Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, må vel lese litt som vanlig, har allerede hatt en liten leserunde mens snuppa sov lurSkal prøve å få lest masse sånn at jeg kan ta lesefri imorgen
Skal lage den der holidaydip-middagen, så håper det blir en suksess
Ellers er det lite på programmet som vanlig
![]()
Det skal vi også ha til middag i dag, med litt andre grønnsaker så jeg får brukt opp noe av det jeg har fra før![]()
Ja, har sett på. Ikke overraskende utfall idag.Idoool. Noen flere som følger med?
Nei. Var ikke så overraskende. Synes Siri er så kjddelig, men hun ser jo til å holde seg på idol. Blir spennende neste gang. De er jo så flinke alle som er igjen. Holder en knapp på eirik og astridbsmedplass i finalen.Ja, har sett på. Ikke overraskende utfall idag.
Ettermiddagen/kveldingen fikk en veldig uplanlagt tur til legevakt/sykehus..
Håper herr Donalddittleppe har lært at han ikke kan gå enda.
Åh?hva har skjedd?
(dobblpostet)
Han reiste seg oppetter sofaen, snudde seg halvveis, slapp taket og gikk på trynet så det sang. Leppa og nesa tok støyten. Blodspruten sto og han var helt slapp i 10-15 sekunder så jeg fikk fatt i eksen og vi heiv oss i blen å dro på legevakten, derfra ble vi skysset videre til observasjon, men fikk reiser hjem når de så han ble aktiv og spiste normalt.
Håper han nå har blitt skremt nok til å drøye litt med å slippe taket![]()
Enig!Nei. Var ikke så overraskende. Synes Siri er så kjddelig, men hun ser jo til å holde seg på idol. Blir spennende neste gang. De er jo så flinke alle som er igjen. Holder en knapp på eirik og astridbsmedplass i finalen.![]()