Fredag 28.februar.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God helg!!! :D

Vi har allerede tatt helg og skal kose oss hjemme idag, jeg og Hermine :)

...snuppa feira fridagen med å våkne kl 05.55 :eek: DET er ny rekord altså! :p Men vi kosa i storsenta til 06.45 før vi sto opp.

Snuppa koser seg med Drømmehagen mens jeg drikker kaffe, så må vi vel finne oss noe mat snart :)
Etterpå skal vi kjøre til mamma hvor søsteren min og barna hennes er på besøk i helga, så skal vi dra på shopping sammen :)

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

I følge sms fra mamma sov Lillebror til 7! ;)
Jeg stod opp nå, T har lekt en stund på rommet. Om tre timer går bussen vi må ta for å rekke toget. Jeg er glad vi finn plass på tr.heimstog med familievogn selvom jeg ikke hadde penger før nå! Var ikke plass til bRnevogn da, men den får vi bare klappe sammen.
Pakke det siste nå etter frokost og så kommer minstemann på døra snart :)
God helg!

Surfer mobilt!

Marian87: hehe er vel kjekt å strarte helga enda tidligere enn planlagt :P kos dere idag! Hører ut som noen fine planer ;)

Fru H: så bra han sov så lenge :D men er jo typisk at dem gjør det når dem er hos andre :P håper dere får en god tur :)

Hei hei :)

Idag har samboer fri, så han sto opp med Liana rundt 7.. da hørte vi masse skravel og latter via babycallen:rolleyes::p helt til vi plutselig hørte sutring og rop på "bæ" som antageligvis hadde hoppet ut av sengen hennes :P

Jeg må vaske å sånt her idag, får sikkert litt hjelp av sambo :)
Ellers er det karneval i bhgen idag, så da hadde jeg en humle og en prinsesse her hjemme :P
Men sååå vanskelig å få tatt bilder av Liana! Haha..
1393575803365.jpg
1393575821235.jpg
1393575843724.jpg
1393575865906.jpg
1393575879168.jpg
1393575929936.jpg

I følge sms fra mamma sov Lillebror til 7! ;)
Jeg stod opp nå, T har lekt en stund på rommet. Om tre timer går bussen vi må ta for å rekke toget. Jeg er glad vi finn plass på tr.heimstog med familievogn selvom jeg ikke hadde penger før nå! Var ikke plass til bRnevogn da, men den får vi bare klappe sammen.
Pakke det siste nå etter frokost og så kommer minstemann på døra snart :)
God helg!

Surfer mobilt!
God tur :D
Hvor lang tid tar togreisen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har samboer fri, så han sto opp med Liana rundt 7.. da hørte vi masse skravel og latter via babycallen:rolleyes::p helt til vi plutselig hørte sutring og rop på "bæ" som antageligvis hadde hoppet ut av sengen hennes :P

Ellers er det karneval i bhgen idag, så da hadde jeg en humle og en prinsesse her hjemme :P
Vis vedlegget 52300
Vis vedlegget 52301
Vis vedlegget 52302
Vis vedlegget 52304
Vis vedlegget 52305
Vis vedlegget 52306
Så søt humle!!! Og prinsesse ;)
Regner med Emira var knallfornøyd med å kunne gå i bhg i sin fineste ballkjole? ;) :P

Så søt humle!!! Og prinsesse ;)
Regner med Emira var knallfornøyd med å kunne gå i bhg i sin fineste ballkjole? ;) :P

Åjaaa hun har ventet lenge på det! Hehe har ikke latt hun gjøre det tidligere fordi den revner så lett.. er bare sånn billig tornerose kostyme :P hehe.. og hun fikk ha på seg smykker og dilldall, så var ganske fornøyd :D

God tur :D
Hvor lang tid tar togreisen?

Ca to timer :) Eskil sovner nå på bussen så det spørs om han er våken store deler av togturen. Men det er greit så lenge det kan rusles og lekes :)

Surfer mobilt!

Så øst humle og prinsesse :)
Her er murmeldyret.
ImageUploadedByBV Forum1393585348.783635.jpg
Byttet til dyne jeg nå, det er så mildt og da fikk vi med lammeskinn og dyne til natta i samme slengen, uten at det tok opp unødvendig plass!

Surfer mobilt!

