Fredag 20.12.

Så forskjellige leger er, vi gikk gjennom samme sjekk, uten resultater pga natthoste men fikk lilevel prøve astmamedisin...og det hjalp;)

*Surfer mobilt*

Ja vi snakka jo om det..for faren min har atma.. men som både pappa og legen sier, så pleier man stort sett å høre det på pusten også..at dem blir tett og det kan pipe litt i brystet.. og at det blir verre ved forkjølelse.. Liana har jo blitt litt forkjøla nå, men nå hoster hun plutselig mindre :P haha..

Så legen sa at OM hun skulle bli tett i pusten eller jobbe mer med å puste, så skulle vi komme opp.. men etter han så formen hennes så sa han at dette må være vanlig sykdom..han trudde også at hun kan være en som puster mye med munn når hun sover.. (noe jeg ikke har tenkt over):P

☆★hilsen meg★☆

Hun må ta.øyedråper til hun har vært symptomfri i 2 dager :-)
Glad det gikk fint.
Redd for øyne,nese og tenner altså.m

Så bra alt var fint med Liana. Sikkert en kraftig forkjølelse :-(
Håper hun blir fort bra :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja alt ved hode er skummelt syns jeg:oops: er hun flink til å ta dråpene da?

Ja er nok det..og jeg har jo merka at Emira har holdt på å hoste i like lang tid (over 2 mnd) om nettene..men Liana har litt fler hostekuler av gangen bare.. Tenkte legen ikke skulle finne noe spesielt, men greit å sjekke :)

☆★hilsen meg★☆

Hermine er forresten begynt å referere til oss i bestemt form :eek: er det flere som gjør dette eller? Er det vanlig???
Hun kaller meg mamman og mannen for pappan :p Så spør hun mamman? Mamman? Pappan? :p

Haha har ikke hatt unger som skravler like bra i Hermines alder:P men Emira begynte sånn når hun ble litt større :)

☆★hilsen meg★☆

Fiiiine Eskil og Jenny! :rolleyes:

Turdoduene er i seng og jeg har trykt i meg godteri fra kalenderen :P

tenkte å få ordnet noen bilder på pcen, som skal limes inn i en hyttebok (gave til mine besteforeldre):)
Pappa, faffa (bestefar) og onkelen min har pusset opp barndomshjemmet til bestefaren min etter at det var vannlekasje der for en del år siden..så da bestemte meg og pappa oss for at vi skal legge inn før og etterbilder i en fin bok og gi det og et skilt til hytta i julegave :)

Har også tatt litt nissebilder av Leoh:P
1387566549559.jpg

☆★hilsen meg★☆

Ja alt ved hode er skummelt syns jeg:oops: er hun flink til å ta dråpene da?

Ja er nok det..og jeg har jo merka at Emira har holdt på å hoste i like lang tid (over 2 mnd) om nettene..men Liana har litt fler hostekuler av gangen bare.. Tenkte legen ikke skulle finne noe spesielt, men greit å sjekke :)

☆★hilsen meg★☆
Hun vil ikke ta de. Så må nok holdes fast :-(

God bedring til jentene dine :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hermine er forresten begynt å referere til oss i bestemt form :eek: er det flere som gjør dette eller? Er det vanlig???
Hun kaller meg mamman og mannen for pappan :p Så spør hun mamman? Mamman? Pappan? :p
Nei... altså ikke mamma og pappa bare men,mamma-en og pappa-en?
Hehe...

Hun snakker masse nå. Blir helt overrasket over hvor rent hun snakker... Snakker 3 ords-setninger..
F.eks : pappa se der (og peker)..
Kan si mange tall. Og ting og tang i huset.. mye kjappere enn storebror :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Nei... altså ikke mamma og pappa bare men,mamma-en og pappa-en?
Hehe...

