Fredag 22.08:D

Ble vekket av Mins 5.30.. men hun lå til 6.10... og da våknet W også.
De startet 8 idag. Så de er ferdige kl 12.
Da reiser vi direkte til Norge :-)

Har støvsugd,vaskey gulv,badet, vasket opp å skiftet senger pluss hengt opp klær.... nå er alt rent til vi er tilbake. Deilig :-D
Håper dere får en fin helg alle sammen! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tidlig på'n du å ja! Går det bra i barnehagen? :) så flink du har vært med husarbeid:D deilig å få gjort mye sånt og komme hjem til rent og ryddig hus/leilighet:)

Kos dere i norge!;) kjempe søt kjole på snuppa di:D

Så koselig å lese at Emmeth trives godt i barnehagen! :)
Her er ikke språket så veldig i bruk enda heller, jeg er spent på utviklingen nå som han skal være mer i barnehage :)

Hermine storkoser seg nok med tanten sin i dag! :)

Jeg er forkjølet og er livredd for å få halsbetennelse igjen. Det minste vondt i halsen og jeg får panikk :-p

Det blir hytta på oss fra i ettermiddag
Men vi har ikke pakket noe, og jeg trenger egentlig å sove litt. T er ferdig på skole 13.15, så jeg kan like greit droppe soving og pakke når minsten skal sove...!
Og legge meg tidlig på hytta i kveld ;)
Her er den nye lua hans! Må strikke flere slike! Utrolig god, og umulig å rive av seg
Vis vedlegget 73734
Vis vedlegget 73735

Surfer mobilt!
Så utrolig fin lue!!!
...på en utrolig fin gutt! :)
Tror vi må ønske oss ei slik altså!!! ;)

Krysser fingrene for at du ikke blir verre i halsen! Koke ingefær med sitron i kanskje og drikke avkoker? Desinfiserer halsen ;)

Kos dere på hytta :D

Så utrolig fin lue!!!
...på en utrolig fin gutt! :)
Tror vi må ønske oss ei slik altså!!! ;)

Krysser fingrene for at du ikke blir verre i halsen! Koke ingefær med sitron i kanskje og drikke avkoker? Desinfiserer halsen ;)

Kos dere på hytta :D

Takk for tips! Må ha med ett eller annet på hytta :)

Surfer mobilt!

Så når hu har en voksen med seg går det fint? Da er det jo helt klart viktig hu alltid har en voksen rundt seg i bhgen, spesielt når de er ute og det er mange barn rundt henne:) Er personalet klar over behovene hennes og tar det på alvor? Helt naturlig de er lei seg når vi foreldre går, det er de fleste barn.

Han forstår alt vi sier og peker mye på hva han ønsker, han er utrolig selvstendig og henter seg bøker og leker, men blir selvsagt frustrert om vi ikke forstår hva han ønsker og formidle, spesielt med tanke på mat eller drikke:)
Han har undertrykk i ørene og det ødelegger nok en del for språket også det at han er så mye syk, men tror absolutt det plutselig løsner, tror mye går i orden når han er blitt operert- er bare det at han må være helt frisk for og bli operert og det er der vi sliter:(
Ja, jeg nevnte det for dem i forrige uke og siden da har de passet på at hun alltid vet hvor en voksen er. Om de må gå bort et øyeblikk gir de henne beskjed om hvor de går og da går det mye bedre :) ...men hun er hypersensitiv, sånn rent følelsesmessig. Blir fort overstimulert og overveldet. Skal snakke med ped.leder om det på foreldresamtalen ;)

Takk for tips! Må ha med ett eller annet på hytta :)

Surfer mobilt!
Det er også kommet en ny halstablett på apotek med litt lokalbedøvende i, den tar den værste smerten i halsen :D

Men kokt ingefær og sitron er supert!!!!

Fy fader, den jenta er flink:D Hu imponerer stort; Marianne<3
Ja hun imponerer iallfall foreldrene med skravlinga si :p :)

Under middagen idag skulle hun dele litt av brødet sitt med pappaen, siden det var fritt i kurven. Så kom det:
"NEI, NEI pappa, ikke spise mitt brød, du skulle bare låne det litt, nu må æ få det tilbake igjen" :eek: Noen ganger må man bare le :D

Så moro med så mye skravling på Hermine:D

Jentene la seg kl 19 idag :) litt overraskende siden Emira sovna på sofan før middag :P men var nok sliten! Liana og en gutt på samme alder hadde vært på tur til endene som holder til i elven her:) men elven går for fullt for tiden, så endene ligger på turstien langs elven.. noe som var veldig gøy! For da kom dem bort til vogna for å få brød:D dem lo visst godt begge:D

I skrivende stund så var det like før Leoh klarte å sette seg opp selv:D

Så moro med så mye skravling på Hermine:D

Jentene la seg kl 19 idag :) litt overraskende siden Emira sovna på sofan før middag :P men var nok sliten! Liana og en gutt på samme alder hadde vært på tur til endene som holder til i elven her:) men elven går for fullt for tiden, så endene ligger på turstien langs elven.. noe som var veldig gøy! For da kom dem bort til vogna for å få brød:D dem lo visst godt begge:D

I skrivende stund så var det like før Leoh klarte å sette seg opp selv:D
Så morro at han prøver så iherdig :D

Hermine sov helt til kl 15 idag, men var likevel så trøtt at det ble bare krangel kl 19.30 :p Slitne barn på fredager ;)

Så morro at han prøver så iherdig :D

Hermine sov helt til kl 15 idag, men var likevel så trøtt at det ble bare krangel kl 19.30 :p Slitne barn på fredager ;)

Hehe ja er moro når dem prøver seg på ting..og hvertfall når de får det til :D så får se hvor lang tid det går før han krabber og setter seg opp :)

Uff ja, mandager og fredager er dem alltid mest slitne her!

Back
Topp