fredag fredag fredag.,.. noen som vil skravle?

Trillemor82

Forumet er livet
ja.. så er endeli fredagen her..

jeg syns det er ukas beste dag!! :)

i dag skal jeg vaske huset.. rakk ikke gjøre det i går.. vaske resten av klærne.. helgen går vekk i bursdager, kino etc,så kjekt å få vasket opp litt ulltøy til uka starter igjen..

brrr.. i dag var det kaldt.. måtte skrape is på bilen, og finne frem dunjakka.. (noe jeg egentlig har gledet meg til da jeg kjøpte ny i sommer :)))


etterpå skal jeg rekke å lunsje med en venninne i ski.. deilig å være i såpass form at jeg klarer å være litt sosial.
Det var ingen selvfølge for et par uker siden.. men det svinger fortsatt.. så er glad jeg tok til fornuft dette svskapet her og godtok en sykmeld.
så kommer varmepumpemannen vår og skal ha service på varmepumpa.. det blir kjekt... godt med alt som er unnagjort..

i går fikk også begge bilene nye dekk på seg,og jeg fikk skiftet en haug med lyspærer, så nå er vi klare for den kalde fine tida her i huset med bilene. :)

hva skal dere i dag og i helgen folkens???
 
her er det fridag for mor - og det betyr som kjent vasking og rydding og skrubbing og mopping... hittil har jeg gjort heller lite, så jeg må nok svinge meg litt nå - har planer om å få vasket gulv i hele andre etasje før jeg tar meg en rask spasertur - ryggen har begynt å krangle igjen, og det hjelper veldig å gå, så jeg må bli flinkere å prioritere det.

Her våknet vi til frost ute i går, men i dag var det 8 varmegrader igjen - det skal skifte litt ja... har bestilt dekkskift på mandag, så da håper jeg det ikke kommer noe snø før den tid.

Ellers skal jeg se om jeg rekker en tur til Ørsta i dag - var og kjøpte vinterdress til Johanna i går, og i dag ser jeg at August også trenger (jeg var sikker på at vi hadde til han) så jeg skal passe på å kjøpe til han mens KappAhl har 25% på yttertøy (dressen der, Kax, er kåret til en av de beste i F&B sin test - og den billigste, og nå er den i tillegg på tilbud)

I kveld blir det indisk og gullrekka, og resten av helga er uten planer - håper på litt finvær så det går an å være litt ute
 
Kjenner det er godt med helg! Har vert hardt å stå opp denne uka. Aslak har ikke vert i toppform om nettene. I morgen skal jeg sove til 9. Mannen skal på trening med Jago hele dagen, så da får jeg ligge litt lenger. Jeg og ungene skal på biblioteket i morgen. Og så skal vi kjøpe klistremerker som Aslak skal få når han går på do! Spennende!

Ellers er jeg veldig fornøyd med meg selv! Har lagt ut bilde på nettsiden til bhg jeg jobber i. Vi ble den første avdelingen som har lagt ut bilder og har tatt aktiv i bruk nettsidene. Ikke verst når jeg har lert meg det selv! hehe
 
SÅ var det lørdag - jeg og ungene er oppe og ser på barne-tv... jeg har fått lov å vekkes ørten ganger fra rundt halv seks i morges av de idiotiske kattene våre som synes det er smart å stå og mjaue utenfor soveromsvinduet vårt - for ja, dere får virkelig lov å komme inn da - NOT!!

Sitter og koser meg med strikketøy og kaffe, har spist litt hjemmebakt knekkebrød og er egentlig ganske fornøyd med tilværelsen. I ettermiddag skal vi i bursdaglag til to av fetterne til ungene - de har bursdag i september og oktober, men bor i Ålesund og gjør det enkelt med å lage til felles-bursdag for dem på hytta si i Volda - for familien. Ellers har moren deres bursdag på onsdag, og så har den andre svogeren og nevøen min bursdag på mandag og tirsdag, så vi har med oss masse pakker i dag.

Flink du er med data, Actrine - det er gøy å ha tilgang på bilder sånn! Barnehagen til ungene har holdt på å utvikle hjemmeside siden hun starta der tror jeg, men den er fremdeles ikke helt oppe og går - sist månedsskriv hadde baselederen til Johanna lagt ut en lang bildeserie fra hennes base, med musikk til, det var kjempemorsomt å se
 
Back
Topp