Fredag, det er FREDAG!

lenemor

Forumet er livet
Det spiller jo egentlig liten rolle hvilken dag det er for meg da - dagene går i ett her. I dag er vi så glade, for Johanna har ikke bæsjet på seg i natt... formen går stadig oppover altså. Jeg har vært og levert August i barnehagen nå. Johanna er så flink å være alene hjemme mens jeg er borte, selv om det tar en halv time å gå frem og tilbake (og kle av og avlevere). Hun sitter med eggeklokka mi på bordet som jeg stiller på 35 minutter, så vet hun at når pila er på null er jeg hjemme igjen, og det går kjempebra (hun sitter bare og ser tv da)

I dag skal vi nok bevege oss utendørs litt - jeg MÅ ha støvsugerpose, og så skal vi ta en tur på posten og biblioteket, og kanskje vi skal på lekebutikken og kjøpe litt flere glansbilder

Hva gjør dere i dag da?

God morgen! Godt at formen til JOhanna er stigende!

Jeg er på jobben. Rolig dag i dag, og det er godt. Har hatt en sliiiitsom uke med øving til forestilling med 5.trinn. Og i går hadde vi visning for foreldrene. Det gikk strålende....så det var moro!

I kveld skal jeg ut på lønningspils. Gleder meg. Må levere ungene hos svigers etterpå i dag, og så skal de sove der til i morra. Digg!

I natt sov jeg en hel uforstyrret natt. Ingen barn våknet før etter 6. Gjett om fru gravid her var tisstrøngt da hun våknet!

Og så fikk jeg den kommentaren slengt i hodet av Gustav da vi var på vei ut døra: "Jeg synes ikke du er noe fin på håret, mor. Det er fint at det er brunt, men det er ikke fint som det krøller". Men ok. Gutten hadde nå rett. Var ganske høy trolde-faktor på haret mitt idag, så jeg slengte en strikk i det.

Og så har vi endelig så friske barn uten noe særlig snørr at vi kan dra i bassenget Så sånn blir det. Basseng og kinarestaurant etter barnehage!

Ellers er jeg på besøk på jobben. Vi skal flytte kontor så jeg må vel sortere (ikke så mye etter meg selv, men etter min forgjenger som egentlig aldri tok med seg noe ut av kontoret.....) men så får jeg begynne helt på nytt når jeg kommer tilbake etter permisjon. det blir bra.

God fredag jenter

I dag skal vi til oslo å hente pascal kaker jeg skal ha til bursdagsfesten min i morgen. Håper litt på lunsj på freidays i dag.
Ellers så blir det litt jobbing og kveld så skal jeg bare slappe av formen tv se på korslaget.

Heisann
I dag har jeg handlet ukeshandel og Kristoffer har vært i barnehagen. Har holdt på i flere dager med baby klær. Har endelig fått opp senga nå så nå kan det bare skje. Har aldri rukket det med dem andre hehe så dette var litt nytt. Så jeg regner med at siden jeg er så tidlig ute nå så går jeg vel på overtid. Nå holder jeg på med middag. Har ikke noe lyst på men de andre må jo ha.
I kveld skal jeg sette opp det nye stellebordet, gleder meg. Jeg var så heldig å få en hel sekk med baby klær med ei venninne. Masse fint. Så har jeg jo kjøpt en del så jeg tviler på vi kommer til å mangle klær ja.[8D]

lenemor: bruker Johannna å være alene hjemme mens dere reiser i barnehagen?Er pappaen i huset da[:D]

ORIGINAL: ajasto

Heisann
I dag har jeg handlet ukeshandel og Kristoffer har vært i barnehagen. Har holdt på i flere dager med baby klær. Har endelig fått opp senga nå så nå kan det bare skje. Har aldri rukket det med dem andre hehe så dette var litt nytt. Så jeg regner med at siden jeg er så tidlig ute nå så går jeg vel på overtid. Nå holder jeg på med middag. Har ikke noe lyst på men de andre må jo ha.
I kveld skal jeg sette opp det nye stellebordet, gleder meg. Jeg var så heldig å få en hel sekk med baby klær med ei venninne. Masse fint. Så har jeg jo kjøpt en del så jeg tviler på vi kommer til å mangle klær ja.[8D]

lenemor: bruker Johannna å være alene hjemme mens dere reiser i barnehagen?Er pappaen i huset da[:D]

Nei, prøvde det for første gang i går. Det er bare fem minutter å gå herfra, men med av- eller påkledning i barnehagen, litt prat med personalet, etc. så tar det fort en halvtimes tid. Hun er vant med å være alene inne i huset mens vi triller August, men da er vi bare i gata rett utenfor så hun kan gå ut på trappa og rope på oss. Var litt spent da jeg gikk fra henne i går, men hun ville det veldig gjerne, og var veldig stolt da jeg kom hjem igjen og skrøt av henne. Hun finner ikke på noe som helst. Pappa'n er på jobben

Back
Topp