Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turDa er det straks av gårde til toget!
Lillebror sover enda nå kl 6, og må vekkes!
Ha en fin dag og helg alle sammen
Surfer mobilt!
God tur oppover!!Da er det straks av gårde til toget!
Surfer mobilt!
God turDa er det straks av gårde til toget!
Surfer mobilt!
Så bra at dere har hatt ei god natt!!God morgen jenter
God natt her. Første gang på en stund.
Sov sammenhengende fra 23-5,da fikk Mina litt melk. Og sov deretter til 7.45!! Wael våknet 5.50,men han satt på ipaden å så på brannmann Sam,helt til hun våknet,og lå å døset av hehe... deilig idag
Idag kommer farmor for å hjelpe meg å pakke alle kjøkkenting. Blir en liten jobb... æaj gruer meg...
Strålende sol.. fantastisk
Har dere hatt en god natt?
Planene for helgen?
Noen som har betalt regning med IBAN nr før? Jeg må det etterpå,men aldri forsøkt før. Skal gjøre det på nett
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Nei,det er ikke lett å forstå seg på det. Noen ganger så virker det som om søvn avler søvn,men tydeligvis ikke alltidSå bra at dere har hatt ei god natt!!Det unner jeg deg virkelig!
Jenny har også sovet lite på dagtid de siste dagene. 40-45min og har blitt lagt senest kl.19. Hun sover som regel hele natta frem til 06.30. Kan ikke bli klok på soverutinene hennes altså..
Lykke til med nedpakking! Kjedelig når det står på, men det blir godt å komme på plass i nyleiligheten tenker jeg.
Jeg skal ha forelesning og gr.arb, hvor vi skal forberede oss til fremføring på Notodden kommende uke. Så skal jeg bake muffins og lage middag, hente vesla, spise, pynte muffins og kake som jeg skal ta med bort på ungdomskvelden som vi arrangerer her i bygda. Skal være vakt der fra 19-22, så det blir en hektisk dag her.
Har ikke betalt med IBAN før.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da er det straks av gårde til toget!
Surfer mobilt!
God morgen jenter
God natt her. Første gang på en stund.
Sov sammenhengende fra 23-5,da fikk Mina litt melk. Og sov deretter til 7.45!! Wael våknet 5.50,men han satt på ipaden å så på brannmann Sam,helt til hun våknet,og lå å døset av hehe... deilig idag
Idag kommer farmor for å hjelpe meg å pakke alle kjøkkenting. Blir en liten jobb... æaj gruer meg...
Strålende sol.. fantastisk
Har dere hatt en god natt?
Planene for helgen?
Noen som har betalt regning med IBAN nr før? Jeg må det etterpå,men aldri forsøkt før. Skal gjøre det på nett
Kålormen Wael 14.10.11♡
Så flotte skoHeisann
Jeg skal på barseltreff på helsestasjonen klokken 12.00, spent på hvordan det går
Ellers ble det sko på nasse i går, doc støvler og vikingsko
![]()
Håper hun holder seg tørr nå
Strålende sol i dag også, jeg kan bli vant til dette altså![]()
Ja, det er første treffet helsestasjonen har arrangert, veldig spentSå flotte sko
Lykke til på HS
Er det med lillemor du skal på hs med?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Deilig med hjemmelagde knekkebrød. Aldri prøvd meg på det før.Heihei![]()
Vi var våken fra 05.30 aver jo lyst kl 04 nå, så kan være derfor
blir greit å stille klokka nå, så får vi litt seinere morgen
![]()
Nå har vi bakt knekkebrød, jeg og Hermine og sitter og pusler litt ved kjøkkenbordet. Lillemor er blitt en racer på å pusle
Snart skal vi en tur på butikken og handle litt middag og snop, og så skal vi hente Tea og Eskil på flyplassen![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så flotte bilderHei alle sammen
Har alle store og små det bra?![]()
Lennypenny: Så godt og høre Mina har sovet godt. Søvn avler søvn, hvertfall vært sånn her i huset. Og om Emmeth ikke sover gidt på dagen, sover han dårlig på natta og. Han sover en lur om dagen, som regel 1.5-2 timer. Lykke til med pakking
FruH: Så moro med langturKose dere masse sammen med Marianne og Herminemor♡
Marian87: Så koselig med besøk av Tea og EskilKose dere masse sammen♡ Blir nok superstas for Hermine og Eskil og
Anita: alt bra med dere?![]()
Alt er bare bra hos ossJeg har bare ikke så god tid til og være innom om dagen
Nelly har slitt litt med raseriannfall og diverse igjen, så viktig jeg er 100% tilstede når hu kommer hjem fr bhgen og Emmeth krever sitt ellers på dagenFull fart i den lille karen og går fint, bortsett fra han blir mye blå og hoster en del. Var og tok røntgen i fredags på Ahus. Har ikke fått noen tilbakemeldinger derfra ennå. Han skal på ul av hjertet den 8 april.
Mathea leser og leser, er så stolt av henne.
Trampolina er satt opp og syklene framme, så er mye ute i det flotte vårværet vi har
Igår fikk jeg spraya ute lyktene hvite, ene må ha ett lag til, for den blei rosa, Nelly synes den blei knallfin. Og ellers fikk jeg pynta bjørkehjerter.
Slenger med litt bilder
Vis vedlegget 55301
Vis vedlegget 55302
Vis vedlegget 55303
Vis vedlegget 55304
Vis vedlegget 55305
Vis vedlegget 55306
Vis vedlegget 55307
Vis vedlegget 55308
Vis vedlegget 55309
•☆Tastedingsen☆•
Er hun forkjølet? God bedringSer dere har skravlet en del, så leser etterpå
Emira er hjemme idag å, fordi avdelingen hennes skulle på fjellet i forbindelse med noe world cup, så tror det blir slitsomt med snørr som renner konstant + litt hosting..så hun ville heller bli hjemmejeg har fått gjort noe husarbeid som skifting på senger, støvtørking, støvsuging og rydding! Nå må jeg brette klær, henge opp klesvask og vaske på badet.. såååå går vi ut til butikken og deretter barnehagen
Ha en fiiiin dag jenter! <3