Fredag 20.12.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Oioioi, nå nærmer det seg jul dere!!! :D

Men ingen god morgen her :( Hermine hadde 39.2 i temp nå på morran så nå bærer det tilbake til legen for å få antibiotika.
Vi skulle egentlig vaske hus og ta julehandelen idag, men både jeg og mannen er ikke i form heller så spørs hva det blir til altså.

Gooood heeeelg :p

Men ingen god morgen her :( Hermine hadde 39.2 i temp nå på morran så nå bærer det tilbake til legen for å få antibiotika.
Vi skulle egentlig vaske hus og ta julehandelen idag, men både jeg og mannen er ikke i form heller så spørs hva det blir til altså.

Riktig god bedring :(

Jeg sov til 9, helt uavbrutt da vi har hatt barnevakt og var og spiste ute i går :)
Måtte rett og slett opp for å ta vekk spreng etter å ikke ha ammet siden kl 16 i går..
Tenkte å lage frokost til oss før vi benytter anledningen til å handle gaver til gutta og henter dem etter det :)

Uffa..
Håper antibiotika gjør susen på vondtene til Hermine og at dere blir friske på en blunk. God bedring til hele familien!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God bedring til dere alle, Marianne!

Så deilig med en uavbrutt natt, FruH :)

God morgen!
Jeg er trøtt og har vondt i hode idag! Så spørs om jeg bare skal gå å legge meg snart;) jeg var i seng 23:45 men Leoh lot meg ikke sove før nesten 01:30!:P
samboer og Liana er hjemme å.
virker ikke som om hun har feber idag, men greit å holde hun hjemme tilfelle ;)
Emira er på nissefest i bhgen:)

Har også time hos legen for Liana idag kl halv 12:30.. pga hosting om nettene..

Lille nissejenta mi <3
1387529060762.jpg

☆★hilsen meg★☆

Jeg sov til 9, helt uavbrutt da vi har hatt barnevakt og var og spiste ute i går :)
Måtte rett og slett opp for å ta vekk spreng etter å ikke ha ammet siden kl 16 i går..
Tenkte å lage frokost til oss før vi benytter anledningen til å handle gaver til gutta og henter dem etter det :)
Så deilig med uavbrutt søvn! Håper dere hadde en knall date og ei god natt.;) Kos dere videre med frokost og gavehandling.

Mornmorn!
Vi har hatt ei fin natt. Vesla våkna før vi la oss og fikk litt hostesaft og mme. Deretter sov hun til 07.
Nå skal mannen til byen for de siste innkjøpene sine og vi jentene skal kose oss hjemme. Jeg skal støvsuge og prøve å få rydda gangen..Utrolig mange sko som samler seg opp i løpet av et år!:p

Tilbake fra legen, øret så mye verre ut idag så hun starter på antibiotika nå. Håper det gjør susen! Vil ha ungen min tilbake nå, for denne lille, varme slappfisken som ikke vil spise noe er ikke likt min unge iallfall :(
Mannen dro til apoteket for å hente medisin mens Hermine halvsover i en stol foran tvn og jeg spiser litt frokost. Blir nok en rolig dag på oss tenker jeg, blir nok jul lell selv om huset ikke blir vaska fra topp til tå;)

God shopping :)
Hva blir det i julegave på guttene da?

Huff, det satt i hardt til henne dette:( Masse god bedring til Hermine, får håpe helga gjør susen.

Så herlig at dere fikk koset dere skikkelig:-) For en god start på julen:)

God bedring til dere alle, Marianne!

Så deilig med en uavbrutt natt, FruH :)

God morgen!
Jeg er trøtt og har vondt i hode idag! Så spørs om jeg bare skal gå å legge meg snart;) jeg var i seng 23:45 men Leoh lot meg ikke sove før nesten 01:30!:p
samboer og Liana er hjemme å.
virker ikke som om hun har feber idag, men greit å holde hun hjemme tilfelle ;)
Emira er på nissefest i bhgen:)

Har også time hos legen for Liana idag kl halv 12:30.. pga hosting om nettene..

Lille nissejenta mi <3
Vis vedlegget 44064

☆★hilsen meg★☆

Så nydelig hun er:-) Håper de finner ut av hostingen hos legen.

God shopping :)
Hva blir det i julegave på guttene da?
Vet ikke :-o
Fikk ikke handlet alt da jeg skjønte at mamma var sliten etter en litt turbulent natt. En slags gåbil til Eskil kanskje. Og noe Playmohus eller en heisekran til T! De får allerede ullribb-bukse fra NB!

Her har det blitt kaldere, svinger fra 7+ til 3- de siste dagene, merkelig vær:-)

Klokka to er det julelunsj i barnehagen til nasse, det blir sikkert koselig. Sendte henne avgårde i finkjole i dag:-)

Ellers har jeg fått sovet og spist, burde vel gjøre noe fornuftig snart:p

Vi har akkurat kommet hjem ifra legevakten i byen :-(
Mina fikk toget til Wael i øyet. Blødd en del og hovent øye...

Men,jenta mi er sterk ♡
Sjarmerte alle på venterommet og fikk øyedråper (ingenting alvorlig heldigvis!!)
Fisker var det tom det og leker :-)

Nå er vi hjemme igjen,så nå skal jeg starte å sortere klær etc..

Hva er planen deres idag?
God bedring til Herminenog Liana :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Kålormen Wael 14.10.11♡
Huffa. Det hørtes/så ikke spesielt godt ut, men smiler på bildet gjør hun?:D God bedring med øyet til Mina!!!

Hva eeeer det med disse septemberbarna før jul? Sjukdom og skader i fleng her nå.. Måtte alle bli frisk og rask i løpet av helga!♡

Huffa. Det hørtes/så ikke spesielt godt ut, men smiler på bildet gjør hun?:D God bedring med øyet til Mina!!!

Hva eeeer det med disse septemberbarna før jul? Sjukdom og skader i fleng her nå.. Måtte alle bli frisk og rask i løpet av helga!♡

Ja,smiler for det hehe....
Takk :-)
Er Jenny frisk og rask?
Går hun helt selv nå? :-)

Mye sykdom osv på barna nå :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi har tatt julehandelen, 2800kr :eek: jaja, nå har vi mat helt til neste år da :p
Hermine ble passet av bestemor imens, men hun sov fra 10.30-12.45 så bestemor hadde ikke en veldig krevende jobb ;)
Hun er litt piggere, men spiser lite og har fått diaré siden hun bare har inntatt væske det siste døgnet :(
Men hun fikk Fantorangen julefilm og en 3pk med nye smokker i sykegave og ble SÅÅÅÅ glad! Sitter ennå med alle tre smokkene og bytter hele tiden på hvilken smokk hun har i munnen :rolleyes: "nam,nam,nam" :p Og "nangen" sier hun til fantorangen :)

Ja,smiler for det hehe....
Takk :-)
Er Jenny frisk og rask?
Går hun helt selv nå? :-)

Mye sykdom osv på barna nå :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Jenny hoster og snørrer litt, men ellers formen er fin.:) Noen tenner på vei også, men de plagene tar ibuxen seg av ved behov.

Hun har begynt å gå litt, men det er ikke mange steg om gangen - enda.;)

Back
Topp