fredag 14 desember

pewsie

Forumet er livet
Ja, jenter! I dag er det helg.. Ikke at jeg merker særlig forskjell på helg og ukedager lenger, men det gjør sikkert dere med mannfolk som jobber [:)]

Nå har vi vært oppe en halvtimes tid, så nå begynner det vell å bli mat-tid for Simon snart, og så en liten blund.. *gjesp* Tror jeg må blunde sammen med han... [;)]

Nå hadde han fått litt feber.. [&o] Tempen var på 38 nå når vi sto opp.. Men han er like blid som ei sol og aktiv..

Hadde tenkt meg en liten tur til byen i dag, men det regner og blåser, og er glatt.. Tror jeg dropper byturen.. Tar den på lørdag hvis det er bedre da.. Er ferdig med alle julegavene, så trenger ikke stresse med det [:D]

I kveld blir det Idol, blir spennende og se hvem som ryker.. *Heia Kim Rune* [:D] 
Ja, også startert avstemminga i kveld, like morro hver gang [:D]

GOD HELG JENTER!

God morning!
I dag skal vi en tur til en tiliggere arb.kollega[:D] Hun fikk en gutt 6 dager før meg[;)]
Å så har jeg fått vondt i halsen[:@][:(] Har ikke tid til å bli syk. Ellers så må jeg ta en liten rydde runde her i huset, ser jo ikke ut.

God helg!

Sitter her i nattkjolen med joggedressen utenfor ennå, jeg[8D].

Skulle jo skje så mye i dag, men storesøster er syk, hadde den spy-sjauen i går, utover soveromsgulvet og kjøkkengulvet (fikk da vasket de gulvene ihvertfall...), og må innrømme at jeg er litt rar i magen i dag[8|][&:]. Hun er heldigvis bedre, men er slapp, hatt feber i natt.

Egentlig skal vi på julebord på Refsnes Gods i Moss, med overnatting, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....har masse å ordne dersom jeg skal dra, pakke til meg (ikke minst finne noe i skapet å ha på meg[:o][8|]), pakke til Tinius som skal overnatte hos farmor, og så trenger storesøster litt kos og omsorg da....hun skal til pappaen sin!
Men her sitter jeg da.....like langt som da jeg stod opp....

Får vel bare begynne å gjøre noe, så får vi se an formen utover dagen (er vel litt psykisk, er så veldig pysete med oppkast, og blir fort kvalm, særlig når jeg så alt storesøster "serverte" i går[:'(][:'(][:'(].) Stakkars hun var så lei seg for at hun ikke rakk til doen, men kommer det, så kommer det....[:-]

har akkurat vært hos kiropratoren med ryggen og nakken min. så nå er dagen planer unnagjort. Mina har feber fortsatt og vil ikke spise, så jeg jobber litt med å få i henne vann og sukkervann.
så jeg får bare se ann hva som skjer og så gjør man ting ut i fra det[:D]

Her e æ i full sving me dåpsforberedelsa. Har laga sjokoladepudding og gele, og driv å brette servietta - har ca 10 igjen å brett [;)]

Ellers har æ vaska ei maskin klær som no e i trommeln, og vært på trilletur sammen me bikkja...

Planen videre for dagen e å lag en pudding te - muligens bak en eller to kaka, vask litt mer klær og lag enten hjemmelagd pizza eller lasagne i kveill...

Jonas søv dupp no så æ bør vel egentli få gjort litt saker og ting... Men mått ha en BV-pause først [;)][:D]

tuddelidu...

Nå ligger lillegutt ute og sover, og jeg har pakket inn alle julegavene jeg handlet i går. Mangler noen få enda, men vi får  se om jeg får de i hus i morgen :)

vi har ikke gjort NOE i dag....eller har rydda,støvsugd og vaska klær da,men det er ikke så spes[;)]
skulle lixom handle julegave til mannen i dag men så ble eldste jenta spysyk IGJENN[&:][:'(][&o]
håper hun er frisk til imorgen.men har bare spydd 1 gang da,så ser lvende ut.
er i fiiiiiiin form maser og synger[:D][:D][:D] så tror det bare vare en sånn engangs greie heldigvis[:)]
men kan uanset ikke dra henne med ut på butikk....
så vi skal ut å gå en tur no etterpå er planen.[:)]

ORIGINAL: AnitaLille

I dag skal jeg få besøk av ei venninne fra Porsgrunn!!! Det gleder jeg meg til!!! Hun kommer med toget

og skal sove over til i morgen. I morgen tar vi turen til Tønsberg og der skal vi ut å FESTE!!!!! YEAH!!!

Skal levere Emilie i Lier på vei nedover, og så må jeg plukke henne opp på vei hjem søndag!!!

Gleder meg skikkelig.... Kjenner jeg trenger å komme meg ut litt!!!!

Og så skal jeg på treff i Horten på mandag!!!! Så nå blir det en del kjøring! Men det er verdt det!!!

Hehe... Noen andre som skal ut i Tønsberg å feste på lørdag?????

hei

Jeg skal kanskje ut i Tønsberg i morgen... :) Hvis jeg skal er jeg nok å finne på Dolby eller på Lauritz :)

ååå, så kos på bading da frunette!! bildeeee?[:D]

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: idama

Tok maaaaaaange bilder med slik engangskamera..til å ha i vann. Skal til fotograf å fremkalle på cd i morra :D
Hun slapp å dukke under vann første gangen.. men vi måtte sprute de i ansiktet når de holdt pusten[:)]

hihih, så stili[:)] her er ikke babybading før til påske[:'(] men kommer til å dra selv da, men synest det er litt skummelt uten instruktør

Tok maaaaaaange bilder med slik engangskamera..til å ha i vann. Skal til fotograf å fremkalle på cd i morra :D
Hun slapp å dukke under vann første gangen.. men vi måtte sprute de i ansiktet når de holdt pusten[:)]

hihih, så stili[:)] her er ikke babybading før til påske[:'(] men kommer til å dra selv da, men synest det er litt skummelt uten instruktør

Det er uansett veldig kos å bade i basseng da! Her er det åpen småbarnssvømming hver lørdag. Vet hun instruktøren er der for å gi tips til de som vil det. Så du får ta deg en tur hit! hehe. Det var +37 grader i
vannet og +29 i luften. Deilig!! Og så mange fornøyde og trøtt barn etterpå[:D]

åå, så hærlig..tror det er samme temp i varmtvanns bassenge her oxo..husker når jeg gjikk der gravid, så var jeg helt kokt etterpå[:D]så kan tenke meg det blir mange sultne å trøtte bebiser etter en time der ja[;)] sove lenge etterpå!

Back
Topp