Fredag - jippi!

lenemor

Forumet er livet
Ja, for folk som jobber er det vel jippi i alle fall. Selv synes jeg uka går alt for fort [;)]

I dag satser jeg på at pakken min kommer - nå har jeg løpt spent ut og hentet posten i en uke uten hell... postmannen min erter meg, i går sammenliknet han meg med pensjonistene som flokker rundt han nede på en av institusjonene... det å ta imot posten er visst det mest spennende som skjer i løpet av dagen dems [&:]

Uansett om pakken kommer eller ikke skal August og jeg ned i Volda en tur - har et par pakker som må sendes, og så skal jeg hente smykket mitt (har fått satt en diamant til i alliansekjedet mitt, så nå har jeg tre - en for hver av mine kjære). Kanskje jeg får lurt med noen på kafe også?

Hva skjer hos dere da?

God morgen! Og takk for en god latter på morgenskvisten, lenemor[:D] Ser for meg at du nærmest "stalker" postmannen nå - henger rundt hushjørnet og står klar når han kommer[8D][:D]

Her begynte det regntungt, men nå titter sola fram og det er i det minste mildvær. Barna er vell avgårde og jeg gleder meg til påskeferie (skal bare jobbe en dag på SFO neste uke) - det skal bli deilig. Vi skal bare være hjemme å slappe av, og heller dra på litt besøk til venner og familie.

Skal straks på nok en handletur til påskelunchen vi skal ha på SFO - må handle inn litt godt brød. Tenker det blir litt forandring fra det utrolig kjipe kneipp-brødet barna får til vanlig. Veldig dumt at økonomien setter stopper for at man kan ha grovere brød hver dag[>:].

Kvelden blir nok rolig og fredelig - kanksje klarer jeg å manne meg opp til å dra på trening....burde få til 2 ganger i uka - og jeg MÅ få til gode vaner nå ellers renner det ut igjen[:o].

Ha en finfin dag alle sammen![:)][:)]

Vel, jeg jobber, men er ikke SÅ glad for fredag siden det er jobbehelg.. [8D]
Men det går nå så fort, at plutselig er det mandag igjen..

Sindre hadde høy feber i går, meeen er i finfin form igjen i dag.. Men blir nå hjemme fra barnehagen i dag da.. Så vi får vel straks lage oss litt frokost.. Men nå er det Brannmann Sam på tven, og da er det ikke vitsi å snakke til han.. [:D]

Jeg har nettopp kjørt barna i barnehagen, og det har regnet her på morran også, men nesten nettopp gitt seg [:)] I dag skal jeg en tur til byen å gjøre noen ærender, så skal jeg hjem å få rydda og pakka ut av begge kottene så jeg kan vaske dem ut [:)] Ellers håper jeg det blir en GOD dag i dag, for det er det en stund siden jeg har hatt [;)]

Ønsker alle en fantastisk flott dag [:)]

Jer er en av de som sier at jippi det er fredag![:D] Har gledet meg til påskeferie lenge, er så sliten på ettermiddagene for tiden at jeg ikke får gjort noen ting. Veilederen min i praksis gav meg fri i dag så da starter jeg ferien litt tidligere[:D] Nå har jeg akkurat sovet lenge, spist frokost og sitter å venter til jeg skal spise lunch [8D] da skal jeg en tur opp til mamma å skravle litt frem til vi skal i barnehagen å spise påskemiddag. De hadde egentlig tenkt på lunch eller frokost, men siden det som regel er så få som har mulighet da blir det middag istedet. Supert!

I ettermiddag skal vi pynte påskeegg. Var på Europris i går å kjøpte et mellomstort påskeegg i papp og så har vi malt det hvitt for å få bort mønsteret, i dag skal vi male det lyse gult og pynte det - jeg og ungene altså. Planen er å ha påskegodis oppi det og at det skal pynte opp litt på bordet. Er ikke så glad i masse påskepynt overalt, men siden vi blir hjemme i påska må vi nesten pynte litt. Eneste minuset med å ha godis på bordet er at JEG ikke klarer å la det stå[8|][8D]

Håper dere får ei fin helg alle sammen![:)]

Jeg sitter nå godt tilrette i godstolen. Med pledd, kjeks og pc*n.
Har vært dårlig i to dager nå.
Har vel heller ikke sagt at jeg har begynt å jobbe litt praksis via nav.
Jobber på en barneskole, med 1. klasse og sfo. Trives utrolig godt!
Har jo søkt skole til høsten, så håper å bli førskolelærer!
(vil gjerne jobbe med de første trinnene i barneskolen!

Endelig er fredagen snart over sier jeg. Vi har vært i begravelse i dag. Maja har våknet hver time i hele natt, så hun har strigrått og vært overtrøtt to ganger i løpet av dagen. Det er ikke like gøy når vi er borte og huset til svigers virker fullt av folk fordi de skal blande seg og gjør saken verre. Det var godt å komme hjem i kveld. Det syntes tydeligvis Maja også, for hun ble som en solstråle da hun ble lagt i baby gymmen sin. Mannen og jeg har grillet i kveld. Det var godt med grillmat igjen nå som jeg ikke er gravid. Nå har vi sløva foran tven i mange timer og så fort vaskemaskina er ferdig og jeg har satt den på på nytt så er det natt for meg. Jeg tok bilde med mobilen av Maja og sendte melding til Frida i Trondheim med en hilsen fra Maja. Hun ble sittende å se på bildet lenge da og kjente visst på savnet. Vi har snakket lenge med henne i telefonen, og det er så gøy å høre på alt hun har å fortelle. To dager igjen til jeg får kose med henne igjen. Vi har blitt enige om at hun skal sitte på fanget mitt så jeg får kose med henne mens Maja sitter på fanget til Frida så hun får kose med henne. Jeg gleder meg.

Back
Topp