Fredag, helg og 6.12 :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen:)

Håper alle har hatt en fin natt, og at alle store og små som er syke, har det bedre:D

Jeg ligger å venter på at Leoh skal våkne..han ligger å drar og strekker seg, men blir aldri ferdig:P
Natten har vært grei her:) bare jeg som var seint i seng, fordi mini pleier å ta siste flaske rundt kl 24..men siden jeg satt oppe å venta, så våkna han ikke:P

Ble litt irritert på samboer som kom med at VI må legge oss tidligere! Jeg sa HAN må legge seg tidligere, for jeg må gå etter Leoh og kan ikke legge meg når det passer meg (har sagt det sikkert 100 ganger før)....men det var visst lettere for han å legge seg tidlig, hvis jeg å gjorde det:eek::confused: menn!!:p så jeg burde tydeligvis legge meg kl 22, uansett da..sånn at sambo får seg nok søvn:eek::p haha...

Ønsker dere alle en strålende dag:D;)

☆★hilsen meg★☆

God morgen!
Hermine har sutra og kava endel i natt, satt i å gråte...noe som ikke er likt henne, hun bruker jo å sove stille som ei mus :p Enten har hun drømt, hatt vondt i halsen e.l. eller så er det tenner...men kjenner ingen tegn til flere tenner da :confused: Kl 06 tok vi henne i vår seng og da sov hun til 07.30 :) ...jeg lå litt vondt den tida, for hun lå på tvers over puta mi :eek: :p

Nå holder mannen på å levere henne i bhg og jeg skal hive meg rundt og komme meg til Uit, gjøre en siste innsats før helgen...eksamen på mandag jo :eek: :p I morgen skal vi bake med mamma og søndag er det familiejulebord på Rica hotell :D Bissig helg med andre ord! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei og hå!
Natten gikk bra, selvom jeg fryktet kikhoste eller liknende i går kveld. Hosten gikk seg til!
Vi har bare rolige hjemmeplaner i dag :)
Jeg skal bake ut litt av en glutenfri pepperkakedeiig som søs kom med, og strikke litt!
Etter soving skal vi kle på oss og gå ut i snøen, hente T med snowraceren =)
I kveld skal E til mampap, vi skasl se Flåklypa på kino med T :D

Mannen er på jobb og jeg har Nelly hjemme også:) Hu sto opp halv 6 og Emmeth sov til halv 9:D
Alle barna har sovet godt inatt, så det er veldig deilig kjenner jeg:) Strømmen gikk igår hos oss kl 22.00:(Så da hadde vi ikke nett engang, så da gikk vi like gjerne og la oss;)
Idag skal vi ut og leke i snøen:) Ellers ikke de store planene. Rydde og vaske når unga sover:)
Ha en fin dag alle sammen:)

Mannen er på jobb og jeg har Nelly hjemme også:) Hu sto opp halv 6 og Emmeth sov til halv 9:D
Alle barna har sovet godt inatt, så det er veldig deilig kjenner jeg:) Strømmen gikk igår hos oss kl 22.00:(Så da hadde vi ikke nett engang, så da gikk vi like gjerne og la oss;)
Idag skal vi ut og leke i snøen:) Ellers ikke de store planene. Rydde og vaske når unga sover:)
Ha en fin dag alle sammen:)
Hvordan er formen til ungene?

Herlig med den snøen altså! Må snart ut vi og, men jeg tror E skal få sove først, så får jeg ordnet og styret litt her hjemme og han er uthvilt før vi skal ut :D

Håper alle har hatt en fin natt, og at alle store og små som er syke, har det bedre:D

Jeg ligger å venter på at Leoh skal våkne..han ligger å drar og strekker seg, men blir aldri ferdig:P
Natten har vært grei her:) bare jeg som var seint i seng, fordi mini pleier å ta siste flaske rundt kl 24..men siden jeg satt oppe å venta, så våkna han ikke:P

Ble litt irritert på samboer som kom med at VI må legge oss tidligere! Jeg sa HAN må legge seg tidligere, for jeg må gå etter Leoh og kan ikke legge meg når det passer meg (har sagt det sikkert 100 ganger før)....men det var visst lettere for han å legge seg tidlig, hvis jeg å gjorde det:eek::confused: menn!!:p så jeg burde tydeligvis legge meg kl 22, uansett da..sånn at sambo får seg nok søvn:eek::p haha...

☆★hilsen meg★☆
Du kan jo lage flaska klar og gå å legge deg kl 22, og så gi han den når han våkner? :p om han allerede sover på kvelden tenker jeg ;)
...de første ukene satt jeg oppe å venta på at Hermine skulle våkne for å få mat før jeg tok kveld, endte med at jeg var i seng rundt 01.30 :eek: :p ;) Så jeg begynte bare å gå og legge meg, og ga heller mat når hun bestemte seg for å våkne :)

Hei og hå!
Natten gikk bra, selvom jeg fryktet kikhoste eller liknende i går kveld. Hosten gikk seg til!
Vi har bare rolige hjemmeplaner i dag :)
Jeg skal bake ut litt av en glutenfri pepperkakedeiig som søs kom med, og strikke litt!
Etter soving skal vi kle på oss og gå ut i snøen, hente T med snowraceren =)
I kveld skal E til mampap, vi skasl se Flåklypa på kino med T :D
Huff, ekkelt når de får sånne plutselige hosteanfall. Men hvis han har litt astmatendenser så får de jo fryktelig fort en stygg tørrhoste som skraller i lungene :oops: Det gjør iallfall jeg og Hermine ;)

Kos dere på kino, Jul i Flåklypa er superkoselig! ...og litt spennende :)

Huff, ekkelt når de får sånne plutselige hosteanfall. Men hvis han har litt astmatendenser så får de jo fryktelig fort en stygg tørrhoste som skraller i lungene :oops: Det gjør iallfall jeg og Hermine ;)

Kos dere på kino, Jul i Flåklypa er superkoselig! ...og litt spennende :)

Astma greiene har vi ikke sett noe til på kjempelenge nå!
Det var noe helt annet det som kom i går kveld, ikke likt noe han eller T har hatt før. Guffent!

