Fredag den lange

liki

Glad i forumet
Heisann folkens[:D]
I dag våknet vi i 7 tida. [:D]Jeg har hals betennelse, så i går hadde jeg så vondt jeg klarte såvidt å være oppegående. Men ser ut som det er lettere i dag.
Planen for dagen er å ta det med ro og ett lite besøk til min svigerinne med familie til kaffe.

He en super fin påske dag[:)]

Auda, halsbetennelse høres ikke noe særlig ut. Varm kakao med honning er bra da (honningen er det viktigste da)

Her har det vært en litt slitsom natt igjen - lillebror sover til tre, og så er det lite søvn etter det - jeg dupper av under amming, kommer meg etter hvert inn i egen seng, men så går det en halvtime-time før jeg må ut til han igjen... Vi hadde middagsbesøk i går og det  var kjempekoselig - deilig mat og morsom prat. Ble aldri noe tp-spilling på oss, det får vi ta en annen gang

I dag har vi ingen planer - litt spaserturer, Johanna vil vel ut i sandkassa (som nå er døpt om til vannkassa, for den er full av vann) og lage suppe igjen, og så har jeg planer om å lese ferdig boka mi.... den er ikke så veldig bra, men jeg må jo avslutte

Hei hei [:)]

Linnea var oppe i 7-tida idag, men det orka ikke jeg altså [&:]
Har endelig sovet godt inatt igjen, så nå er jeg klar for en ny dag [:D]

Mannen var på fest igår, så han sover enda....i Linneas seng!
Ho har sovet inne hos oss de siste nettene, så da han kom hjem i natt,
ja da var det rett og slett ikke plass til ham [;)][:D]
Greit for meg, for da slapp jeg den ekle fyllelukta [;)] Kan heller lufte ut og
skifte på Linneas seng seinere...

Ellers har vi ingen store planer for dagen. Men hvis været holder seg, så skal
vi montere den nye sykkelen til Linnea. Ho fikk også hjelm og tute på onsdag,
så nå er ho klar [:D]

Ha ei fortsatt god påske, jenter [:D]

Heisann

Vi har sovet lenge chr våknet ikke før 08.30 deilig . Er akkurat ferdig med å bake pavlova til middags gjestene våre i dag Skal ha reinsdyr skav med fløtesaus og potetmos.
Har ingen store planer i dag Chr tittet på Ronja Røverdatter på DVD nå.Så skal vi en tur ut å leke

ønsker alle en strålende dag og god bedring til de som er syke

Nettopp stått op, men vært våken en stund da [8D] Hatt en slitsom natt, våkna først av at Alannah skrek, og lukta litt muffens, var en liten flekk i bleia... så skrek og bar hun seg igjen og kom oppi senga til oss.... mye skriking, så hun hadde tydeligvis veldig vondt i magen...etter litt prromping så luktet det plutselig død og fordervelse, så da kom det vel ut det som skulle ut...[8D][&:] Men hun er i fin form i dag, fryktet en ny runde med omgangssyke på hele gjengen [:'(]

Ellers skal jeg på jobb i dag, ikke motivert i hele tatt, skal jobbe i morgen og søndag og. Men trøster meg med at NESTE helg har jeg endelig fri (jobbet 5 på rad nå), det kommer vel til å bli litt rart å være så mye med familien min på en gang [:)]

Ha en fin dag, vi skal kanskje en liten tur ut nå, om mannen bare kommer ut av badet..[:D]

God dag![:D]

Nå er det virkelig lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg her inne!
Er som regel innom en gang for dagen,men skikkelig dårlig til å svare og skrive her inne..skal skjerpe meg!! For jeg merker jeg må innom å sjekke hvordan det står til med dere alle sammen!![:D]

Her er det en rolig påske,både Thea og Syver er skikkelig forkjølet...Syver har vært dårlig i snart 2 uker nå,begynner å bli litt bekymra faktisk..Var hos legen med han på mandag,men turnuslegen som vi var inne hos sa det kun var en vanlig forkjølelse...så da må jeg vel nesten stole på det..

Ellers går dagene og ukene velidg fort syns jeg!! Syver er allerede rukket å bli 5måneder!!
Vet ikke ordet av det før jeg er ferdig med permisjonen min...[&:]

Ha en fortsatt fin påske alle sammen!!

*God bedring til deg liki!![:)]

God formiddag.

Fikk sove lenge i dag, det var litt godt, for nå trengte jeg det virkelig.

Gutta sto opp halv åtte i dag, de har kost seg masse, lekt og spist.

Har en vofse her som koser med sambo, og som savner mamma og pappa, han skal hjem senere i dag, tenker han gleder seg te å komme hjem etterpå.

I dag skal vi rydde og vaske og kose oss. Ingen planer i dag, sambo skal kjøre ambulanse i ettermiddag.

Marcus, vofsen og jeg skal snart ut å gå en tur, så får sambo støvsugd og vasket litt her.

God dag [:)]

Jeg og Leah er en tur hos foreldrene mine, og nå bor vi jo i grunn så nærme at vi kunne gått .. før jeg flyttet tok det 45 minutter med bil, så da vi kom frem sa Leah, OIIII .. nå har vi kjørt fort mamma [:D][8D]
Etterpå kommer William og Ole en tur, tror nok Ole blir hos oss i natt, for i morgen skal vi har skikkelig påskedag, påskeharen skal jo komme å gjemme egg i hagen også, så da må vi ut med skattekart og finne påskeegg til barna, det blir sååå koselig [:)]

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

Ellers er jeg bare grisestøl i hele kroppen .. såå den treningsvideoen gjør absolutt jobben sin, eller jeg gjør jobben min [8D]

Vi er fortsatt hos pappa, så i dag passet han på Maja så vi andre tre kunne dra en tur på besøk til tanta mi som har valper. Det var kjekt å kunne være bare vi tre igjen for første gang siden Maja ble født. Nå er vi innom for en matbit før vi skal på besøk til mormora mi, pliktbesøk om jeg skal være helt ærlig. Det er så mye drama rundt henne at jeg har mistet lysten på å være der. Men men.

God bedring til alle syke store og små.

Back
Topp