Fredag den 13.-skravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi på vei til trening. Ungene skal være til søs og nevø i mens. Flere av vannkoppene til Ida har skorpe nå, så det går rette veien! [:)]
Senere i dag skal Ida få dusje, det trenger hun! Når sambo kommer hjem skal vi på kjøpesenteret, han skal ha sykkelsko, og jeg skal kjøpe gave til hun som feirer bursdag i morgen.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Jeg skal gå kjøpe stoff og så prøve å sy vogn pose, håper jeg får det til[8D]7

Først skal jeg vaske noen klær[:'(]

Fredag den 13 ja.... det hadde ikke jeg tenkt over at det var!![8D]

I dag skal jeg og mini lage presang til bf som har bursdag på søndag. Tenkte å tegne og perle noe.. Synest det er koselig om mini har noe å gi siden han synest det er så gøy!![:D][:D]

Ellers så blir jo han hentet av bf i dag så da er det kjæreste helg denne helgen!!![:D][:D][:D] Vi tyvstartet litt i går.. hehe... så vi skal nå hvertfall fiske litt og på kinodate i helgen.. koooos[:D][:D]

Denne datoen her liker jeg IKKE[:'(]. Har bestandig uflaks så får vi se hva dagen bringer da[8|]

Jeg har levert minsten i barnehagen og Heidi er hjemme for hun er syk. Har 39 i feber og er rimelig slakk.. Og vi som har planer for morgendagen...

Jeg har vært å knekt opp ryggen min. Helt hærligt

Skulle ha trent i dag men kan ikke det når Heidi er syk. Så her i stuen blir det kun kos og avslapning og kapten sabeltann på skjermen

Skal i banken kl 13 og skrive under på lånepapirene så skal vi rett til bilforhandleren og hente vår nye bil.
Sheran 7 seter.
Og så er det bare å fortsette å vente på at nurker skal komme ut.
Er så grusomt rastløs om dagen..

Regner her og i dag[>:] Har vært og tappet litt blod, og i dag fikk de det til. I kveld skal jeg ut og spise med jobben[:)]

Og lillemor tar seg en hvil så håper jeg hun våkner i et anne humør enn det hun har hatt til nå i dag...

Ferdigtrent! [:D] ute skinner sola, så søs og nevø vil ha oss med på stranda. Men det er kaldt, er ikke varme i det hele tatt i sola, pluss vind, så tror vi holder oss hjemme jeg. Må vaske klær, avtale med sambo per mail hvem som skal handle mat i dag (han svarer ikke på mobilen når han jobber, det må gå gjennom jobbmailen hans om det er noe... pjaktisk!). 

Har ei febersyk jente her. ble akkuratt målt til 39.6

Lurer på hva som feiler henne[&o]

Uffa, god bedring buffi!![:)]

Mandy: Krysser fingrene for deg!![;)][:)][:)]

Shoppis: hehe.. fort gjort!![8D]

Morkine: Hvem er du???????????[:D]

McMor: Kos deg med jobben i dag![:D]

Skrållan: Sol og bading... hehe.. så langt fra hvordan vi har det her[:D]

Her har det bøttet ned i dag. Jeg og mini har perlet presang til bf og lagd kort. For man måtte jo se hvem som hadde lagd gaven, for pappa er glad i meg; sitert mini![:D] Nå kjeder vi oss og venter bare på en bf som ble sen i dag..
Kanskje meg og gubben skal på kino i kveld, kos[:D][:D]

Takk for det Delia! Været ble deilig, så det lover bra. Kanskje vi kan sitte ute og spise til og med[:)]

Bud innkommet men foreløpig ikke bra nok. Men det står frem til mandag, og vi tror vi får mer på mandag. Megler er optimistisk[:)][:)][:)][:)]

Ellers er Nicholas dratt til Mallorca, og jeg håper de får en fin tur[:)][:)]

oj oj så varmt det skulle bli i dag gitt

I morges var det regn og kald

Nå har vi skyfri himmel og 21 grader puh

Ser med spenning frem i mot mandag. Budet står til 14 men vi har sagt at de må legge inn et bud rundt takst for at vi skal akseptere det. Så da håper vi på det beste nå. Hadde vært godt å fått solgt til en god pris nå altså

Ellers har vi spist en nydelig fiskemiddag og skal gjøre fint lite resten av kvelden[:)]

Fått melding fra pappaen til N om at N har badet seg blå/lilla på leppene så da er alt som det pleier i allefall[:D][:D]

Og ja for en dag dette har vært. Sykt mye å gjøre på jobb, masse styr og glede i forbindelse med budrunde osv, nært vennepar fikk bebbis i natt (endelig kom han for hun dama var gigantisk og sliten) og et annet nært vennepar har hatt krise i forholdet og jeg har lekt familieterapeut i mellom slagene på jobben. PUHHH...........

Samboeren tapte nettopp kampen om "årets kjæreste"[:@] Jeg hang opp tøy og ba han sette på sengetøy på sengen vår. Fikk noe negativ mumling til svar og gikk for å gjøre det selv. Da jeg begynte spurte han pent: skal jeg hjelpe deg? Og jeg svarte ja, helst det.          so long so good....

Men kom han og hjalp til? Nei, det var så spennende på filmen nemlig....Hallaluja tenk om jeg svarte det hver gang noe måtte gjøres!

Back
Topp