FrEdAg 18032011

Skrållan

Forumet er livet
Ja, da var det fredag igjen! [:)]

Ungene skal i bhg, og jeg skal på Step&Styrke. Etterpå skal jeg på interiørbutikken, masse salg der nå! [:D] Så hjem til dusjen og lunsj, litt håndarbeid, og enda en lunsj, før jeg sykler på jobb til kl 15. Håper ikke det begynner å snø innen den tid...
Tenkte å dra til jobb litt tidlig idag, så jeg rekker å shoppe litt. Sambo ønsker seg nye gensre, og jeg skal få kjøpe meg en ny bh da han oppdaga at en av de gamle har blitt litt stor, også skal jeg betale og ta med alle vårskoene til ungene hjem. På tide å bytte ut Viking Thermo-skoa med gummistøvler nå, og joggeskoene bør være på luringa, de kan fint begynne med dem på dagtid her hjemme nå for tiden. Herlig vårvær her denne uka nemlig! [:)]
Jobber til kl 20, og da er det å forte seg hjem og klargjøre til i morgen. Da skal vi til Ikea og kjøpe storguttseng til Tobias, og han er skikkelig stolt og kry allerede NÅ, før senga er i hus! [:D] Godgutten min altså... [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Det begynte så klart å snø bittesmå filler her også da jeg skrev i stad, men det er 1 plussgrad, så det blir ikke liggende! [:)] God bedring til Mathea, og kos dere i Oslo! [:)]

Guuuud mååååårning! [:D]

Håvard bestemte seg for at det var morgen kl 05.55 i dag, det var ikke jeg eller Perlefar enig så han ble satt foran tv og satt fint frem til kl 07.15, da stod jeg opp. Magnus hadde også stått opp og kledd på seg selv. Er deilig med unger som gjør det altså [:D]

Jeg puttet i meg morgens smertestillendeblanding og er i gangske god form igrunn. Ikke det beste i hele verden å sitte, men har funnet noen sittemåter som går ann. Fremdeles ingen action på do da [8|] Men det kommer vel i løpet av dagen.

Det er planleggingsdag i barnehagen i dag, så blir nok hæla i taket her hjemme. Jeg har laget akvarium med guttene allerede, det var stor stas!

Det har snødd igjen her i løpet av natten, kjipe greier!! Hadde gledet meg til småsko og barasfalttur! [>:] Menmen, får vel ha vinterskoa på noen dager til. Ut må vi uansett, hvis ikke ekspoderer Perlemorhuset [8|]

Ha en flott dag!

Heisann!

Jeg har sovet dårlig i natt.. sambo skal nemlig reise til oslo neste helg på Top Gear show, og jeg drømmer hele tiden at jeg havner i fødsel da[&:]
Har jo prøvd å mase i noen mnder om at han kanskje skal bestille seg noen flybilletter, men neida.. han skal bruke 14 timer på å kjøre tur/retur[8|]

Ellers så var jeg på min første time med modningsakupunktur i går! Spennende, spennende! Var oppe å tissa masse i natt, og det å bevege seg var plutselig så enkelt (i den grad ting kan være enkelt nå). Så på fingrene mine i morgest, lite vann... kjente på undersiden av magen, på beina osv. Nesten ikke vann! Veide meg og jeg hadde gått ned 2,5 kg på ett døgn! Ser ut som magen har sunket litt også, deilig å slippe ha han oppi ribbeina hele tida[:)]

Amalie sover forhåpentligvis duppen sin nå. Hun er i mye bedre form om dagene, men sliter med mareritt og seprasjonsangst. Det er kanskje ikke så rart etter den operasjonen.

Her snør det noe grusomt nå, så våren ble kortvarig. Kan bli spennende ettersom det er meldt regn hele neste uke[8|]

Ellers får vi kanskje besøk av et vennepar i dag, og til kvelden blir det vel tacokos og Norske talenter som hver fredag[:D]

Back
Topp