Fredag den 13!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Idag er det den berømte fredag den 13. Er DU overtroisk og forbinder denne dagen med noe? :)

Jeg er veldig lett påvirkelig, så jeg er veldig forsiktig idag, haha! :D

Skal på ekstra Tul idag for å sjekke nakkefold, håper dagen ikke bringer ulykke [emoji17]

Jeg bestilte jo min første ultralyd til i dag, og tenkte på datoen først i går kveld
Håper ikke jeg får noen dårlige nyheter. Har faktisk ikke uroet meg så fryktelig mye over det som som skulle trodd..... før nå! Men sikkert naturlig rett før ultralyd å være litt nervøs....

Skal på ekstra Tul idag for å sjekke nakkefold, håper dagen ikke bringer ulykke [emoji17]
Selv om jeg selv er litt nervøs over datoen, så tror jeg innerst inne at det bare er tull og er en hvilken som helst fredag, og fredag er jo i grunn en veldig fin dag lykke til!

Vi hadde en "heftig" fredag den 13 for to år siden.. Så liker å tro at vår dose er brukt opp... En amfetaminrusa nabo herpa den nye bilen vår for 140.000 kr.. Når min niese skrev "jaja, er jo fredag den 13 i dag" så holdt jeg på å dø av latter! Mannen ble sur før han skjønte hva jeg lo av :P

Fredag 13. har alltid vært min favorittdag, alltid vært en positiv dag for meg [emoji4]

Jeg er litt overtroisk og tror på litt slikt:D
Har aldri opplevd noe ulykke på fredag den 13. da:) Lørdag den 14. derimot:p da passer jeg meg:p

Den datoen har ingen betydning for meg.
Vi hadde UL fredag den 13. og alt var i skjønneste orden med babyen. Så det er vel heller en lykkedag sånn sett:)

Har ikke opplevd noe trasig på noen fredag 13'er[emoji4] Enda i allefall[emoji28]

Back
Topp