Fredag 19 november

Looney

Forumet er livet
VIP
og jeg får ikke sove.....[>:][X(][:o][&o] Skal tidlig opp i morgen. Først ekstra sjekk hos jordmor før jobb...så ut og spise og feire bursdag til en kompis på kvelden. Herlig uten søvn det da

Æsj da Looney... [&o]

God morgen! [:)]

15 blåe her i dag, brrrrr! Mamma kommer heldigvis og kjører ungene i bhg, jeg kan jo ikke gå så langt med dem i iskulden. Jeg skal på step kl 9, og etterpå er det rett hjem for å lage oreokake til lillesøs sin bursdagsfeiring i helga. Håper mamma eller pappa har mulighet til å hjelpe meg med å hente ungene også, så jeg slipper å bruke 1,5 time på å hente dem selv...

Ha en fin dag dere! [:)]

Ja da kom dagen gitt[:)

Jeg og Vilde har akkuratt stått opp[:)] planen nå er å spise frokost og stikke på trening[:)]
etterpå er planen trillings ute i det fine været me vennine som har ei jente på snart 4 mnd[:)]

Snakkis[:)]

mårnings!

nærmere 10 speik her. thomas sitter og spiser frokost og ser barnetv, vi skal dra snart, må bare våkne først.

var på perfect home-party i går, de har jo masse fint og noe som ikke er helt min smak. men klarte å bruke litt penger da, håper det blir fint[:)]

i dag skal jeg på lunsj hos kollega som har vært sykmeldt siden juni pga stress/sliten, der kommer ei til fra jobb som har vært sykmeldt like lenge for det samme. hva er det med arb.plassen vår da??? alltid noen som er sykmeldt pga av sånt der.

ha en fin fredag, nå er det snart helg[:D][:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Har dere så langt til BHG skrållan? Kjedelig [&o]
Looney: håper det ble litt søvn på deg! [:)]
Flink du er og trene buffi [:)]

A har fått fri fra BHG i dag så i dag skal vi kose oss! [:)] Hun sitter og koser seg med frokost og ser tv nå.
Koselig og bare være sammen med henne. Etterpå drar vi til mamma og baker boller. Det elsker hun, hun er en liten kokk! [:)]

Det er 2,5 km hver vei, så 5 km for å gå tur/retur. Ida går selv, derfor ting tar tid..

Lurvetufsa: Fryst beina?

Faen[:@] eller skal jeg kanskje være fornøyd.

Ble vel max en time med søvn på meg i natt, så rimelig sliten da vi måtte opp. SKulle smøre rundstykker til N til frokost og endte med å skjære meg i langfingeren med brødkniven så blodet sprutet. Og jeg føler meg nå kjempe lekker med barneplaster på fingeren.

Hadde jordmortime kl åtte, og blodtrykket er enda høyere så ble sendt rett til fastlegen for videre sjekk. SNuppa i magen har det visst bra da, selv om jeg stresser for mye. Ble i allefall tvangssykmeldt i første omgang i to uker med legesjekk hver uke.

Ringte jobben da, og fortalte g sa jeg kommer oppom på mandag for å overlappe litt. Får ikke ro i sjelen om jeg ikke får gjort det[&:] Bør vel være fornøyd med mulighet til å hente meg inn og ta vare på snuppa i magen og meg selv, men klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg. Bør vel kanskje sove litt også....

Fikk beskjed om å ligge på sofaen med beina høyt og gjøre ingenting hele helgen. Men vi skal jo ut og spise middag og feire kompis sin bursdag i kveld.

Looney!! Nå HØRER du på jordmor og legen din!! Må jeg bli skikkelig streng med deg frøken? Du er SYKMELDT, med GOD grunn! Du holder sofaen, sleng beina høyt opp, sett på tvn og glo boring daytime tv med meg i dag (vi starter med Ellen Show 12.15, 13.30 er det Judging Amy, kl 16 er det Home and away). Alle disse programmene er utmerket til å sovne til, det har jeg testa opp og ned i mente. Du skal SLAAAAAPPE av nå, også synes jeg det er noe stort tull at du drar på jobb på mandag.

Sånn, nå er jeg ferdig med å være streng.

Gratulerer med dagen buffi! [:D][:D]

Jeg er ferdigtrent, og nå skal jeg i gang med oreokaka. Veide meg forresten i morrest, nå er jeg bare 600 gram unna målet mitt! [:D]

Sitter her med fingeren i isvann, har klemt den i en stol og det er vondt[&:]

Ellers så har jeg og lillemor gått en to timers fjelltur og hun har ikke klaget en eneste gang. Kjempeflinke begge to synes jeg vi har vært[:D]

Og så har vi hatt et lite leketreff med to venninner og barn.

Senere skal lillemor synge på en basar på bedehuset, og kvelden skal tilbringes foran tv eller pc. Mannen skal på fest[:)]

Vår dag, kort oppsummert[:)]

Looney, skjerp deg, nå slapper du av[>:][;)]

Prøver å slappe av, og har nå sovet godt til "Gode og onder dager" og "Oprah". Er helt fjern i hodet for jeg er så sliten. Må snart ut en tur for å hente N i bhg og levere han hos pappaen sin da. Men prøver  å roe ned litt...men det er uvant. Jeg er ike bygget for å gå hjemme merker jeg.

Og ja, jeg sliter med å skrive på pc'en grunnet min oppdelte langfinger[:D]

Da har jeg vel slappet av nok og er klar for fest[:)] Neida, blir vel ikke fest for min del. Men vi er en hel gjeng som skal ut og spise. Blir vel en 10-15 stk denne gangen, så det blir kos. Er ei venninne som er gravid der også så blir ikke kun meg. Stikekr vel hjemover etter maten tenker jeg, også får jeg heller hente gubben senere en gang om han ikke blir atfor sen da.

Da er barnebasaren overstått. Det må være mange år siden sist jeg har vært med på noe sånt. Kan ikke huske sist engang, sikkert i barneårene. Lillemor vant to ting og var kjempehappy. Men så gikk hun på trynet så det sang på vei ut så da var det ikke så gøy lenger. Endte med ødelagt strømpebukse og plaster på haka[&:]

Nå har jeg lakket neglene mine sorte så jeg er klar til 30 års dag i morgen. Den ene ble jo blå likevel, så tenkte det passet fint[:D]

herre min kristne frelser, for et liv!

ORIGINAL: WZ

for lite timer i døgnet?

ORIGINAL: McMor

ORIGINAL: WZ

for lite timer i døgnet?

Jaaaaaaaa [&:][&:]

Back
Topp