Fredag 28. mai:)

Silje1982

Forumet er livet
God morgen[:)]

Hva skal dere gjøre for noe kjekt i dag og resten av helga?[:)] Har dere store planer?[:)]

Jeg er på jobb, men slutter heldigvis kl.15.30 i dag[:)] Og det skal bli fantastisk med helg[:)] Ser for meg at kvelden i kveld blir rolig med god fredagsmiddag og litt snacks[:)] Og ikke minst sofaen[:D] I morgen skal ungene til svigers så da har jeg lyst å trene eller shoppe og på kvelden kommer et vennepar på middag. Hun har termin i slutten av desember så det er jo litt kjekt da[:)] Og så må vi vel kanskje få med oss litt av grand prix[:)]

Goooooooooooooooooood helg snupper[:D]

Goood helg til deg også[:D]
Her er det ingen planer.. tenker meg å slappe av og bare kose meg, kanskje en fisketur og besøk til noen venner[:D]

Ja dette blir ei fin helg. Jobber fram til 11 i dag, deretter skal jeg gå tur sammen med noen kjempegode venner! Det er sol og varmt ute, så jeg gleder meg. Jeg og lillesnuppa her jentehelg, pappan er bortreist, så det blir vel cafe og bytur på lørdag. På søndag får vi besøk av en gutt som går i snuppas barnehage og mamman hans. Så kan mammaene skravle om tøybleier og ungene leke sammen. Håper alle dere andre også får ei knallfin helg.

skal hvile no til ca klokken 15.00 også skal jeg være i sentrum klokken 16.00 og møte noen av lærlingene fra Bergen kommune som er utplassert på haukeland no...

God helg til dere alle=)
Jeg skal benytte helgen til å skrive ferdig hjemmeeksamen :( Ikke akkurat en favoritt aktivitet i helgen, men må man så man=)
Så skal jeg være barnevakt for en liten gutt på 4 mnd=) Greit å øve seg litt, hihi=)

Ingen andre planer enn eksamenslesing, et par hus visninger og barnefestivalen på Jessheim. Så da forsvinner vel denne helgen også da tenker jeg[:)][:)]

Back
Topp