Fredag 19. mars

manila

Andre møte med forumet
På snartmamma forumet hadde vi en dagstråd der de som ville kunne skrive litt om det de måtte føle for akkuratt den dagen. Glede/sorger/dagligdagse ting osv..  Kan ikke se at det er en slik tråd her inne. Noen som syntes det hørtes greit ut? Den var iallefall veldig populær og de aller fleste brukte den nesten daglig.

Den som er oppe først den aktuelle dagen starter dagstråden. ..

Dersom det er stemning kan jeg ta på meg ansvaret for å starte i dag..

syns det hørtes ut som en fin ting!! Jeg er iallefall positiv til en slik tråd[:D][:D]

Kjør på[:D][:D][:D] hørtes spennende ut..jeg er med[:D][:D]

høres bra ut [:)]

Da trenger man jo ikke å lage tråd for alle mulige saker heller.. kan ta småspørsmål her [:)] Jeg syns ihvertfall det kan være greit, for når det blir mange nye tråder så klarer ikke jeg å holde oversikten på alt! Folk må bare fortsette å lage tråder altså, mener ikke det! Greit med egne tråder på spesielle temaer.. bare syntes dette var en fin anledning til skrive sånne småting som at jeg har vært å kjøpt nytt undertøy idag fordi det jeg har begynner å bli ubehagelig. Hipsters fra mamma avdelingen på Hm.. egentlig vanlig undertøy, men ser ihvertfall litt mer behagelig ut.. så vi får se om det faktisk er det eller ikke [:D]

ORIGINAL: sandza

kjempe god ide[:)]

[:)][:)]

Back
Topp