Fredag 17 deseMbEr

Looney

Forumet er livet
VIP
skravle i vei

Tror jeg skal finne veien til sengen nå

People to see, and places to be, tomorrow[:)]

God morgen! [:)]
Her har toåringen slått seg kokkelimonke i dag, så han løper rundt her i bare trusa. Bleie og klær skal han IKKE ha, enda han eier ikke kontroll over hva som kommer ut og det må da være kaldt å gå sånn..? [8|]
De skal i bhg straks, og så stikker jeg på Step&Styrke. Etterpå må jeg forte meg på butikken og kjøpe ingredienser til ostekake, før jeg løper hjem og dusjer. 13.40 skal Ida til legen, så da må hun hentes tidlig i bhg i dag. Tobias får vente til etterpå, han sover jo uansett når Ida hentes.
I ettermiddag må nevnte ostekake lages, skal være til lille nevø sin 2-årsdag på søndag. Men jubilanten selv spydde jo i går da, så selskapet kan jo bli avlyst om det sprer seg... Håper vi slipper unna den møkka nå rett oppi jula, det har jeg verken tid eller energi til! [&o]

Ha en fin dag dere!

mårnings!

forkjøla her å, tror jeg er på topp nå så håper på mye bedring til i morgen.

ungene er levert, maria har nissefest og bare kos på skolen i dag og thomas skal bake pepperkaker[:)] jeg skal til siste behandling hos fysio og deretter trening. må komme meg på litt juleshopping etter det, de gavene som skal leveres til familie må være i boks snart. bor jo et stykke unna begge veier så kan ikke leveres på julaften akkurat.

fin fredag[:)]

Ekstremt dårlig form i dag[&o] Men skal allikevel ut og lunsje med ei venninne før ny kontroll hos jordmor. Så levere N hos pappaen, også burde jeg virkelig handlet. Tror gubben skal få handle i dag ja. Jo må bytte ei bukse som er ødelagt også, vil jo ikke ha ødelagte bukser.

I kveld skal jeg gjøre INGENTING!!

Ida har vært hos legen, og fikk Bricanyl mot hosten sin. Skal taes 3 ganger om dagen med minst 8 timers mellomrom, så da må døgnet vårt få flere timer.

Sofasliting og film på planen her i huset i kveld også. Skal se "Salt" vi. Jeg har lunsjet julelunsj med ei venninne, shoppet gensere til N, klaget på ei bukse jeg revnet i går og fått ny, levert N, shoppet hos pappaen til N, tatt sol og vasket bilen. Bilen var så møkkete at det var flaut å kjøre rundt i den[X(].
Kom hjem til gubben som hadde laget biffmiddag til meg. Så har jeg pakket inn litt mer julegaver, og insett at vi har noen igjen fordi vi får gave fra noen vennepar vi ikke har kjøpt til[&:]

Kjøpte med DC jakke i dag, og den var i utgangspunktet svindyr, men jeg bare MÅTTE ha[:D] Kjøpte meg "trille barnevognjakke" som jeg kalte det til gubben. Kjøpte også en tøff, tøffere , tøffest jakke til gubben som han skal få til jul. Jeg som egentlig var ferdig med gavene til han da.

Har og vært hos jordmor for ekstra sjekk i dag. Blodtrykket var litt bedre enn i går, og alt annet ser bra ut. Men jeg ser at jeg har fått en smule antydning til vann[:o][:'(] i kroppen. Det har ikke jeg bedt om altså!! Snuppa ligger langt nede i bekkenet med hodet, og er i følge jordmor: klar for å komme ut.

ORIGINAL: LurveTufsa!!

fy så mye du rekker på en dag looney[:D]
Godt det gikk bedre hos jm i dag, så satser vi på du holder deg rask og frisk til jenta vil se dagens lys[:D]

Back
Topp