Fredag 31. januar

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen!

Siste dagen i januar da gitt:-)

Jeg våknet 3.30 i morrest, og ble liggende våken til de to andre var klare for dagen. Mannen har dratt på jobben, jeg og nasse har spist frokost. Fått vasket kjøkkenet mens nasse hadde tålmodighet til å leke litt alene. Nå vandrer hun rundt bordet:D Vi drar vel en tur til byen rundt ti, hvis ikke sovner jeg hehe.

Håper dere andre har sovet godt:-)

Typisk å våkne så tidlig når man skal ha ungen hjemme! Men dere kommer sikkert til å kose dere forde;):) flink du er som allerede har fått vasket kjøkkenet!:D

Skal vaske idag jeg å..kjedelig :P

Da var det morgen igjen! :)

Jeg er inne på badet for å stelle meg, var bare 14 grader inne når vi sto opp:eek: så sprengfyrer og holder meg på badet til det har blitt varmere :P hahah da får jeg tatt meg tid til å sminke meg å, for er ikke sååå gøy her inne :P etterpå blir det vasking av gulv osv...kjedelig, men må lissom gjøres:P

Emira og Liana har blitt levert i bhg, og vi har hatt enda en god natt :) våkna 05.30 av Liana som furta litt. Men ville ikke gå inn til hun, i frykt for at hun skulle tro det var morgen:P men hun (og jeg) sovna like fort igjen :) (den ene timen før alarmen gikk på) :P

Sovetrollet mitt idag tidlig:rolleyes:
1391150665327.jpg

Og prøver å kle på seg før bhg:P
1391150804955.jpg

Typisk å våkne så tidlig når man skal ha ungen hjemme! Men dere kommer sikkert til å kose dere forde;):) flink du er som allerede har fått vasket kjøkkenet!:D

Skal vaske idag jeg å..kjedelig :p

Ja, lå og tenkte på det hehe:-) Får bare prøve å ikke tenke på det, pleier å våkne når man kommer seg ut heldigvis;)

Jeg er inne på badet for å stelle meg, var bare 14 grader inne når vi sto opp:eek: så sprengfyrer og holder meg på badet til det har blitt varmere :p hahah da får jeg tatt meg tid til å sminke meg å, for er ikke sååå gøy her inne :p etterpå blir det vasking av gulv osv...kjedelig, men må lissom gjøres:p

Emira og Liana har blitt levert i bhg, og vi har hatt enda en god natt :) våkna 05.30 av Liana som furta litt. Men ville ikke gå inn til hun, i frykt for at hun skulle tro det var morgen:p men hun (og jeg) sovna like fort igjen :) (den ene timen før alarmen gikk på) :p

Vis vedlegget 48873

Og prøver å kle på seg før bhg:p
Vis vedlegget 48874

De er så nusselige når de sover, i all slags stillinger jeg ikke forstår er behagelig hehe:-)

Her skal det også vaskes, men resten er mannen sin jobb:-)

Ha en fin dag:-)

God morgen!

Siste dagen i januar da gitt:-)

Jeg våknet 3.30 i morrest, og ble liggende våken til de to andre var klare for dagen. Mannen har dratt på jobben, jeg og nasse har spist frokost. Fått vasket kjøkkenet mens nasse hadde tålmodighet til å leke litt alene. Nå vandrer hun rundt bordet:D Vi drar vel en tur til byen rundt ti, hvis ikke sovner jeg hehe.

Håper dere andre har sovet godt:-)
Oi, det var tidlig morgen.:confused:
Skal si du har vært flink på morgenkvisten likevel, for jeg har iallfall ikke energi (eller gidd) til å vaske kjønnenet så tidlig.;)

Ha en fin dag sammen med Nasse!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, lå og tenkte på det hehe:-) Får bare prøve å ikke tenke på det, pleier å våkne når man kommer seg ut heldigvis;)

Hehe.. ja pleier å gå fint så lenge man ikke sitter i sofan eller leser barnebøker :P

Jeg er inne på badet for å stelle meg, var bare 14 grader inne når vi sto opp:eek: så sprengfyrer og holder meg på badet til det har blitt varmere :P hahah da får jeg tatt meg tid til å sminke meg å, for er ikke sååå gøy her inne :P etterpå blir det vasking av gulv osv...kjedelig, men må lissom gjøres:P

Emira og Liana har blitt levert i bhg, og vi har hatt enda en god natt :) våkna 05.30 av Liana som furta litt. Men ville ikke gå inn til hun, i frykt for at hun skulle tro det var morgen:P men hun (og jeg) sovna like fort igjen :) (den ene timen før alarmen gikk på) :P

