen, kom jo på at det er farsdag på søndag, aner ikke hva jeg skal kjøpe men:-)

Heisann

Her er det iskaldt ute fremdeles, jeg ble liggende å lese i stedet for å hvile, den boka var bare alt for spennende og vips var klokka 11.00.
Skal en tur ned til byen før jeg henter nasse i barnehagen, kom jo på at det er farsdag på søndag, aner ikke hva jeg skal kjøpe men:)
Jeg sitter også å tenker på farsdagen. Jeg skal på senvakt i morgen, så jeg skulle helst ordnet noe i dag eller satse på bytur i morgen formiddag. Vet at mannen ikke forventer mye - er jo egentlig ungene dem skal få oppmerksomhet fra :p
Kjøpe en vinflaske til faren min kanskje :D

Tenker også på farsgave..så vanskelig:eek: hehe.. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å stresse med det, for jeg får aldri noe på morsdag:P haha meeen, er jo lissom fra barna;):)

☆★hilsen meg★☆

Det ble genser i farsdagsgave fra nasse:-) Fant ikke på noe bedre:D

Jaddaaaa.. her har Liana vært å ordnet :P

1383926744559.jpg

Også mangler det 3 knapper :P

1383926781981.jpg

☆★hilsen meg★☆

Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen vei :-p kjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg :-p knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg :-)
Vi spiste kalkunfilet og wokede grønnsaker
Og jeg har nå en time out for meg selv mens de andre ser barne-tv
ImageUploadedByTapatalk1383930181.605573.jpg

Back
Topp