Fredag 25.04. :-)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da er det helg igjen :D

FOR ei lang uke :p Jeg rakk aldri å begynne på noe arbeid :eek:

Hermine gråt og gråt da jeg leverte henne i bhg, eller hun gråt ikke hun hylte helt hysterisk :( Jeg har så vondt i meg!

Planen var egentlig å dra til Uit idag, men jeg er helt utkjørt og fri for energi så tror jeg blir hjemme :oops: Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal arbeide noe eller bare slappe av! Drikker en latte og ser litt på Netflix mens jeg bestemmer meg :p

Hva skal dere idag?

Helgeplaner?

God helg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jøss. En dag jeg faktisk får lest gjennom hele tråden på ettermiddagen :p hihi!

Endelig fredag ja, etterlengtet selvom uka bare var 4 jobbedager! :D Nå er der barnetv på gang her, lille Jack er en slager både for Elise og storebror. Sambo trassvasker på kjøkkenet pga en diskusjon vi hadde, og jeg slapper av på sofa'n :)

Dagen startet her 05;30 etter en urolig natt med Elise. Hun gråter en del om natten pga mareritt og tenner... Men hun pleier jo å sove litt lenger enn dette. Jeg blir rimelig irritert og sur når jeg må stå opp før 6 altså! Blir fryktelig slitsom dag på jobb..

I helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag. Håper å få ryddet vekk litt vintertøy og sånt også.. Nok å henge fingrene i :)

Hermine blir nok glad i barnehagen igjen snart! er jo uvant når hun ikke har vært der på lenge.. Ha en fin kveld alle!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Endelig fredag ja, etterlengtet selvom uka bare var 4 jobbedager! :D Nå er der barnetv på gang her, lille Jack er en slager både for Elise og storebror. Sambo trassvasker på kjøkkenet pga en diskusjon vi hadde, og jeg slapper av på sofa'n :)

Dagen startet her 05;30 etter en urolig natt med Elise. Hun gråter en del om natten pga mareritt og tenner... Men hun pleier jo å sove litt lenger enn dette. Jeg blir rimelig irritert og sur når jeg må stå opp før 6 altså! Blir fryktelig slitsom dag på jobb..

I helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag. Håper å få ryddet vekk litt vintertøy og sånt også.. Nok å henge fingrene i :)

Hermine blir nok glad i barnehagen igjen snart! er jo uvant når hun ikke har vært der på lenge.. Ha en fin kveld alle!

Ja her var det usedvanlig dødt :p

Hehe, vasking er vasking, rent blir det jo selv om det er på trass :p ;)

Æsj, er slitsomt når de små insisterer på å ta dag så tidlig,man blir jo helt surrete hele dagen :confused: Hermine får ennå flaske med melk i den tida, og da sover hun som regel 1.5 time til...bare fordi jeg vil sove mer :p

Kos dere med bursdagshelg :) Her bruker vi enda vintertøy flittig :p

På tur hjem fra bhg! Det hadde gått supert idag :D Hun er blitt så flink å sove i seng at nå tar vi sovevogna med hjem :)
Vis vedlegget 58748
Vis vedlegget 58749

Sent from my iPhone using BV Forum

Så godt at hu hadde hatt en fin dag i bhgen på tross av at hu gråt ved levering:)
Alltid vondt for mammahjertet mår de små er lei seg når man går:(
Kjempefin dress hu har;):)
Gult er kult:p

•☆Tastedingsen☆•

Usj, kjedelig med dårlige netter og tidlige morninger:confused::(
Kanskje hu har mye inntrykk og fordøye om dagen? Ofte man får dårlige netter når det skjer en del i utviklingen og. Håper det roer seg og at dere får rolige netter igjen:)
Hahaha, her i huset er det jeg som trassvasker hver dag:p;):):D
Ojj, mye bursdagsfeiringer hos dere i helga, blir masse gode kaker på dwg da:D

•☆Tastedingsen☆•

Idag har vi fått ukeshandla, bestilt neocate til Emmeth'n som er framme i morgen og handla masse stemorsblomster:D Har og fått vaske klær, rydda og støvsugd;)
1398443218013.jpg
1398443236916.jpg
1398443266928.jpg
1398443292336.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Her var det stille ikveld:eek:

•☆Tastedingsen☆•

Marian87: så bra at det hadde gått fint i barnehagen, tross en dårlig levering;) ser fornøyd ut i vogna hvertfall:D

FlaksiMummy: hahaha trassvasker! Greit for deg det vel?:P Lille Jack er populært her også.. Liana vil ikke se noe annet enn det og filmen Frost:)

Mammatil2prinsesser&1prins: å så fint med blomster:D blir sååå koselig! Gleder meg til jeg får meg hage:) hehe..