Her er murmeldyret.
Vis vedlegget 52317
Byttet til dyne jeg nå, det er så mildt og da fikk vi med lammeskinn og dyne til natta i samme slengen, uten at det tok opp unødvendig plass!

Surfer mobilt!

Fine lille sovedyret som koser seg i vogna :) hehe.. kjekt når ting løser seg på den måten :D

Fine lille sovedyret som koser seg i vogna :) hehe.. kjekt når ting løser seg på den måten :D
Ja spesielt når man har med så mye :-o

Surfer mobilt!

Ja spesielt når man har med så mye :-o

Surfer mobilt!

Hehe ja, er ikke lite man skal ha med seg når man har små barn:eek:

Hehe ja, er ikke lite man skal ha med seg når man har små barn:eek:
Uff nei. Trodde jeg var flink å pakke, meb måtte ha en bag så stor at den ikke gikk under vogna. Så da må jeg ha den på ryggen :-p

Surfer mobilt!

Uff nei. Trodde jeg var flink å pakke, meb måtte ha en bag så stor at den ikke gikk under vogna. Så da må jeg ha den på ryggen :-p

Surfer mobilt!

Ja kan tenke meg det! Blir bra når alle barna er så store at dem bare trenger litt skift ;) er dere på toget nå? Eller er dere framme allerede? :)

God dag, damer!
Jeg har kommet meg hjem etter "jobb" og ligger langflat på sofaen. Skulle jo henta Jen på tur hjem, men jeg ER så dårlig. Har slitt med hodepine og ørhet i det siste, men i dag våkna jeg med magesmarter og kvalme istedet. Har trodd jeg skulle spy flere ganger i dag og har fått gjort minimalt, så nå skal jeg hvile meg en halvtime før jeg kjører og henter jenta mi. Haha..Er så ille. Tåler ikke å være i praksis tydeligvis..:p

Ønsker små, store, reisende, besøkende, humler, prinser og prinsesser ei riktig god helg!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Idag har samboer fri, så han sto opp med Liana rundt 7.. da hørte vi masse skravel og latter via babycallen:rolleyes::p helt til vi plutselig hørte sutring og rop på "bæ" som antageligvis hadde hoppet ut av sengen hennes :p

Ellers er det karneval i bhgen idag, så da hadde jeg en humle og en prinsesse her hjemme :p
Vis vedlegget 52300
Vis vedlegget 52301
Vis vedlegget 52302
Vis vedlegget 52304
Vis vedlegget 52305
Vis vedlegget 52306

Så herlige karnevalsklare barn, skikkelig tøff humlr og søt prinsesse:-)
Hadde de en fin dag?:-)

Her er murmeldyret.
Vis vedlegget 52317

Surfer mobilt!
Så godt han sover! Gleder meg sånn til vi får vår vogn :D
Lurt med dyne, her er også plussgrader så det er kun body og strømpis i voksiposen ;)

Er det god plass til pose i vogna?

God dag, damer!
Jeg har kommet meg hjem etter "jobb" og ligger langflat på sofaen. Skulle jo henta Jen på tur hjem, men jeg ER så dårlig. Har slitt med hodepine og ørhet i det siste, men i dag våkna jeg med magesmarter og kvalme istedet. Har trodd jeg skulle spy flere ganger i dag og har fått gjort minimalt, så nå skal jeg hvile meg en halvtime før jeg kjører og henter jenta mi. Haha..Er så ille. Tåler ikke å være i praksis tydeligvis..:p

Ønsker små, store, reisende, besøkende, humler, prinser og prinsesser ei riktig god helg!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God bedring!
Stive nakkemuskler kan lett klemme på nerver slik at man blir svimmel og kvalm! Kroppen din kjenner kanskje på at å være småbarnsmor og i full jobb er mer slitsomt enn hva hjernen vil innrømme? ;) Jeg anbefaler enten kiropraktor eller annen type knekking/knaing for å få bukt med plagene ;)

God helg :)

Så godt han sover! Gleder meg sånn til vi får vår vogn :D
Lurt med dyne, her er også plussgrader så det er kun body og strømpis i voksiposen ;)

Er det god plass til pose i vogna?

Ja Eskil har god plass i dunposen når den er i vogna :)
Jeg er veldig glad for den vogna på slike reisedager som i dag! Den er så romslig!! Og deilig med svinghjul i byen!

Surfer mobilt!

Back
Topp