Sofasliting og film på planen her i huset i kveld også. Skal se "Salt" vi. Jeg har lunsjet julelunsj med ei venninne, shoppet gensere til N, klaget på ei bukse jeg revnet i går og fått ny, levert N, shoppet hos pappaen til N, tatt sol og vasket bilen. Bilen var så møkkete at det var flaut å kjøre rundt i den[X(].
Kom hjem til gubben som hadde laget biffmiddag til meg. Så har jeg pakket inn litt mer julegaver, og insett at vi har noen igjen fordi vi får gave fra noen vennepar vi ikke har kjøpt til[&:]
Kjøpte med DC jakke i dag, og den var i utgangspunktet svindyr, men jeg bare MÅTTE ha[:D] Kjøpte meg "trille barnevognjakke" som jeg kalte det til gubben. Kjøpte også en tøff, tøffere , tøffest jakke til gubben som han skal få til jul. Jeg som egentlig var ferdig med gavene til han da.
Har og vært hos jordmor for ekstra sjekk i dag. Blodtrykket var litt bedre enn i går, og alt annet ser bra ut. Men jeg ser at jeg har fått en smule antydning til vann[:o][:'(] i kroppen. Det har ikke jeg bedt om altså!! Snuppa ligger langt nede i bekkenet med hodet, og er i følge jordmor: klar for å komme ut.