Stille her ja:eek: forventa meg DEN skravletråden jeg:P hehe..

Her har dagen gått fort egentlig.. men er sliten i huet! Liana har vært sååå sur og grinete etter barnehagen idag! Men ofte det skjer på fredager og mandager:P hun får ikke sovnet ordentlig nå hører jeg, så er nok overtrøtt.. Emira sitter å tegner nå:) hun har ikke vært den enkleste hu heller:P menmen, sånn er det av og til!;)

Før de andre kom hjem, fikk jeg vasket gulv, tørket støv (ubrukelig tull dette støvet!), brettet klær, vasket klær og bakt pizza + slappet av med løveungen min:) som prøver seg på trutemunn-trenden:P
1398445704757.jpg

Ja her var det usedvanlig dødt :p

Hehe, vasking er vasking, rent blir det jo selv om det er på trass :p ;)

Æsj, er slitsomt når de små insisterer på å ta dag så tidlig,man blir jo helt surrete hele dagen :confused: Hermine får ennå flaske med melk i den tida, og da sover hun som regel 1.5 time til...bare fordi jeg vil sove mer :p

Kos dere med bursdagshelg :) Her bruker vi enda vintertøy flittig :p

Ja, vasking er vasking :) godt poeng!
Får håpe dete i allefall får funnet frem litt vårtøy snart :)

Usj, kjedelig med dårlige netter og tidlige morninger:confused::(
Kanskje hu har mye inntrykk og fordøye om dagen? Ofte man får dårlige netter når det skjer en del i utviklingen og. Håper det roer seg og at dere får rolige netter igjen:)
Hahaha, her i huset er det jeg som trassvasker hver dag:p;):):D
Ojj, mye bursdagsfeiringer hos dere i helga, blir masse gode kaker på dwg da:D

•☆Tastedingsen☆•
Jepp, kan hende der er et utviklungssprang nå :) men hun er nye plaget av øreverk (skal på kontroll for å muligens sette inn dren i mai) og har mange tenner på vei opp, så det er nok det samme gamle :p Hu har lært seg å klatre ut av sprinkelsenga nå også, så her er det livlige netter :o

Håper emmeth er bedre nå! Synd han er så mye syk :/

Jepp, kan hende der er et utviklungssprang nå :) men hun er nye plaget av øreverk (skal på kontroll for å muligens sette inn dren i mai) og har mange tenner på vei opp, så det er nok det samme gamle :p Hu har lært seg å klatre ut av sprinkelsenga nå også, så her er det livlige netter :eek:

Håper emmeth er bedre nå! Synd han er så mye syk :/

Synd at hun ikke er i form :(
Får håpe et eventuelt dren hjelper da!
Lillebror klatrer ut av sengen da den stod inntil en annen seng, men vi flyttet den (fordi han stod opp og begynte å leke :p), så nå klarer han det ikke lenger :D

Hohoi, hva har folk gjort i dag?! :p
Lillebror og jeg tok buss til byen og møtte lillesøsteren min i formiddag. Så tok vi buss videre litt oppover bakkene på andre siden av byen, og gikk en 7 kilometers lang tur mot hjemme igjen, i nydelig vårvær! :D Utrolig fantastisk.
Lillebror ville ikke sitte lenge i vogna på starten, så han fikk gå og han gikk og gikk og gikk/ småløpte et langt stykke før vi tok lunch. Etter det satt han litt i vogn og matet en stakkarslig and vi møtte ved en kanal før han sovnet og sov 2 (!!) timer i vogna på resten av turen og kaffebesøket hos min mor! :D
Etter det dro vi alle sammen på bading, så var det handling, taco og legging :p

