Fredag den 13.

Chaba

Gift med forumet
Hei og hopp!

Idag er det tog for Oliver og Isabell! Gleder meg til å se dem! De har øvd inn hurra rop.. "romlinger, romlinger blid og glad, 17. mai vi feirer hurra!!!!" Synes de er så utrolig søte!
Barnehagen heter Rom!

Etterpå blir det kaffe og kaker i barnehagen før jeg kjører å pakker sammen tingene mine på skolen. Og henter karakterene mine!

Kjenner det er deilig med sommerferie! =))))

Ha en fin dag og håper den ikke bringer med seg noe ulykke!!
 
Jeg er helt overbevist om at fredag 13. er en helt trygg dag, kanskje til og med en lykkedag, med tanke på at vi overtok huset vårt på en slik fredag, og jammen kom barn nummer to på en også.

I dag har jeg vært ut og inn og rundt omkring som en hodeløs høne - ting å handle, ærend å løpe, og plutselig (idet jeg skulle begynne å vaske bad) kom jeg på at det er i morgen vi drar i bryllup (med overnatting) og at litt pakking ikke ville være dumt... så nå har jeg en liten matpause i fra pakkingen... det er helt vilt hva man trenger for en natt - det er ikke store forskjellen på å pakke for en uke egentlig.

I kveld blir det en liten tur på plantasjen, for vi har glemt å handle en plante til brudeparet (de får gavekort og vi synes det er litt stusselig å bare gi en konvolutt), og så blir det gullrekka og taco. Jeg gleder meg til i morgen, selv om jeg ikke ser veldig frem til kjøringen... August er ikke særlig bilglad
 
Jeg hadde håpet jeg lå og fødte jeg nå hehe :-p Men så langt så ser det dårlig ut.

Her har jeg gått en god tur, vært på nav en tur, nille og nyta sola ute :-D Skal opp og hente goingen i bhg om ikke så alt for lenge. Blir spennende å se hva helgen bringer, kanskje greit og holde seg i nærheten nå. :-)

God sommerferie, Chaba. Kan tenke meg du gleder deg nå ;-) Kos deg og nyt det!!
 
jeg også, chaba - nå må vi visst svare på tråder for å se svar i den igjen... å være redaktør/moderator/webansvarlig her må være mindre populært enn parkeringsvakt for tiden, og jeg forstår hvorfor
 
Ser Gullruten , men skal legge meg snart. Ser for meg det blir ei natt med mye styr, Raphael mååte bli henta i barnehagen i dag, han rakk ikke fram på do, stakkaren, og nå har han spydd i senga. Og i bøtte etterpå. Så søt da, ligger der helt utslitt stakkaren og spør : Var jeg flink mamma? "   Skal på jobb i morgen, har tatt på meg ekstra, selv om jeg egentlig ikke orker. Får håpe Alannah ikke blir syk i morgen, da sliter pappaen en smule ja :S
 
Kos deg masse med sommerferien Cahba.

Flatula sender over litt fødestøv til deg.

Monsoon god bedring til Raphale og håper Alannah ikke har blitt smittet.
 
Back
Topp