Fredag 5 mars, og tiden flyr avgårde mot vår...

Looney

Forumet er livet
VIP

Her som alle mann en fantastisk god natt, og jeg våknet kvart over sju til: "mamma det er morgen"[:D]. Nå er frokosten spist også straks stikker jeg på trening. Så er kjapp tur på skolen før det bærer rett til fjells for hele familien[:)]

Nå er det straks helg i heimen!!

Morn!
Ha en fin fredag, jenter!
Her har vi besøk av brosjan med fru og baby - veldig koselig!! [:D][:D]

Hei sveis! [:)]

Jeg ble litt muggen nå, +800 gram denne uka... men jeg har mensen, legger alltid på meg litt når jeg har den. Det som er bra er at jeg har gått ned nye 2 cm denne uka, så tilsammen har jeg mista 12 cm rundt midja på 3-4 uker (husker ikke når jeg starta å måle) [:)]
Skulle egentlig på step&styrke nå, og det hadde jeg nok trengt pga vektoppgangen, men både jeg og ungene er sliten etter uka. Så vi blir hjemme og vasker hus istedet... angrer allerede på det, hehe! [:)]
Ute er det -17 grader, og ingenting som tyder på at det snart er vår.. MEN, det er freddan, og ingenting er bedre enn det!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Syns du er flink likevel jeg Skrållan, og 12 cm er jo mye!!

Da hadde jeg blitt stresset Shopoholic!!! Skal du lage maten selv? Og ha det hjemme?

Drar til fjells vi og Looney, men regner ikke med det er samme fjellet[:D] 

Jeg finner søren meg ikke passet mitt, så tror jeg må innom politiet i dag og bestille nytt...dritt altså....

ORIGINAL: McMor

Syns du er flink likevel jeg Skrållan, og 12 cm er jo mye!!

Da hadde jeg blitt stresset Shopoholic!!! Skal du lage maten selv? Og ha det hjemme?

Drar til fjells vi og Looney, men regner ikke med det er samme fjellet[:D] 

Jeg finner søren meg ikke passet mitt, så tror jeg må innom politiet i dag og bestille nytt...dritt altså....

Trenger ikke pass for å dra på fjellet altså[:D] Holder med varmt tøy og ski.

Vi skal på Ringeriksfjellet vi. Så det er nok ikke samme fjellet nei[:)]

McMor: Tusen takk! [:D] og ja, 12 cm utgjør jo litt! [:D]

Kos dere på fjelltur McMor og Looney! [:)]

Er på kurs i trheim, nærheten av papayafamilien. Er her alene så litt kjedlig i pauser, men så deilig å gjøre noe annet:-) god tur på fjellet dere som skal det. Vi skal på skidag på søndag og jeg gleder meg:-D

Nok en urolig natt,håper snørret gir seg snart..trodde ikke det var mulig å ha så mye i en så liten nese[&:]
Har støvsuga huset og tatt level 2+3 med jillian[:)]
venter på besøk av nabo,så husvask og fredagspizza[:D]

Norske talenter ikveld suki;)

Her har jenta venninner på besøk, så det er liv i heimen.
Skal bare kose oss ikveld, og så skal vi dra bort på isfiske imorra. Det blir morro.

12 cm skrållan, det e rjo superduper bra!!
jeg venter enda på dvd'en, så skal jeg og jillian trene til sydenturen!!

huset er vaksa, alt er rydda, og snart er det ferdigpizza på bordet og film!!!

ja, du kan klage shoppis. vi klagde og fikk ny time, men vi kom oss aldri i vei. så kjedelig når det blir sånn[&o]

Back
Topp