Fredag, fre-fre-fre-fredag, fredag, det er fre-fre-fredag

lenemor

Forumet er livet
Jeg blir miljøskadd av fantorangen jeg....

I dag har jeg hatt morgenstell med to barn alene for første gang - og det gikk som en drøm. Begge barna har sovet hele natten (var våken en gang med Johanna som skulle ha vann og en gang med August som skulle ha mat). Klokka sju i morges var August sulten igjen, og litt før halv åtte hørte jeg Johanna løpe ut på do. Sto opp med henne og fikk satt henne med frokost før jeg gikk og hentet August, så trillet vi opp i barnehagen i bitende kulde... 4 kuldegrader er veldig kaldt her ved kysten [:@]

Nå sover knerten i vogna si inne i gangen og jeg har kost meg med frokost og kaffe... fikk unna en god del av det som skulle ordnes til mamma kommer i går, så nå kan jeg bare gjøre litt småplukk, rydde litt her og der. Skal ned til ei venninne senere, hun er fadder for August, og skal lage blomssterdekorasjoner til dåpen på søndag, så vi må legge en plan for det. Skal av gårde og hente mamma på flyplassen litt over to, og det gleder jeg meg veldig til!!

Dette blir nok en hektisk men fin helg tror jeg

Lykke til med dåpen i helga!! Det blir nok hektisk ja, men det blir fint tenker jeg [:)]
Bra morrastellet med begge to gikk bra [:)] Jeg gruer meg litt til det, jeg får det alene med en gang.. Min kjære drar herfra lenge før barnehagen er oppe, så da må vi bare finne rutiner som gjør det enklere. Men nå klarer Julie snart alt sjøl [:)]

I dag skal jeg pakke ferdig sjukehusbaggen min, sånn at den står klar. [:)] Kjøpte også noen kjempefine bokser på nille i går, da vi var og kjøpte bag, så kanskje jeg skal sette sammen de og sortere litt cd-er...
Og det er dagens planer. [:)]

Jeg synes fantorangen er sååå søt jeg[;)]

Mina har sovet litt urolig i natt, men har sovnet igjen hver gang og det er bra[:)] Våknet først halv6 og ga henne litt vann, så sovnet hun igjen[:D] Vi våknet ved 0800 tiden, så vi tar det rolig i dag. Jeg har ikke skole idag, så vi koser oss litt før det er bhgtid. Hadde det ikke vært for at spesial pedagogen skulle komme, så hadde jeg holdt henne hjemme. Siden vi kom så sent igang[8D]

Mina skal til pappaen sin i helgen, så vi tar toget herfra kl 15. Så skal jeg møte en god venninne i Oslo som er gravid med en liten gutt. Hun har termin i mai. Mener å huske at jeg har fortalt om henne[;)] Hun bor for tiden i Stavanger, men er fra Oslo.

Ellers blir det oppgaveskriving i helgen. Til uka har jeg praksis i 4 uker i Fredrikstad.

Solen skinner, EU-parlamentet har nyvaskede vinduer, lillegutt begynner å bli syk igjen, og jeg er bare trøtt og glad for at det endelig er helg!!

Skal se å få gjort unna helgens storhandel i dag, så kan vi kose oss i morgen....[;)]
Lykke til med dåp lenemor, håper dere får en strålende dag!!
Jmamma, satser på fødsel i løpet av helgen kanskje?? Skal krysse fingerne for deg!
Mange klemmer til dere alle!

Jeg sitter med frokosten nå etter å ha pumpet meg lenge og vel. Maja ligger og spreller i vogna og begynner visst å bli litt sulten. Det står melk til varming nå som hun får få når jeg er ferdig å spise. I dag har jeg ingen planer. Deilig!

God helg alle sammen!!

Lykke til med dåp i helgen, lenemor.

Lykke til med dåpen, lenemor!

Her bråvåknet jeg kvart over 9 i dag, men vi var i bhg før kl 10 da. Jeg har faktisk sovet litt i natt, det var deilig!! Var våken flere ganger, men sovnet kjapt igjen.

