*FREDAG 15.08*

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Skjer det ikke noe her idag eller? :P

Her ble det morgen rett før 7. jeg skulle sove videre, men det ble det ikke noe av siden spylemannen begynte å stifte plast over vindu og etterhvert spyle bort maling!

Ellers er det "same old" her;) jentene er i bhg og Leoh sover akkurat nå :) måtte flytte senga hans inn på rommet til Emira, siden det bråker utenfor rommet vårt, og utenfor Liana sitt så står denne maskinen igjen:P håper virkelig dem blir ferdig med dette idag! Og begynner å male snart..

Har dere sovet godt? Alle har det bra?:)

Hallo :)

Sitter til lunsj på jobb ;)

Hermine har fri idag, er hjemme lamme pappaen sin! De to hadde legetime og frisørtime, og så skulle de spise lunsj på biblioteket :) ordentlig kosedag!

Ellers lite nytt. Siste arbeidsdag i denne omgang, så blir det tilbake på skolebenken til uka. Det blir litt deilig :P

Sikkert mye spennende som foregår i dag, siden det er så stille her.:)
Middagen er ferdig her, så vi venter bare på at mannen skal komme hjem.. Babyverden og Bien Maja er dagens tidsfordriv! :)

Jenny hadde en siste kosedag hos dm i dag, så jeg dro til byen og kjøpte klær til vesla. Nå gjenstår det bare å klistre på navnelappene vi har bestilt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi hR vært på Hunderfossen i dag vi :)
Familiedag i regi av mannens jobb, så vi fikk grillmat og traff ganske mange kjente :)
Nå skal vi hjem og T skal til fetteren på overnatting
Så satser vi på sen middag når minsten er i seng :)

Surfer mobilt!

Vi dro rett på Jekta (kjøpesenter) da jeg kom fra jobb og spiste sushi i sushibaren der sammen med svigers :)

Så fikk vi shoppa regntøy til Hermine (som dere har sett på snap) på Lindex. Frøkena var meeeeget fornøyd med kattepus på regntøyet ;) kosta 399kr for regntøyet og handlet man for over 400kr fikk man 100kr rabatt på kjøpet, så vi tok en paraply som kostet 100kr og fikk den dermed gratis :D Fant ikke regnvotter uten fòr da, så det skal jeg bestille fra Reimashop siden de har gratis frakt nå!

Vesla er akkurat i seng etter litt fruktkos før leggetid :)

Vi hR vært på Hunderfossen i dag vi :)
Familiedag i regi av mannens jobb, så vi fikk grillmat og traff ganske mange kjente :)
Nå skal vi hjem og T skal til fetteren på overnatting
Så satser vi på sen middag når minsten er i seng :)

Surfer mobilt!
Så koselig med familiedag! :)

Vi dro rett på Jekta (kjøpesenter) da jeg kom fra jobb og spiste sushi i sushibaren der sammen med svigers :)

Så fikk vi shoppa regntøy til Hermine (som dere har sett på snap) på Lindex. Frøkena var meeeeget fornøyd med kattepus på regntøyet ;) kosta 399kr for regntøyet og handlet man for over 400kr fikk man 100kr rabatt på kjøpet, så vi tok en paraply som kostet 100kr og fikk den dermed gratis :D Fant ikke regnvotter uten fòr da, så det skal jeg bestille fra Reimashop siden de har gratis frakt nå!

Vesla er akkurat i seng etter litt fruktkos før leggetid :)

Dere kjøpte masse fint i stad :D
Jeg er også på utkikk etter regnvotter uten for. Kjøpte noen av merket Didrikssons til begge gutta i fjor, men de i str 1-2 år til Lillebror var aaaltfor store. Men meget fornøyd med kvaliteten da. Må sjekke Reima og :D

Mannen jobber seint denne uka, så jeg og barna har plukket masse blåbær i hagen idag og fryst ned så vi har til smoothie;)
Emmeth spiste det meste han plukka da, men:) Her går alt bra. N og E har vært hjemme i 2 dager pga planleggingsdag i bhgen, litt kjipt de la de til august mnd pga innkjøring på Emmeth, men går nok fint. Han har vært syk med luftveis- og lungeinfeksjon, så har kun vært i bhgen i 5 dager ialt. Han får nå antibiotika og skal ha det helt til han skal opereres på lovisenberg neste fredag.

