Fredag helgeskravle!

Hermine er så herlig nå, hun gir de største (og våteste) tungekyssene når man spør om man kan få et kyss:rolleyes::eek::p:D

Hermine er så herlig nå, hun gir de største (og våteste) tungekyssene når man spør om man kan få et kyss:rolleyes::eek::p:D

Åååååå *smelt* :love7 :love7 Hun er så nusselig :angel1 :smiley-angelic005

Nasse bruker å gape over ansiktet mitt, men er ikke sikker på om det er suss hun prøver å gi hehe :cool:

Nasse bruker å gape over ansiktet mitt, men er ikke sikker på om det er suss hun prøver å gi hehe :cool:
Ei stund dreiv hun bare å gapte og tygde meg i nesa:p men nå er det ordentlig slafsekyss å få:rolleyes:

Hei og hå :)
Her hadde vi tidvis en litt urolig natt, men vi fikk nå sovet litt begge to. Tok Asle opp i senga mi da han våknet rett over 8 slik jeg pleier. Vi bruker å tøyse og fjase litt før vi står opp. Men da sovnet han jaggu igjen o_O Tenkte at han våknet nok snart igjen, for han er jo ikke akkurat typen til å forsove seg :p Så jeg lukket øynene jeg også. Våknet ikke før 10:10 :eek: Asle sov fremdeles, men han måtte jeg bare røske opp av senga, for vi skulle jo på helgeshopping med mamma og mormor kl 11 :p Det ble en brå start på dagen :eek::P

Tror kanskje Anette og Asle har gått på samme susse-kurset, for han røsker tak i øret mitt og gnurer den åpne munnen sin mot kinnet mitt når han skal kose :p

Kondolerer, Marianne! :( Det var trist å høre!
Ikke lett å sitte på hver sin kant når slikt skjer :(

Hei på dere!
I dag er vi slitne alle mann her..:)
Jeg har vært ansvarlig for 16 5.klassinger i dag og har brukt alle mine krefter på dét, mens mannen var oppe kl.06 med vesla, for så å ha vært på storhandling i byen. Nå sitter jeg med kaffekoppen min og er rimelig tung i hodet, mens mannen kom aldri tilbake etter å ha lagt vesla. Hehe..;)

Hei på dere!
I dag er vi slitne alle mann her..:)
Jeg har vært ansvarlig for 16 5.klassinger i dag og har brukt alle mine krefter på dét, mens mannen var oppe kl.06 med vesla, for så å ha vært på storhandling i byen. Nå sitter jeg med kaffekoppen min og er rimelig tung i hodet, mens mannen kom aldri tilbake etter å ha lagt vesla. Hehe..;)
Spørs om han sovnet da ;) HEHE!

Gratulerer så masse med 7 månedersdagen til Eskil, forresten!
:talk017

Hum hum, kanskje Volven ikke tørr å innrømme at mannen hennes er med i Idol??? :p

Hahaha Han er mer korpsmusikant enn sanger ;):p Selv om han synger til meg innimellom ;):p

Back
Topp