Fredag hurra

liki

Glad i forumet
Ja nå endelig nærmer helga seg. Jeg skal kjøre Kristoffer i barnehagen snart så skal jeg hjem å rydde og lage til pc'n til mellomste mann. Kjøpte ny til ham i går. Den gamle flytta seg ikke hehe.
Så skal jeg på jobb som vanlig i kveld. Men etter det så er det helg.

Jeg er så spent på korslaget. Noen som bruker å se på det? Hvem heier dere på? Jeg heier egentlig på begge to, men Åge er jo bare......[8D] ja... jeg heier mest på ham hehe[;)]

Fredag ja! Har hatt en dårlig natt - våknet i to-tiden av at August skulle ha mat, og så fikk jeg ikke sove igjen; G snorket, jeg var varm, og så ble klokka plutselig fem... men da sovnet jeg. Sendte av gårde de andre tidlig i dag, så la jeg meg og ammet og sov en time til.

I dag håper jeg at varmt hus betyr varmere temperaturer ute så vi kan trille oss en lang tur, jeg trenger litt frisk luft! Og i kveld skal Johanna og G på kino og se pelle politibil - og når frøkna er lagt er det korslaget. Vi har fulgt med, for det var jo Volda-kor (Simone)... etter at Namsosingene jukset seg til plass røyk de ut, så nå håper jeg Åge vinner - Bjarne fortjener det ikke

Oj her er det noe jeg ikke har fått med meg.... det programmet da Simone røk ut såg jeg ikke. Hva skjedde da lenemor?[8D]

ORIGINAL: liki

Oj her er det noe jeg ikke har fått med meg.... det programmet da Simone røk ut såg jeg ikke. Hva skjedde da lenemor?[8D]

Det idrettslaget som team Bjarne skal gi eventuelle vinnerpenger til har brukt av sine sponsormidler og delt ut 17.000 kontantkort for at folk skal stemme på Bjarne

Fredag og snart helg! Jippi! [:D]

I dag skal vi først på besøk hos et vennepar av oss når min kjære kommer hjem, og etterpå skal vi på middag hos mine foreldre, avskjedsmiddag før søstra mi drar avgårde til london i morra.

Så må passe på å slappe av mye i dag, så jeg ikke blir helt utkjørt til kvelden. [:)] Så skal bare sette på en klesvask i dag, og se igjennom pakka mi fra Panduro!! Kanskje begynne å prøve meg litt fram på invitasjonskort eller bordkort til dåpen [:)]

Jeg våknet av at mannen kom inn med Maja så han fikk kjøre Frida i barnehagen. Jeg fikk også dårlige nyheter før jeg hadde vært våken mer enn et halvt minutt. I går tok jeg opp mye mm som jeg skulle tine i kjøleskapet i natt og en del som skulle inn i fryseren på kjøleskapet til i morgen.. Vel, jeg glemte alt på benken jeg, så nå forstår jeg uttrykket "gråt ikke over spilt melk". Jeg har ikke så store planer for dagen, men jeg må lage blomkålsuppe før det er for sent. Badet bør også vaskes og så har jeg fem maskiner med klær som må legges på plass. så er det helg.[:)]

Nei, fy søren så teit [:@]
Tenk å jukse seg videre i Korslaget da! Da har du sunket dypt altså [8|]
Jeg håpet de røyk ut da Simone måtte dra, og da de ikke gjorde det,
ja, da var jeg sikker på at de iallefall røyk forrige uke! Men neida!!!
Likte så godt Joddski jeg [;)]
HEIA TEAM ÅGE i kveld iallefall (selv om jeg ikke får sett det før imårra [:(])

Ellers; god morgen alle sammen [:D]
Jeg har kjørt Linnea i bhg, handlet og spist frokost. Lenger har jeg ikke kommet
enda [;)] Må vel brette litt tøy etterhvert, men ellers blir det ikke gjort så masse
idag tror jeg... Skal på jobb fra 15.45 til 22.15 [&:]

Kos dere idag, jenter [:D]

aldri har jeg vært mer lykkelig for at det er fredag!! herlighet!! jeg orker ikke mere søvntull.. er det ikke den ene så er det den andre.. og han jeg bor med er ute å reiser minst en gang i uka nå[:@][:@][:@][:@][:@] og den stakkars hunden blir så nedpriorotert for tida.. stakkars.. jaja

nok syt!![:D]

i dag skal vi ingenting.. etter nok en natt fra helvete så er jeg helt utkjørt.. så jeg blir bare inne i dag, spiser nystekte rundstk og drikker pepsi max til frokost.. kjempesunt![8D]
sender vel m en tur på butikken, så blir det taco og gullrekka i kveld.. jeg elsker fredagr!! i helga skal vi sove sove sove.. og så får vi beslk av min familie, på raclette![:D]

fy søren så smålig av team bjarne...[&:] men jeg hgeier på åge jeg!! etter at team tuva gikk ut..[:)]

Har ikke fulgt noe særlig med på korslaget jeg, men syns team Bjarne gjorde det bra sist da.... jaja samma for meg hvem som vinner. Team Hanne og Haugesund vant i fjor, juhu[;)]!

