Trillemor82
Forumet er livet
ja.. så er endeli fredagen her..
jeg syns det er ukas beste dag!! :)
i dag skal jeg vaske huset.. rakk ikke gjøre det i går.. vaske resten av klærne.. helgen går vekk i bursdager, kino etc,så kjekt å få vasket opp litt ulltøy til uka starter igjen..
brrr.. i dag var det kaldt.. måtte skrape is på bilen, og finne frem dunjakka.. (noe jeg egentlig har gledet meg til da jeg kjøpte ny i sommer :)))
jeg syns det er ukas beste dag!! :)
i dag skal jeg vaske huset.. rakk ikke gjøre det i går.. vaske resten av klærne.. helgen går vekk i bursdager, kino etc,så kjekt å få vasket opp litt ulltøy til uka starter igjen..
brrr.. i dag var det kaldt.. måtte skrape is på bilen, og finne frem dunjakka.. (noe jeg egentlig har gledet meg til da jeg kjøpte ny i sommer :)))
etterpå skal jeg rekke å lunsje med en venninne i ski.. deilig å være i såpass form at jeg klarer å være litt sosial.
Det var ingen selvfølge for et par uker siden.. men det svinger fortsatt.. så er glad jeg tok til fornuft dette svskapet her og godtok en sykmeld.
så kommer varmepumpemannen vår og skal ha service på varmepumpa.. det blir kjekt... godt med alt som er unnagjort..
i går fikk også begge bilene nye dekk på seg,og jeg fikk skiftet en haug med lyspærer, så nå er vi klare for den kalde fine tida her i huset med bilene. :)
hva skal dere i dag og i helgen folkens???