Vis vedlegget 48873

Og prøver å kle på seg før bhg:P
Vis vedlegget 48874
Aiai, 14 grader er ikke noe til varme, nei. Håper sprengfyringa har gjort jobben sin nå da.:)
Så flink Liana er til å "kle på seg". Er vel ikke lenge igjen til hun gjør det på egenhånd! :D

De er så nusselige når de sover, i all slags stillinger jeg ikke forstår er behagelig hehe:-)

Her skal det også vaskes, men resten er mannen sin jobb:-)

Ha en fin dag:-)

Hahah ja hadde jeg bare tatt bilder av alle de merkelige sovestillingene, så hadde dere sett mye rart :P men sånn som hun ligger på bildet, ligger hun ofte..og gjerne med ansiktet trykket inn i sengekanten :P

Haha skulle ønske jeg kunne si det samme :P

Oi, det var tidlig morgen.:confused:
Skal si du har vært flink på morgenkvisten likevel, for jeg har iallfall ikke energi (eller gidd) til å vaske kjønnenet så tidlig.;)

Ha en fin dag sammen med Nasse!!:)

Egentlig ikke jeg heller, måtte bare prøve å holde meg våken:-)

Takk, vi skal snart dra ned til byen:-)

Morn!:)
Det blei sein kveld på oss i går og idet jeg holdt på å sovne, våkna vesla. :p Hun var rolig alle andre steder enn i senga si og holdt det gående ei stund, men sovna omside og var rolig heeeelt frem til 05.20.

Jenny er hos dm og jeg har nettopp trakta meg kaffe. Nå skal jeg opp på roteromkontoret og få med meg dagens forelesning/gr.arb. Og SÅ er det helg, damer!! *whoop!*

Aiai, 14 grader er ikke noe til varme, nei. Håper sprengfyringa har gjort jobben sin nå da.:)
Så flink Liana er til å "kle på seg". Er vel ikke lenge igjen til hun gjør det på egenhånd! :D

Nå er det oppe i 20 grader her, og jeg fortsetter å legge inn ved :P haha.. pleier å holde det på 21 grader :) ellers fryser jeg! :eek:

Haha huff sier jeg! Er fint når dem klarer det selv, men det tar jo sååååå laaaaang tiiiiid:P og man kan være sikker på at de absolutt skal kle på seg selv når man har dårlig tid ;):rolleyes: haha..

Det blei sein kveld på oss i går og idet jeg holdt på å sovne, våkna vesla. :p Hun var rolig alle andre steder enn i senga si og holdt det gående ei stund, men sovna omside og var rolig heeeelt frem til 05.20.

Jenny er hos dm og jeg har nettopp trakta meg kaffe. Nå skal jeg opp på roteromkontoret og få med meg dagens forelesning/gr.arb. Og SÅ er det helg, damer!! *whoop!*

Typisk det å! At ungen våkner ide man holder på å sovne :P men bra hun ikke holdt det gående resten av natten ;) ha en fin dag med studier :)

Hello girls:)
Vi er på vei til butikken hele gjengen og skal handle litt:) Og etterpå er det ut og måke:D Emmeth fikk litt mørk sjokolade og gomle på igår da mannen testa ut ei ny sjokoladekake;) Så måtte bare knipse litt bilder av en fin sjokoladebart:D
Ha ei fin dag alle sammen:)
1391166621421.jpg

•☆tastedingsen☆•

Hallo :)
Vi er i bilen på tur til Narvik. Våkna med migrene og sinnsyk nakkevondt men etter en runde med medisiner og ekstra søvn ble jeg i bedre form så vi kunne reise :D
Ca 2.5 timer igjen til vi er fremme :) Må nok snart ha en pause for det er ei som maser om "miggag" i baksetet :P

God helg dere!

Så typisk, da er vi flere som blir ekstra trøtte i kveld:-)

Hallo :)
Vi er i bilen på tur til Narvik. Våkna med migrene og sinnsyk nakkevondt men etter en runde med medisiner og ekstra søvn ble jeg i bedre form så vi kunne reise :D
Ca 2.5 timer igjen til vi er fremme :) Må nok snart ha en pause for det er ei som maser om "miggag" i baksetet :p

God helg dere!

God tur, og god helg:-)

Stille her i dag.:)

Vi har akkurat spist lapskaus og lekt gjemsel. Nå bygger Jenny og pappaen litt duplo før kveldsmat og legging.

Har dere planer for kvelden da, ladies?

Back
Topp