Hvordan er formen til ungene?

Herlig med den snøen altså! Må snart ut vi og, men jeg tror E skal få sove først, så får jeg ordnet og styret litt her hjemme og han er uthvilt før vi skal ut :D

Emmeth er slapp, men N er i fin form:D
Mhm, er så supert med snø:):D Vi har vært og gått tur allerede;)
Hvordan er formen til Eskil?:) Ekkelt med stygg hoste!

Jeg ligger å venter på at Leoh skal våkne..han ligger å drar og strekker seg, men blir aldri ferdig:p
Natten har vært grei her:) bare jeg som var seint i seng, fordi mini pleier å ta siste flaske rundt kl 24..men siden jeg satt oppe å venta, så våkna han ikke:p

☆★hilsen meg★☆

Hehe, mannen din høres litt ut som min når det kommer til legginga:D Vi sover på hvert vårt soverom under den mest hektiske ammeperioden, det synes jeg var litt godt i grunn, han våkner for den minste ting:-)

Nasse begynte å klage litt i femtiden, men sovnet heldigvis til 06.15, spent på i morgen om hun våkner like tidlig som før.
Tror hun våkner litt av at mannen står opp klokken 06.00 + vane nå.
Såret hennes verker enda, hun bæsjet ikke noe i går, lurer på om hun kvier seg.
Ellers skjer det fint lite i dag, burde legge en slagplan for julegaveinnkjøp, har bare kjøpt 1 gave så langt og tiden renner fra meg.
Alle tror jeg har alt på stell siden jeg er sm, men det kunne ikke vært lenger fra sannheten:)

Nasse begynte å klage litt i femtiden, men sovnet heldigvis til 06.15, spent på i morgen om hun våkner like tidlig som før.
Ellers skjer det fint lite i dag, burde legge en slagplan for julegaveinnkjøp, har bare kjøpt 1 gave så langt og tiden renner fra meg.
Alle tror jeg har alt på stell siden jeg er sm, men det kunne ikke vært lenger fra sannheten:)
Håper rumpa blir helt bra snart!
Det er ingen selvfølge at man får ordnet mye mer når man er sm, altså :D

Pepperkakedeigen søs hadde laget var veldig bra! Lett å bake ut pepperkaker og de smakte nesten akkurat som vanlige pepperkaker :D
Håper jeg får beholde noen av dem :p
Har bakt ut halvparten av deigen nå. Tror jeg tar resten i morgen, gitt =)

Emmeth er slapp, men N er i fin form:D
Mhm, er så supert med snø:):D Vi har vært og gått tur allerede;)
Hvordan er formen til Eskil?:) Ekkelt med stygg hoste!
Det går supert med han. Ingen hoste foreløpig i dag, bare tett nese. Han sover nå, blir så fort trøtt etter at han har tatt morgen!

Håper rumpa blir helt bra snart!
Det er ingen selvfølge at man får ordnet mye mer når man er sm, altså :D

Nei, folk tror jo man fungerer som man er frisk:-)

Håper jeg også, skal uansett til legen på mandag, jeg tar henne med hvis det ikke har blitt noen bedring.

Det går supert med han. Ingen hoste foreløpig i dag, bare tett nese. Han sover nå, blir så fort trøtt etter at han har tatt morgen!

Emmeth og blir trøtt etter noen få timer på morran;) Så han sover nå;) Nå skal jeg og legge meg og slappe av litt på sofaen med N:)<3
Så godt og høre han har det bra:D Hva tror du det kan ha vært?

Nei, folk tror jo man fungerer som man er frisk:)

Håper jeg også, skal uansett til legen på mandag, jeg tar henne med hvis det ikke har blitt noen bedring.
Lurt å få det sjekket om det drøyer såpass ja =)

Emmeth og blir trøtt etter noen få timer på morran;) Så han sover nå;) Nå skal jeg og legge meg og slappe av litt på sofaen med N:)<3
Så godt og høre han har det bra:D Hva tror du det kan ha vært?
Aner ikke hva det var/ er. Ble bra med en gang vi løftet han opp, værre da vi la han ned. Men så gikk resten av natten greit, uten veldig mye hosting. Hørtes skikkelig halsbetennelsesvondt ut…

Stakkars liten. verker det av sårene? Blitt betente? Da ville jeg sett opp for brennkopper!
Selvom man er SM er det ikke ensbetydende med at man har så god tid til alt. Da er man syk! Blir så oppgitt over noen folk!

Aner ikke hva det var/ er. Ble bra med en gang vi løftet han opp, værre da vi la han ned. Men så gikk resten av natten greit, uten veldig mye hosting. Hørtes skikkelig halsbetennelsesvondt ut…

Hmmm, det hørtes rart ut? Kan jo hende det er halsbetennelse på gang, men håper ikke det da:)

Back
Topp