Har dessverre lite ledig tid til BV når de små er hjemme. Mathea begynner i 2.klasse på mandag:) Tror hu gleder seg stort til og begynne på skolen igjen, blir litt kjedleig med 8 ukers ferie;)

Jeg skal på sykehuset den 12 september, så da får vi se hva legen finner ut av:)
Den ene dagen tar den andre. Vi er mye på sykehus, øreleger og fastlegen med Emmeth og N. Ikke hørt noe mer ang N heller, sakbehandler er tilbake på mandag:) Skal nok oppdatere dere så snart jeg hører noe:)

Alltid deilig med tilbud og nye klær, Marianne;) Jeg har kjøpt regnvotter på ellos, husker ikke merket, men de koster 200 kr og er gode:) Og eller kjøper jeg barnehagepakken på sportsmann.no, gjort det i 5 år nå, og der får jeg med flis-sett, viterdress og regntøysett i 2 deler og det til kun 599kr! De er store i str, så 86 er altfor stort til Emmeth, men har dresser fra i fjor i str 86 i Reima som passer:) Regntøyet passet derimot:)

Tea: så koselig med en familiedag i hunderfossen med mange kjentfolk:D

Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen:)

Dere kjøpte masse fint i stad :D
Jeg er også på utkikk etter regnvotter uten for. Kjøpte noen av merket Didrikssons til begge gutta i fjor, men de i str 1-2 år til Lillebror var aaaltfor store. Men meget fornøyd med kvaliteten da. Må sjekke Reima og :D
Jeg bestilte to par i str 2 nå til Hermine fra Reimashop (de har gratis frakt frem til 1.september). Dersom de er for store bytter jeg de bare i str 1, men tror at med tykke ullvotter inni så blir det bra ;)

Mannen jobber seint denne uka, så jeg og barna har plukket masse blåbær i hagen idag og fryst ned så vi har til smoothie;)
Emmeth spiste det meste han plukka da, men:) Her går alt bra. N og E har vært hjemme i 2 dager pga planleggingsdag i bhgen, litt kjipt de la de til august mnd pga innkjøring på Emmeth, men går nok fint. Han har vært syk med luftveis- og lungeinfeksjon, så har kun vært i bhgen i 5 dager ialt. Han får nå antibiotika og skal ha det helt til han skal opereres på lovisenberg neste fredag.

Har dessverre lite ledig tid til BV når de små er hjemme. Mathea begynner i 2.klasse på mandag:) Tror hu gleder seg stort til og begynne på skolen igjen, blir litt kjedleig med 8 ukers ferie;)

Jeg skal på sykehuset den 12 september, så da får vi se hva legen finner ut av:)
Den ene dagen tar den andre. Vi er mye på sykehus, øreleger og fastlegen med Emmeth og N. Ikke hørt noe mer ang N heller, sakbehandler er tilbake på mandag:) Skal nok oppdatere dere så snart jeg hører noe:)

Alltid deilig med tilbud og nye klær, Marianne;) Jeg har kjøpt regnvotter på ellos, husker ikke merket, men de koster 200 kr og er gode:) Og eller kjøper jeg barnehagepakken på sportsmann.no, gjort det i 5 år nå, og der får jeg med flis-sett, viterdress og regntøysett i 2 deler og det til kun 599kr! De er store i str, så 86 er altfor stort til Emmeth, men har dresser fra i fjor i str 86 i Reima som passer:) Regntøyet passet derimot:)

Håper minsten blir i bedre form etter operasjon!
Hva er det de skal operere?

Kjøpte regnvotter fra Reimashop, kosta bare 109kr per par. Har hatt de vottene før og er veldig fornøyd :) Har et par fra vossatassar og de er helt ubrukelig :eek: Helt uten passform og IKKE vanntett!

Hehe, Hermine hadde vokst ut av regndressen sin i 86. Kjøpte den brukt i fjor for 150kr ;) Så jeg kjøpte en ny regndress på salg i str 92, men et annet merke da, og den var aaaaaaltfor stor i 92 :p ikke lett med de str som er store og små på str!
Håper vinterdressen fra i fjor passer til over jul jeg, så kan jeg kjøpe ny på salg i januar ;)

Godt å høre fra deg, jeg kan tenke meg til at tiden går!
Planleggingsdager har det vært i hele landet, kanskje litt dumt å ha det nå, men kjekt for de ansatte i barnehage og skole å planlegge året når alle er tilbake fra ferie =)
Eskil rakk også bare to små dager med barnehagebesøk før laaanghelg :p
Blir spennende å se hvordan det går til uken!
:D

Back
Topp