Synd at hun ikke er i form :(
Får håpe et eventuelt dren hjelper da!
Lillebror klatrer ut av sengen da den stod inntil en annen seng, men vi flyttet den (fordi han stod opp og begynte å leke :p), så nå klarer han det ikke lenger :D
Til sammenligning av barna her inne er hun stort sett i knallform :) men det er veldig vanlig at barn med ganespalte har øreverk og trenger dren.. Får i allefall topp oppfølging! :)

Jeg har lagt en madrass ved siden av senga hennes, for hun klarer ikke landinga særlig bra.. Blir nok juniorseng om ikke lenge :o

Til sammenligning av barna her inne er hun stort sett i knallform :) men det er veldig vanlig at barn med ganespalte har øreverk og trenger dren.. Får i allefall topp oppfølging! :)

Jeg har lagt en madrass ved siden av senga hennes, for hun klarer ikke landinga særlig bra.. Blir nok juniorseng om ikke lenge :eek:

Hehe, storebror her klatret ikke ut, men fikk panikk i sprinkelsengen en stund før han ble 1,5 år. Etter mye frem og tilbake på nettene tok vi av kanten slik at den ble en vanlig seng, og la madrass ved siden av for å roe han på natt. Men da lå han konsekvent på madrassen og fikk en juniorseng istedet :p
Lillebror derimot, elsker sengen sin :D
Min mor hadde leppe- ganespalte da hun ble født og har hatt dren og litt frem og tilbake med ører og hørsel desverre. Men jeg regner med det har skjedd en hel del på behandlingsfronten siden hun var barn :D

Jeg og Arian har stort sett vært hjemme i dag. Han er veldig klengete på meg og ikke veldig flink til å underholde seg selv, så får ikke gjort stort annet enn å ta meg av ham. Hyggelig, men gleder meg også til han skal tilbake i barnehagen til uken! ;) Har blitt to uker hjemme på han nå.

Fikk ellers telefon fra den nye jobben min i dag, og de ville gjerne at jeg skulle begynne to uker før, så da starter jeg opp allerede på mandag - det blir spennende og godt å komme meg litt mer utenfor hjemmet igjen! :D

Hohoi, hva har folk gjort i dag?! :p
Lillebror og jeg tok buss til byen og møtte lillesøsteren min i formiddag. Så tok vi buss videre litt oppover bakkene på andre siden av byen, og gikk en 7 kilometers lang tur mot hjemme igjen, i nydelig vårvær! :D Utrolig fantastisk.
Lillebror ville ikke sitte lenge i vogna på starten, så han fikk gå og han gikk og gikk og gikk/ småløpte et langt stykke før vi tok lunch. Etter det satt han litt i vogn og matet en stakkarslig and vi møtte ved en kanal før han sovnet og sov 2 (!!) timer i vogna på resten av turen og kaffebesøket hos min mor! :D
Etter det dro vi alle sammen på bading, så var det handling, taco og legging :p
Arian har også blitt veldig glad i å gå selv på tur - de begynner å bli store! :D

Deilig med tur - godt å være ute i det fine været!

Arian har også blitt veldig glad i å gå selv på tur - de begynner å bli store! :D

Deilig med tur - godt å være ute i det fine været!

Ja, jeg fikk smekk på fingeren av søsteren min da jeg først sa at jeg ikke ville la han gå ut av vogna fordi han gikk så sakte (han løper jo, men skal feil vei, se på alt, tilbake igjen osv). Men han endte jo opp med å løpe foran oss hele veien :p Vi gikk fra Røyslimoen og opp til kanalen, forresten, og vip-veien ned til Nybu :D

Jeg og Arian har stort sett vært hjemme i dag. Han er veldig klengete på meg og ikke veldig flink til å underholde seg selv, så får ikke gjort stort annet enn å ta meg av ham. Hyggelig, men gleder meg også til han skal tilbake i barnehagen til uken! ;) Har blitt to uker hjemme på han nå.

Fikk ellers telefon fra den nye jobben min i dag, og de ville gjerne at jeg skulle begynne to uker før, så da starter jeg opp allerede på mandag - det blir spennende og godt å komme meg litt mer utenfor hjemmet igjen! :D

Så gøy at du kan begynne før! :D Dette blir spennende!

Back
Topp