Hun snakker masse nå. Blir helt overrasket over hvor rent hun snakker... Snakker 3 ords-setninger..
F.eks : pappa se der (og peker)..
Kan si mange tall. Og ting og tang i huset.. mye kjappere enn storebror :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hehe, ja, hun kaller meg mammaen :p

Så flink Mina også er å prate da :)
Forleden kom første treordssetning her: nei ikke mer :eek: :p
Og hun teller til fire: en, go, de, fie ;) ikke helt rent, men skjønner godt hva hun mener :)

Aner ikke om det er vanlig. Her prates det fortsatt ikke, så det er ikke noe jeg har måttet tenke på :p

BLÆH jeg er sliten :o
Det er så mye vi ikke har rukket å gjøre til jul (og jeg er IKKE megakravstor på hva som skal gjøres, altså…)
Vi mangler fortsatt noen julegaver, endel handling, RYDDING da det er skikkelig rotete samt at vi gjerne skulle kost oss litt innimellom og.
i morgen skal jeg og gutta til søs på et lite juleverksted og grøtspising. Håper mannen kan dra og se etter noen gaver da.. På kvelden skal jeg på julebord med venninnene mine og er da sikkert sen med å stå opp på søndag :o
Vi må hente juletre, pynte det og forhåpentligvis ha en rolig lillejulaften!!

Aner ikke om det er vanlig. Her prates det fortsatt ikke, så det er ikke noe jeg har måttet tenke på :p
Hehe, men du har jo en frafør som kan prate da ;) Håper det er en fase som går over, for høres litt snodig ut...og hun blir vanskeligere å forstå når hun sier "pappan bobben" (pappa jobben) :p

BLÆH jeg er sliten :o
Det er så mye vi ikke har rukket å gjøre til jul (og jeg er IKKE megakravstor på hva som skal gjøres, altså…)
Vi mangler fortsatt noen julegaver, endel handling, RYDDING da det er skikkelig rotete samt at vi gjerne skulle kost oss litt innimellom og.
i morgen skal jeg og gutta til søs på et lite juleverksted og grøtspising. Håper mannen kan dra og se etter noen gaver da.. På kvelden skal jeg på julebord med venninnene mine og er da sikkert sen med å stå opp på søndag :o
Vi må hente juletre, pynte det og forhåpentligvis ha en rolig lillejulaften!!
Du har enda et par hektiske dager på deg, til å skuffle rot ned i skap og boder, og så kan dere ha en rolig lillejulaften ;)
Vi har ennå rydding og husvask (les tørke støv og vaske bad) og pynting, og noen julegaver som må kjøpes og pakkes inn...og jeg nå huske å kjøpe strømpebukse til Hermine og få vaska opp juleklærne...huff, var mer enn jeg hadde tenkt :p ;)

Hun vil ikke ta de. Så må nok holdes fast :-(

God bedring til jentene dine :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Huff..kjenner til det:( ikke noe gøy å tvinge dem til noe..hadde dem bare visst at det var for dems eget beste ;)

Takk :)

☆★hilsen meg★☆

Man blir visst sulten av ikke å spise på dagen, så nå fikk snuppa påfyll med mme og ibux...med det resultat at hun begynte å hoste forferdelig :( Jaddaaa, blir bare bedre og bedre dette altså! :p

Man blir visst sulten av ikke å spise på dagen, så nå fikk snuppa påfyll med mme og ibux...med det resultat at hun begynte å hoste forferdelig :( Jaddaaa, blir bare bedre og bedre dette altså! :p

Åhh, håper det gir seg og at natten blir god ;)

☆★hilsen meg★☆

Du har enda et par hektiske dager på deg, til å skuffle rot ned i skap og boder, og så kan dere ha en rolig lillejulaften ;)
Vi har ennå rydding og husvask (les tørke støv og vaske bad) og pynting, og noen julegaver som må kjøpes og pakkes inn...og jeg nå huske å kjøpe strømpebukse til Hermine og få vaska opp juleklærne...huff, var mer enn jeg hadde tenkt :p ;)
Fikk heldigvis gjort mye i kveld.
Og jeg er litt sånn at jeg ikke ser poenget med å bli stresset før jul :-p
Men slik ble det!

Hehe, men du har jo en frafør som kan prate da ;) Håper det er en fase som går over, for høres litt snodig ut...og hun blir vanskeligere å forstå når hun sier "pappan bobben" (pappa jobben) :p
Joda kan ikke huske at T sa det slik :-p

Back
Topp