Så i dag skal jeg slappe litt av, bare tusle med småting som klesvask å sånn. Kanskje jeg tar en tur på felleskjøpet og kjøper sånn vernebukse til gubben, for han skal ut å sage trær på hytte tomten vår i morgen. Han har bursdag neste helg, så buksa kan jo være gave på forhånd[:)].

Håper alle får en fin fredag, i dag skal jegkose meg med brus og pizza, deilig med fredag[:D].

Lykke til med dåpen i helga, lenemor!

I natt var Sara forkjøla og var våken mange ganger.... De andre ungene sov godt og de kom seg opp og mens mamman "forsov" seg til 8:30, spiste de frokost. Så dro de i bhg og Sara har lagt seg i vogna. Så nå har jeg drukket en kopp kaffe og er på vei til trening. Må kjøpe noe småtterier etterpå.
I kveld kommer også mannen min hjem[:D] så vi skal bare kose oss med barne tv og god mat, kanskje film.

Å, jeg koser meg sånn.....

God formiddag.

Sov lenge i dag, var litt godt. Våknet med huepine og rygg vondt i dag. Sambo har fri i dag, hjemme å koser oss. Gjort litt her, jeg har vasket bad og kjøkkenet og han skal støvsuge resten her.

Senere i dag skal jeg ut å treffe ei venninne og bare slappe av i dag og la gutta kose seg litt alene, dem skal i barnebursdag senere i dag. Tipper jeg har en sliten gutt i kveld.

I dag har jeg ingen planer i det hele tatt[:)]
Skal en bitteliten tur ned på butikken, that´s it.

Sander blir henta av tante i bhg i dag og skal bli med henne hjem, noe som var stor stas. Kjempegreit for meg som slipper å kavre meg opp til bhg med vogn på klink is (at de ikke enda har gjort noe med fortauene/gangstiene enda er meg en gåte... Du går jo med livet som innsats..)

Aner ikke når Sander har tenkt seg hjem, men regner med at vi spiser middag før vi henter han[:)]

Det var tidlig morgen i dag for vi skulle til sykehuset med Aslak! oppdatering i egen tråd!

Solveig blir hentet av mormor i dag! Så kommer de hit etterpå.. har fått ryddet her og lurte på om jeg skulle begynne på middagen! Det blir potetstappe, kjøttdeig og grønnsaker i form i dag![:D] Så er jeg veldig spent på kvelden og natten som kommer!

I dag var det første dag på jobben for min del.. Noe som var veldig fint! Utrolig deilig å få treffe folk igjen.. Men Maren sensa nok at jeg skulle på jobb i natt, så hun hadde fest fra 23.30 til 02.00.. [8|][:D] Typisk.. Hehe..
Har kjøpt klistermerker til Sindre for nå er det belønningsskjema for å få han til å sove i sin egen seng.. Han er så fæl med å springe inn til oss uten at vi merker det, på kvelden liksom.. Så når vi legger oss, så ligger det en unge der.. [8D]

Nå er det korslaget og pepsi max.. Kjenner jeg ikke skal legge meg sent i kveld heller.. [:D]

Måtte flire av Sindre nå! hehe sikkert utrolig søtt med samtidig irriterende!!![:D]

Idag har vi fått gjort litt iallefall [;)]
Sambo hadde fri idag, så vi har vært å klaga litt på bilen....igjen....
og så har vi handla mat og litt klær til Linnea [:)]

Etterpå har vi vært hos mamma sammen med resten av gjengen å spist middag [;)]
Har ellers bare gjort ferdig en tøffel til Linnea som nå ligger i maskinen og toves
(har ikke tålmodighet til å vente på den andre [;)]).
Ellers så har jeg sett Korslaget, og irritert meg over at Team Simone røyk ut [:@]

Skal svitsje litt gjennom kanalene nå og se om det er noe på boksen som er verdt å se [8D]

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen [:)]

Og masse lykke til på søndag, Lenemor [:D]

Back
Topp