Jeg har sittet å sydd ferdig askepottkjole til snuppa nå, så nå er den klar til neste fredag og karneval hvertfall. Nå er det en pizzadeig til heving. skal lage pizzahorn tenkte jeg. Steikte kjøttdeig å sånn i går kveld, så da blir det ikke så mye arbeid på en gang, siden jeg ikke klarer å stå så lenge av gangen.

Håper alle får en fin fredag og en go helg[:)].

ORIGINAL: lille*frø

Har ikke fulgt noe særlig med på korslaget jeg, men syns team Bjarne gjorde det bra sist da.... jaja samma for meg hvem som vinner. Team Hanne og Haugesund vant i fjor, juhu[;)]!

Jeg har sittet å sydd ferdig askepottkjole til snuppa nå, så nå er den klar til neste fredag og karneval hvertfall. Nå er det en pizzadeig til heving. skal lage pizzahorn tenkte jeg. Steikte kjøttdeig å sånn i går kveld, så da blir det ikke så mye arbeid på en gang, siden jeg ikke klarer å stå så lenge av gangen.

oj... ser av tickeren din nå at det jammen går raskt til termin..[:D][:D] wuhuu..

åå.. sydd askepottkjole faktisk.. får vi se bilder eller??

Hei å hopp - fredag er topp!

Er virkelig glad for helg (om noen timer) - selv om jeg ikke går så mange timene på jobb så er det som jeg har sagt før, ganske krevende å gå en-til-en. Jeg har problem som jeg strengt tatt ikke burde hatt om enkelte kollegaer hadde skjønt viktigheten av at h*n bare trenger en voksen å forholde seg til.... Dersom ting ikke bedrer seg kommer jeg muligens til å si at jeg ikke kan ha h*n lenger - rett og slett fordi det går mest utover barnet oppi alt....

Skal ha meg en god luftetur til jobb tenker jeg - deilig å gå en halvtime før man skal møte alle barna. Men så er de veldig skjønne også da[:)]

Ganske tragisk med korslaget da - beste kor bør jo vinne. Har ikke følgt så mye med, men heier garantert på Åge - klarer ikke Bjarne[&:]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: lille*frø

oj... ser av tickeren din nå at det jammen går raskt til termin..[:D][:D] wuhuu..

åå.. sydd askepottkjole faktisk.. får vi se bilder eller??

Ikke lenge igjen nå håper jeg. Begynner å bli litt lei[&:]. Håper jeg føder i slutten av mnd[8D].

Kan ta bilder når modellen er kommet hjem[;)][:D]!

Her er det fredag og heeeeelg!
Håper jeg får sovet litt denne helgen, ble ikke så mye forrige helg siden vi hadde spysyka på besøk!
Kanksje ungene kan en tur til mamma og pappa......man kan jo alltids håpe [8D]

lille frø.....har du en mening om du får gutt eller jente denne gangen?
Jeg har for første gang en jentefølelse.....spennende å se om det stemmer!

ORIGINAL: anjuk

Her er det fredag og heeeeelg!
Håper jeg får sovet litt denne helgen, ble ikke så mye forrige helg siden vi hadde spysyka på besøk!
Kanksje ungene kan en tur til mamma og pappa......man kan jo alltids håpe [8D]

lille frø.....har du en mening om du får gutt eller jente denne gangen?
Jeg har for første gang en jentefølelse.....spennende å se om det stemmer!

jeg  tror gutt.... men det trodde jeg sist og[:D]. Blir spennende! Går vel snart ut i permisjon du nå?[:)]

Ja, det hadde vært fint....men jeg er dessverre på belgisk kontrakt, her jobbes det til 1 uke før termin.....kjenner det er tøft nå ja!

uff, hørtes travelt ut[&:]... Håper ukene frem til termin går fort da, og at du ikke sliter deg helt ut.[;)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: liki

Det idrettslaget som team Bjarne skal gi eventuelle vinnerpenger til har brukt av sine sponsormidler og delt ut 17.000 kontantkort for at folk skal stemme på Bjarne

ÅÅÅÅ FY FLATE. Er det mulig? Grrrrrr. Hvordan vet du det? Dette har ikke jeg fått med meg.[&:]

Back
Topp