Fredag, damer, hva skjer??

lenemor

Forumet er livet
Jeg har vært ute og fartet i hele dag. Ungene måtte leveres i barnehagen "tidlig" for vi hadde møte med elektriker klokka ni. REiste rett ut og handlet mat, måtte en tur hjemom og sjekke hva jeg egentlig trengte, og så var jeg på fire matbutikker før jeg fant kikerter (da ga jeg nesten opp). Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt nanbrød [8D]

Nå er det lunsj, så skal jeg prøve å se på sånn miljøsertifisering av huset - alle hus som selges må det nå fremvises miljøsertifikat for, og det skal vi visstnok gjøre på nettet [&:]

Ellers er det fredag, her blir det indisk, en pils og det vanlige på tv

Her våknet Mina tidelig ca 0530, men sa det var natta. Ble litt sur, men roet seg i hvertfall. Jeg sovnet igjen[8D] Så spurte hun om hun kunne stå opp kl 07 og det var greit[:D]

Hun er veldig på å skal spise frokost i bhg for tiden og det er egentlig litt greit, for da kommer vi oss i grei tid dit[8D]

I dag ville hun at vi skulle ta vogna til bhg[8D] Igår vill hun gå selv og ikke ha med vogn. Javel sa jeg, men du må gå selv. Var greit, men MAKAN til sutring til og hjem igjen[:'(] Bruker vanligvis 10min om jeg går, men 45min med henne. Det gidder jeg ikke igjen for å si det sånn.. Veien til bhg kan sammenlignes med 2 tbaneholdeplasser. Hadde det vært 1, så hadde det ikke vært noe stress..

Håper vi til våren/sommeren er kvitt vogna.

Idag kommer mamma på middag.

Nå er alle bøker på kontoret mitt pakket. da mangler jeg bare å sortere litt papirer. Så kan man flytte kontor for meg. (veldig strategisk å slippe unna den biten[8D])

Vært på kafe med en venninne og nå skal jeg hvile litt på sofaen før middagslaging og hjemkomsten til guttene.

Magen var plutselig helt oppe under puppene, så lurer lidt på om ungen har lagt seg med hodet opp bare for å teste det ut....Litt slitsomt med magen så høyt plutselig....

I dag har våknet vi opp til en kjempe stolt gutt som har sovet uten bleie for første gang. Gikk kjempe bra[:)]
Så da skal han få velge seng en ting på Disny on ice til søndagen.
Ellers så har jeg fått satt inn bilag til 5 kunder og skal snart begynne å føre dem.
Støvsugd huset til helga og rydda litt. Det er luksus meg hjemmekontor, kan få gjort litt hjemme også.
Ellers så er plannen å ha kose kveld med taco og korslaget.
Hvilket teame heier dere på?

ORIGINAL: silje a

I dag har våknet vi opp til en kjempe stolt gutt som har sovet uten bleie for første gang. Gikk kjempe bra[:)]
Så da skal han få velge seng en ting på Disny on ice til søndagen.
Ellers så har jeg fått satt inn bilag til 5 kunder og skal snart begynne å føre dem.
Støvsugd huset til helga og rydda litt. Det er luksus meg hjemmekontor, kan få gjort litt hjemme også.
Ellers så er plannen å ha kose kveld med taco og korslaget.
Hvilket teame heier dere på?

Her heies det på Team Torhild! Har en gammel kollega som er med, så da må jeg jo selvfølgelig heie på henne[:D][:D][:D]

jeg heier ikke på noen, for jeg har bare sett ett program og deler av introduksjonen. Synes dag ingebrigtsen er skikkelig ekkel, men han hadde veldig god koreografi på the wall forrige gang

Nå er øynene så såre at de snart ikke går igjen engang [&:]
Har sittet en liten evighet her å jagt innn musikk på den nye MP3-spilleren min.
Må jo ha den med på tur imårra [;)] Ingen togtur uten musikk!
Ellers skal jeg pakke for oss 3 og dusje før jeg legger meg. Ikke noe kjære mor
selv om det er lørdag imårra! Må stå opp i 7-tida, for vi dra hjemmefra seinest
08.15, og toget går 09.10. Gleeeeeeeeeeeeder oss [:D][:D][:D]
Matpakkene smøres imårra tidlig, så alt annet får være klart idag.

Ellers så har Linnea klippet seg. Det skjedde igår, og ho mor er SÅ glad for å slippe
flokene på mårran og kvelden! [:D]
Klippet vel gode 20 cm. + bob og ho blei kjempefin
Har bilde på mobilen, men får ikke bluetoothen på telefonen til å virke, så får ta bilde
med kamera å legge inn over helga...

Ha ei strålende natt mine venner [:D]

Nettopp kommet hjem fra jobb, er siste "faste" jobbhelga mi, så nå skal jeg jobbe bare på dagtid og på hverdag:) Hurra!!! Kan hende jeg jobber noen vakter ekstra da, men ingen jeg trenger å binde meg til, og så kan jeg si nei også [:)] Ellers er alt bare bra med oss tror jeg... nå er det natta snart [:)]

Back
Topp