Fredag :D

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva skal jentene i dag? Her skal eg levere eldste i barnehagen snart :) han skal berre få leike litt først :) så skal eg på jobb i 4 timer etterpå, og så skal eg hente eldste igjen :) og så er det helg..... For resten av familien iallefall ;)

Jeg skal ingenting! Sånn bortsett fra å levere eldste i barnehagen, og hente han, og lage middag, og legge unger, og ikke minst fortsette å lese Fifty Shades :P

Helg skal bli godt da! Skal sove lenge i morgen :D

Støvsuge etter at minsten spiste frokost selv (skal bare først), så tenkte jeg å ta en liten runde zumba med Jack Morten før eksen kommer og kjører meg på butikken.

Nei, må vel lese litt som vanlig, har allerede hatt en liten leserunde mens snuppa sov lur :) Skal prøve å få lest masse sånn at jeg kan ta lesefri imorgen :) Skal lage den der holidaydip-middagen, så håper det blir en suksess ;) Ellers er det lite på programmet som vanlig :p

Nei, må vel lese litt som vanlig, har allerede hatt en liten leserunde mens snuppa sov lur :) Skal prøve å få lest masse sånn at jeg kan ta lesefri imorgen :) Skal lage den der holidaydip-middagen, så håper det blir en suksess ;) Ellers er det lite på programmet som vanlig :p

Det skal vi også ha til middag i dag, med litt andre grønnsaker så jeg får brukt opp noe av det jeg har fra før :)

Det skal vi også ha til middag i dag, med litt andre grønnsaker så jeg får brukt opp noe av det jeg har fra før :)

Ja, man kan vel bruke omtrent hva som helst av grønnsaker i den :) Er spent på om det er godt, jeg elsker hvertfall potetgull med holidaydip ;)

Jeg burde vel egentlig skrive skoleoppgave.. Men tar fredagen fri! En uke igjen til levering, og har allerede 1000 ord. Satser på en veeeeldig effektiv helg :D

Her har jeg nettopp trent. Mannen er ute med lillegutt. Nå blir det en dusj og litt ryddings så er det helg. :D

Tiåringen har lært seg nok engelsk til å gi middagen et annet navn enn holidaydipmixmiddag, her heter den nå "Ferie i Italia".

Skal holde meg våken litt til og så ut med hunden før jeg køyer. Storesøster sovnet ikke før 4 i natt så jeg er nesten fullstendig i koma. Mannfolket har hatt migrene i dag så har vært alene med en ganske sutrete baby men så dro jeg til byen og kjøpte meg en kakeform og da ble alt bedre ^^

Idoool. Noen flere som følger med?

Ettermiddagen/kveldingen fikk en veldig uplanlagt tur til legevakt/sykehus..

Håper herr Donalddittleppe har lært at han ikke kan gå enda.

Ja, har sett på. Ikke overraskende utfall idag.
Nei. Var ikke så overraskende. Synes Siri er så kjddelig, men hun ser jo til å holde seg på idol. Blir spennende neste gang. De er jo så flinke alle som er igjen. Holder en knapp på eirik og astridbsmedplass i finalen. ;)

Ettermiddagen/kveldingen fikk en veldig uplanlagt tur til legevakt/sykehus..

Håper herr Donalddittleppe har lært at han ikke kan gå enda.

Åh? :( hva har skjedd?

Åh? :( hva har skjedd?

(dobblpostet)
Han reiste seg oppetter sofaen, snudde seg halvveis, slapp taket og gikk på trynet så det sang. Leppa og nesa tok støyten. Blodspruten sto og han var helt slapp i 10-15 sekunder så jeg fikk fatt i eksen og vi heiv oss i blen å dro på legevakten, derfra ble vi skysset videre til observasjon, men fikk reiser hjem når de så han ble aktiv og spiste normalt.
Håper han nå har blitt skremt nok til å drøye litt med å slippe taket :p

(dobblpostet)
Han reiste seg oppetter sofaen, snudde seg halvveis, slapp taket og gikk på trynet så det sang. Leppa og nesa tok støyten. Blodspruten sto og han var helt slapp i 10-15 sekunder så jeg fikk fatt i eksen og vi heiv oss i blen å dro på legevakten, derfra ble vi skysset videre til observasjon, men fikk reiser hjem når de så han ble aktiv og spiste normalt.
Håper han nå har blitt skremt nok til å drøye litt med å slippe taket :p

Huff, så ekkelt! Godt det gikk bra da :D Så håper vi han har lært nå :p

Nei. Var ikke så overraskende. Synes Siri er så kjddelig, men hun ser jo til å holde seg på idol. Blir spennende neste gang. De er jo så flinke alle som er igjen. Holder en knapp på eirik og astridbsmedplass i finalen. ;)
Enig! :) Men er redd Steffen havner i finalen uansett.

Back
Topp