Fredag! :D

Trudee

Glad i forumet
Her er helgavasken tatt på både leilighet og meg selv, lillebror sover, fyr i peisen, hjemmelagd grovbrød m brunost og en god kopp te! ELSK! Ikveld skal vi ha fullt hus og middagsgjester, imorgen venninne besøk og på søndag blir det ribbemiddag hos svigers :) Dette må bli en god helg! :)

Hva skal dere i helga? :)

Herlighet :) Såå flink du er!!

Her blir det pakking i leiligheta hele helga, for om en uke flytter vi inn i det nye huset vårt :)

Hørtes ut som en perfekt fredag:D

I dag har jeg og lillebror stressa rundt, helsestasjon, manuellterapaut, jobb og nå barneklinikken.
Vet ikke helt hva helgen bringer...
Storebror skal i bursdag i morgen, så skulle vi fått ordna en del på ny-rommet til storebror.

Hjelpes hvordan får du det til? Her finner jeg ikke tid eller energi til en dusj engang :p

Her har bekkenet blitt enda mer ødelagt enn det var før fødsel, så jeg får desverre ikke gjort stort:-( Heldigvis ganske strøkent og rent likevel ;-)

Tenker vi får barselbesøk i morgen også prøver vi å trille en tur på søndag om vær og bekken er bra nok:-) Spent på hvordan første helg med to barn hjemme hele dagen blir..

Har støvsugd en etasje og meeeget godt fornøyd med det:) ellers hatt en knøtt med knip så det har vært en urolig dag..håper det er over nå!
Ellers ingen store planer- ut på tur med mann og hund, liten shoppetur med svigermor og knøtt, ja så har jeg et mål om å få sortert/rydda klesskapet mitt..finne frem ting som passer og fjerne det som ikke passer lengre:)

Ja, dette var en vellykka fredag :) Energien henter jeg fra verdens snilleste baby og mye god mat ;) Har også en 2 åring som holder meg i gang ;) God Hælj! :p

Back
Topp